تست نهایی دستگاه‌ ها

دستگاههای استوک فروخته شده قبل تحویل توسط تکنسینهای فنی شرکت ما بصورت کامل بازبینی و جنرال سرویس می شوند در سنوات قبل محصولات خریداری شده استوک ما همراه با مواد مصرفی بر روی آن وارد می شد و به هنگام حمل در راه یا گمرک علاوه بر ریزش مواد به داخل دستگاه موجب ضربه خوردن به درام و کلاٌ آسیب به دستگاه می شد که هم جنرال سرویس دستگاه را مشکلتر می کرد و هم دوباره مواد مصرفی جدیدی لازم بود در پی تقاضای ما و مکاتبات مدیریت با شرکتهای تامین کننده (شرکت سوئدکندو) کلیه مواد مصرفی اععم از تونر- درام – دولوپر – جوهر یا مرکب بصورت جداگانه و در همان حالت آکبند تقاضا شد بدین ترتیب به همراه هر دستگاه بسته ای نیز شامل مواد مصرفی آکبند آن ارسال میگردد و برای اجتناب از فرسایش و هرگونه تاثیر محیط خارجی تنها پس از اطمینان از فروش دستگاه دوباره مورد باز بینی قرار گرفته و پس از تست کامل مواد مصرفی نو بر روی آن گذاشته می شود حتی در صورتیکه مشتریان ما تقاضا کرده باشند مواد مصرفی نو به هنگام تحویل در محل نصب دستگاه بر روی آن سوار می شود.

نحوه سفارش و ضمانت انواع دستگاه فتوکپی و پلاتر استوک :

کلیه خریداران جهت تحویل دستگاه باید به آدرس فروشگاه های تهران مراجعه و دستگاه را بعد از تست فنی و سلامت ظاهری تحویل بگیرند و نسبت به تسویه اقدام نمایند.

فروش نقدی و یا به صورت اقساط 4 ماهه با چک کارمندی میسر می باشد. خریداران در خرید نقدی از تخفیف فروش نقدی برخوردار خواهند گردید.
هیچ دستگاهی تا هنگامی که در تهران به روئیت خریدار نرسد برای شهرستان ارسال نمی گردد.
پس از تحویل دستگاه از لحاظ سلامت فنی و ظاهری ، شرکت کالای مورد نظر را با روش دلخواه مشتری ( ارسال با تیپاکس ، باربری ، یا وانت ) به شهر مورد نظر وی ارسال می نماید.
*هزینه ارسال دستگاه بر عهده مشتری می باشد.
*خریداران در انتخاب مدل ، نوع و سلامت دستگاه تحویلی ، دقت لازم را مبذول نمایند ، بدیهی است دستگاه فروخته شده پس از خروج از فروشگاه ،پس گرفته یا تعویض نمی شود .
نحوه خرید دستگاه های آکبند :
خریداران محترم می توانند با مراجعه به دفتر فروش شرکت و یا واریز وجه خرید دستگاه از طریق واریز به حساب شرکت نسبت به خرید اقدام نمایند . بدیهی است که پس از وصول وجه ، دستگاه سفارشی به آدرس مشتری ارسال می گردد.
ضمانت دستگاه های استوک فروخته شده:
کلیه دستگاه های فتوکپی رنگی و دفتری دارای 6 ماه ضمانت یا 10000 برگ کارکرد و کلیه دستگاه های تیراژ بالا و صنعتی ، دارای 100000 برگ ضمانت می باشند( با این توضیح که درام و لوازم مصرفی دستگاه شامل ضمانت نمی گردد.
ضمانت کلیه دستگاه های پلاتر نیز 6 ماه از تاریخ فروش می باشد با این توضیح که هد دستگاه شامل ضمانت نمی گردد .
هر گونه ایرادی که در اثر دستکاری ، حمل یا استفاده نا صحیح بر دستگاه وارد شود،باعث ابطال ضمانت نامه می گردد.
تعهد گارانتی برای مشتریان شهرستانی ، صرفا ارسال قطعه رایگان در عوض قطعه معیوب می باشد و در صورت نیاز به ارسال سرویسکار ، هزینه ایاب و ذهاب اخذ می گردد.
**از آنجا که خدمات بعد از فروش و اعمال گارانتی بر عهده بخش فنی فروشگاه درتهران می باشد، لذا مشتریان می باید جهت کسب راهنمایی و رفع ایرادات دستگاه وهمچنین اعمال گارانتی ،با مدیر یا مسئول فنی فروشگاه تماس حاصل نمایند .
ساعت تحویل دستگاه به مشتری : از ساعت 10 صبح تا 5 عصر

 

 

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید