جدیدترین دستگاه های کپی کانون

جدیدترین دستگاه های کپی کانون

جدیدترین دستگاه های کپی کانون پاسخی همه جانبه و کامل است. برای مشتریان سخت گیر و سخت پسند که دامنه کاری گسترده ای دارند. برای همگام باقی ماندن با تکنولوژی در سایر زمینه ها، که این روز ها با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت است، باید از ابزار، وسیله ها و دستگاه های جدیدتر و سطح بالاتری استفاده کرد. دستگاه های قدیمی به سختی می توانند. پاسخگوی نیاز های اداری متنوع و پیچیده امروزی باشند.

جدیدترین دستگاه های کپی کانون
جدیدترین دستگاه های کپی کانون

انتخاب برند

اما از سوی دیگر انتخاب یک دستگاه کپی کارا و قدرتمند و همچنین مقرون به صرفه. کار بسیار دشواری می باشد. ده ها برند، صد ها خط تولید و هزاران مدل دستگاه کپی در بازار ها در حال رقابت برای فروش بیشتر هستند. در حالیکه هر یک از آن ها امکانات و قابلیت های منحصر به فردی را به کاربران خود عرضه می کند. در واقع هر مدل برای یک طیف بخصوص از نیازهای اداری ایده آل می باشد.

این گستره انتخاب و تنوعی که پیش روی مشتریان است. دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. اما از سوی دیگر همین تنوع می تواند. گمراه کننده باشد. در ادامه به معرفی جدیدترین دستگاه های کپی کانون، بعنوان یکی از پرطرفدارترین برند های ماشین های اداری خواهیم پرداخت. شناخت قابلیت های جدید اضافه شده به این دستگاه ها و آشنایی با آخرین مدل ها، می تواند. شما را به یک انتخاب ایده آل رهنمون کند.

برند کانون

کانون، یک شرکت ژاپنی می باشد که نزدیک به یک قرن است. در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی فعالیت دارد. زمینه اصلی فعالیت این شرکت، تولید و عرضه لوازم و محصولات نوری مخصوص برای تصویر برداری با کیفیت های بالا می باشد. از دوربین های عکاسی گرفته تا دستگاه های کپی، کانون سعی داشته است. که همواره نوآوری و خلاقیت را چاشنی تولیدات خود نماید.

کانون پس از به موفقیت رسیدن در زمینه تصویر برداری پا به عرصه تکنولوژی ها و ماشین های اداری نهاد. چرا که به باور کانون، یکی از اصلی ترین و تاثیر گذارترین بخش های یک ماشین اداری، بخش تصویر برداری و پردازش تصویر آن است. اگر به دنبال یک فتوکپی با کیفیت هستید، باید در مرحله اول بتوانید تصویر بی نقصی از سند اصلی تهیه کنید.

بر اساس همین باور، کانون اقدام به ساخت دستگاه های اداری، اسکنر، چاپگر و فتوکپی در اندازه های مختلف و مخصوص کاربری های مختلف نمود. اما همه محصولات در نهایت کیفیت اپتیک و تصویر برداری تهیه می شدند. کیفیت و وضوح بالا، همواره برای کانون مثل یک امضا بوده است. یک امضای ارزشمند که نشان از حضور مهندسان حرفه ای و طراحی ماهرانه ژاپنی ها دارد.

در دهه 80 میلادی، کانون موفق شد بازار تکنولوژی های اداری را در نوردد. به این ترتیب بیشترین سهم این بازار به کانون تعلق گرفت. این تاریخ نقطه عطفی برای این شرکت بود. پس از آن، کانون به تولید و عرضه یکی از با کیفیت ترین چندکاره ها و دستگاه های فتوکپی مشغول بوده است. کیفیت این دستگاه ها زبانزد می باشد. در کنار کیفیت، دستگاه های کانون از طراحی هنرمندانه ای نیز برخوردار می باشند. که آن ها را به مراتب خاص تر نیز کرده است.

پیشرفته ترین سری تولید و جدیدترین فتوکپی کانون

یکی از پیشرفته ترین و پر امکانات ترین سری های تولید از بین جدیدترین دستگاه های کپی کانون، سری imageRUNNER Advanced Family می باشد. دستگاه های خانواده پیشرفته مجهز به قابلیت های نوینی شده اند که در برآورده ساختن بسیاری از نیازهای اداری، کاربران خود را کمک می کند. دستگاه های C5535i III، C3530i III، C3525i III از دستگاه های پرطرفدار این سری می باشند.

دستگاه های سری خانواده پیشرفته که به دستگاه های نسل سوم نیز معروف هستند، چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری تحت بروزرسانی های متعددی قرار گرفته اند.

جدیدترین دستگاه های کپی کانون
جدیدترین دستگاه های کپی کانون

رابط های کاربری

به عنوان اساسی ترین و عمده ترین تغییرات نرم افزاری این دستگاه ها، می توان به رابط های کاربری اختصاصی و ماژول هایی برای اتصال به نرم افزاری های مختلف اشاره کرد. به این ترتیب شما قادر خواهید بود. مستقیما از روی جدیدترین دستگاه های کپی کانون به نرم افزار هایی مثل Google Drive متصل شوید. این اتصال به کارآمدی و یکپارچگی اتصال دستگاه به سایر برنامه ها و پلتفرم های کانون می باشد. و دریایی از امکانات را برای شما به ارمغان می آورد.

رایانش ابری

یکی از فواید اتصال به نرم افزاری مثل Google Drive، دسترسی به فضای رایانش ابری است. رایانش ابری به شما این امکان را می دهد. که هر زمان که خواستید بدون نیاز به اتصالات با سیم، داده ها و پرونده های خود را در یک فضای ابری بارگذاری کنید. سپس به پرینتر یا دستگاه کپی کانون یا سایر دستگاه های اداری خود، اجازه دسترسی و استفاده از این پرونده های بروز رسانی شده به منظور چاپ یا کپی آن ها را بدهید.

استفاده از فضای رایانش ابری این امکان را به صاحبان جدیدترین دستگاه های کپی کانون می دهد. که از این دستگاه ها به عنوان منابع اشتراکی استفاده کنند. به عنوان منابع اشتراکی واقع شدن این دستگاه ها می تواند. راه حل بسیاری از مشکلات و ترافیک های کاری ادارات بزرگ، دفاتر انتشارات مدارس و دانشگاه ها و مجتمع های شلوغ باشد.

بعلاوه که این امکان، یکپارچگی دستگاه های یک کسب و کار را می تواند به سطح کاملا جدیدی ارتقا دهد. یکی از اصلی ترین مسائل و مشکلات کسب و کارهای بزرگ یا دفاتر انتشاراتی که گردش کارهای آن ها مستلزم به کار گیری چند دستگاه است، ایجاد یک ارتباط سریع، بدون مشکل و ایمن بین دستگاه های مختلف است. استفاده از ارتباطات بی سیم و مبتنی بر رایانش ابری، راه حلی برای این مسئله است.

ارتقا سخت افزاری

از دیگر تغییرات عمده ای که در ساخت و طراحی جدیدترین دستگاه های کپی کانون لحاظ شده است، می توان به ارتقا سخت افزاری این دستگاه ها اشاره کرد. در جهانی که هر لحظه تکنولوژی های جدید سخت افزاری معرفی می شوند. و هر دقیقه مجموعه ای از آن ها برای ارتقا کارایی دستگاهی به کار می روند، لزوم استفاده از قطعات الکترونیکی و مکانیکی جدید و قدرتمند بیشتر از هر زمان دیگری حس می شود.

در ساخت جدیدترین دستگاه های کانون از نازل هایی دقیقتر، سیستم تشخیص و پردازش تصویر بهینه تر و قسمت های مکانیکی سریعتری استفاده شده است. همه این قطعات به نوبه خود می توانند. سرعت و دقت دستگاه کپی شما را بالاتر ببرند. بعلاوه که امکان استفاده از آپشن های اختیاری کارآمدتری برای مشتریانی که به سرعت بالای این دستگاه ها قانع نیستند، فراهم شده است.

رابط کاربری کار آمد در جدیدترین فتوکپی کانون

یکی از مهم ترین جوانبی که در تحلیل عملکرد یک دستگاه فتوکپی می توان به آن توجه کرد، رابط کاربری دستگاه می باشد. ارتباط یک ماشین اداری، صرف نظر از قدرت، کیفیت و سرعت دستگاه، در نهایت قرار است. با یک اپراتور برقرار شود. در نهایت یک دستگاه اداری باید از یک انسان دستورات و گردش کار های خود را دریافت کند.

رابط کاربری دستگاهی کار آمد است که در عین ارائه خدمات و قابلیت های متنوع، بتواند یک ارتباط ساده و بدون دردسر را با اپراتور شکل دهد. بسیاری از کسب و کار ها نمی توانند یک اپراتور کاملا حرفه ای را به عنوان مسئول دستگاه منصوب کنند. از این رو جدیدترین دستگاه های کپی کانون باید بتوانند برای اپراتور های غیرحرفه ای نیز به راحتی قابل استفاده باشند. در نهایت نیز قادر باشند کمترین وابستگی را به حضور اپراتور انسانی از خود نشان دهند.

اتوماتیک

اتوماتیک و خودکار شدن دستگاه های اداری و روند طی شدن گردش کار ها. می تواند کمک بسیاری به سرعت کسب و کار شما ببخشد. همچنین توان تولیدی شما را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. در واقع جدیدترین دستگاه های کپی کانون، به علت دارا بودن حداقل وابستگی به اپراتور انسانی، در روند گردش کار های اتوماسیونی بهتر می گنجند. و همچنین یکپارچگی کسب و کار شما را نیز ارتقا می دهند.

صفحه نمایش لمسی

جدیدترین دستگاه های کپی کانون، همگی از یک صفحه نمایش لمسی و تمام رنگی بزرگ به عنوان اصلی ترین درگاه رابط کاربری بهره می برند. پنل های کنترل لمسی از طریق ایجاد یک ارتباط سمعی بصری ساده و کارآمد می تواند. امکانات زیادی را تنها به وسیله چند کلیک و فشردن چند آیکون، در اختیار کاربر خود بگذارد. همچنین شما می توانید. از قابلیت های مختلف دیگری نیز بهره مند شوید. که برای کاربر هم قابل شخصی سازی شدن می باشند.

شما می توانید ظاهر رابط کاربری خود را کاملا شخصی سازی و متناسب تم کسب و کار یا شرکت خود کنید. همچنین امکان این وجود دارد که گردش کارهای مختلفی را تنظیم و به صورت پیش فرض آن ها را ذخیره کنید. به این ترتیب شما می توانید در دفعات بعدی از اجزای مشترک پروژه ها، مثل سربرگ ها یا ترتیب کپی ها در دستگاه های چندکاره، مجددا استفاده نمایید بدون آنکه ثانیه ای وقت را اتلاف کنید.

امنیت نوین

جدیدترین دستگاه های کپی کانون دستگاه های عصر نوین هستند. و امنیتی نوین می طلبند. افزایش سرعت پیشرفت و بروزرسانی ابزار ها و دستگاه ها، افزایش احتمال و تعداد حمله هکرها را نیز به دنبال دارد. همچنین دستگاه هایی با کیفیت کانون وظیفه برقراری امنیت و حفظ و حراست از اطلاعات کاربرانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند. را نیز بر عهده دارد. در واقع امنیت این دستگاه ها به نوعی امنیت کانون می باشد.

کانون در جدیدترین دستگاه های کپی خود از ساز و کار های امنیتی مختلفی استفاده کرده است. تا احتمال نفوذ سودجویان را به حداقل برساند. شما می توانید. بر روی دستگاه کپی خود رمز عبور و قفل تعیین کنید. تا به این ترتیب اجازه استفاده از دستگاه را تنها به کاربران تایید شده بدهید. همچنین سایر مکانیسم های حفظ اطلاعات نیز به شما کمک می کنند. تا دستگاه خود را از نشت و از دست رفتن اطلاعات محافظت کنید.

جدیدترین دستگاه های کپی کانون
جدیدترین دستگاه های کپی کانون

خرید و سفارش جدیدترین فتوکپی کانون

خرید و سفارش جدیدترین فتوکپی کانون برای مشتریان کپی ایران به سادگی یک تماس تلفنی امکان پذیر می باشد. شما می توانید. پس از مطالعه ویژگی های هر دستگاه و انتخاب دستگاه مطلوب و ایده آل خود، از طریق شماره تلفن های تماس ما با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. و نسبت به ثبت سفارش دستگاه دلخواه خود اقدام نمایید.

شما با خرید از کپی ایران، گزینه های متنوعی را برای خرید جدیدترین دستگاه های کپی کانون دریافت خواهید نمود. شما می توانید. از بین انواع مختلف و متنوع مدل ها، دستگاهی را در هر حالت دلخواه آکبند، استوک یا بازسازی شده خریداری نمایید. به این ترتیب دستگاهی را که بیشترین سازگاری را با سایر بخش های کسب و کار شما دارد را انتخاب می کنید.

همچنین با خرید از فروشگاه معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران، نه تنها از از کیفیت و سلامت دستگاه خریداری شده مطمئن خواهید بود، بلکه از بهینه و مقرون به صرفه بودن قیمتی که بابت خرید آن دستگاه پرداخته اید. نیز آسوده خاطر خواهید شد. همچنین شما می توانید. از مشاوره های هنگام خرید کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید