خرید hp t 795

خرید hp t 795 را می توانید به صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند از فروشگاه های حضوری و معتبر انجام دهید. در هر سه حالت در صورت اصل بودن دستگاه همراه با شناسنامه و ضمانت نامه به شما داده می شود تا مطمئن شوید دستگاه خریداری شده اورجینال است.

ویژگی های  hp t 795

قبل از خرید hp t 795 بهتر است. با ویژگی ها و مشخصات کلی این دستگاه آشنا شده تا ببینید آیا این دستگاه می تواند. تمامی نیازهای کاری شما را برطرف کند یا خیر؟ t 795 از سری پلاتر های DesignJet شرکت Hwalett Packard می باشد. این پلاتر به سبب کیفیت خارق العاده پرینت در بین کاربران ماشین های اداری و پلاتر ها محبوبیت بسیاری یافته است. همچنین 44 اینچ فضایی که این دستگاه در اختیار شما می گذارد. یک فضای کافی برای انجام بزرگ ترین پروژه ها می باشد.

قابلیت افزایش حافظه

یکی از مهم ترین ویژگی های این پلاتر قابلیت افزایش رم آن تا 160 گیگا بایت است. در حالی که رم اصلی آن 16 گیگا بایتی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های کاربردی در این دستگاه ، قابلیت چاپ بر روی کاغذ رول و کاغذ برش خورده است. این ویژگی محدوده کاری شما را بسیار بالا برده. و سفارش های کاری شما را افزایش می دهد.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ در این پلاتر 1200*2400 dpi می باشد. این میزان کیفیت به شما این امکان را می دهد. که در کنار چاپ نقشه ها، پوسترها و نمودارها بتوانید عکس در سایزهای مختلف و با کیفیت بالا نیز چاپ کنید. این دستگاه چاپ می تواند هم چاپ رنگی و هم چاپ سیاه و سفید انجام داده. و در چاپ رنگی از رنگ های طوسی، سیاه مات، ارغوانی، فیروزه ای، سیاه مخصوص عکس استفاده می شود.

سرعت چاپ

سرعت چاپ در این دستگاه چاپ در هر دو صورت رنگی و سیاه و سفید متفاوت اما بسیار بالا است. شما می توانید با استفاده از این پلاتر در هر ساعت 42 متر مربع به صورت رنگی و 41 متر مربع به صورت سیاه و سفید چاپ کنید. پورت های ارتباطی در این دستگاه چاپ شامل پورت شبکه و پورت USB بوده و شما می توانید. فایل های ورودی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای چاپ دریافت کنید.

سفارش پلاتر t 795

در کنار تمام ویژگی های ذکر شده در بالا، خرید اچ پی t 795 بدون شک می تواند. یک انتخاب بسیار مناسب برای محل کار شما باشد.

نوع دستگاه پلاتر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این پلاتر نیز همانند دیگر دستگاه های چاپ به سه صورت استوک، بازسازی شده و آکبند موجود بوده و شما می توانید با توجه به بودجه خود مناسب ترین گزینه مورد نظر خود را تهیه کنید.

تهیه ی پلاتر از فروشگاه معتبر

برای خرید hp t 795 ممکن است. فروشگاه های آنلاین و حضوری بسیاری به شما پیشنهاد داده می شود. در میان فروشگاه های موجود حتما فروشگاهی را انتخاب کنید. که وارد کننده مستقیم دستگاه های چاپ باشد. این فروشگاه ها معمولا تعداد بالایی از دستگاه های چاپ در برندها و مدل های مختلف به هر سه صورت بازسازی شده، استوک و آکبند دارند. همچنین دستگاه های چاپ در فروشگاه های معتبر همراه با شناسنامه و ضمانت نامه به شما تحویل داده می شوند.

کپی ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبرترین فروشگاه های لوازم اداری و وارد کننده دستگاه های چاپ مختلف، دستگاه های چاپ بسیاری به صورت اصل و با کیفیت بالا برای خرید در اختیار شما قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات در مورد خرید دستگاه پلاتر اچ پی t 795 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید