روش های ارسال

روش های ارسال

روش های ارسال متنوعی برای ارسال کالا تداریک دیده شده است که در ادامه به مرور آنها پرداخته ایم:

حمل و نقل و تحویل دستگاه با کالا بر (وانت)

پس از اطمینان از فروش دستگاه به مقصدی خاص، دستگاه فروخته شده جنرال سرویس می شود که معمولا 24 ساعت زمانبر خواهد بود. سپس دستگاه فروخته شده بصورت مناسبی بسته بندی می‌شود تا از هرگونه آسیب به هنگام حمل و نقل در امان بماند و بعد تحویل اکیپ سیار می شود. این اکیپ شامل یک نفر راننده و یک یا دو نفر (درصورت لزوم) تکنسین فنی می‌باشد. به اطلاع خریداران عزیز می رساند مدت زمان رسیدن دستگاه به مقصد به دلیل انجام خدمات و تعهدات فنی برای مشتریان قبلی که در مسیر حرکت واقع هستند معولا کمی زمانبر خواهد بود و در نهایت از 3 یا 4 روز تجاوز نخواهد کرد. پس از رسیدن دستگاه به مقصد، نخست توسط تکنسین فنی ما راه اندازی و تست میگردد و سپس نسبت به آموزش و راه اندازی دستگاه اقدام می شود …

توصیه می شود تجارب تکنسین های ما و آموزش ها و توصیه های فنی او مورد توجه خریداران قرار گیرد. آموزش های تکنسین های ما شامل رفع ایرادات فنی دستگاه نیز می شود تا در صورت مشکلات احتمالی، با کمک و مشاوره فنی ما بصورت تلفنی قادر باشید از عهده رفع ایرادات فنی ساده دستگاه خودتان برآیید و خطای دستگاهتان را رفع نمایید. هزینه ارسال وانت طبق تعرفه شرکتهای کالابر می باشد. میانگین هزینه برای هر کیلومتر 3500 تومان می باشد.

ارسال با قطار

این روش کم هزینه ترین راه ممکن هست و ایمن ترین نیز محسوب می شود.

ارسال با باربری

امکان ارسال با باربری هست، ولی چون دستگاهای استوک فاقد کارتن و بسته بدنی مناسب می باشد، احتمال شکستن و آسیب دیدگی دستگاه وجود دارد. هر چند موارد ایمنی را همکاران ما در زمان ارسال رعایت خواهند کرد، ولی چون دیگر نظارتی بر بارگیری و تخلیه نداریم هیچ ضمانتی برای سالم رسیدن دستگاه نیست.

تیپاکس یا پست

لازم به ذکر هست به خاطر هزینه بالای تیپاکس، ارسال دستگاه های سنگین با این روش پیشنهاد نمی شود.

اشتراک گذاری در: