خرید شارپ MX3110

خرید شارپ MX3110 را می توانید از فروشگاه های لوازم اداری به صورت آنلاین و یا حضوری انجام دهید. این دستگاه چند منظوره چاپ دارای عملکردی بسیار مطلوب و مناسب است. و به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده در بازار موجود می باشد.

خرید شارپ MX3110
خرید شارپ MX3110

ویژگی های دستگاه شارپ MX3110

قبل از آن که به دنبال خرید شارپ MX3110 باشید بهتر است. کمی با مهم ترین ویژگی های آن آشنا شوید.

 دستگاه چند منظوره

این دستگاه چاپ، یک دستگاه چند منظوره، ایستاده و اداری است. که توانایی انجام پرینت، کپی و اسکن مدارک مختلف را به صورت رنگی دارد. کیفیت و سرعت چاپ در این دستگاه اداری یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود. به طوری که دستگاه می تواند در هر دقیقه 30 تا 39 برگه را چاپ کند.

کیفیت

کیفیت چاپ در بخش های مختلف دستگاه نیز 600 DPI است که این مقدار برای دستگاه های چاپ اداری با تکنولوژی چاپ لیرزی مقداری بسیار مناسب و ایده آل است. این دستگاه چاپ با داشتن 1.5 گیگا بابت حافظه استاندارد و 80 گیگ حافظه هارد دیسک می تواند. حجم زیادی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در موقع لزوم از آن ها استفاده کند.

قابلیت بزرگنمایی، کوچکنمایی و کپی متوالی

بخش کپی این مدل از دستگاه چاپ نیز تمامی ویژگی های دستگاه های کپی پیشرفته را در خود جای داده است. به طوری که شما می توانید به وسیله بزرگ نمایی و کوچک نمایی از بخش های خاصی از سند کپی و پرینت گرفته و یا تا 999 برگ را به صورت متوالی و خودکار چاپ کنید.

صفحه نمایش لمسی

صفحه نمایش 8.5 اینچی این دستگاه چاپ از نوع لمسی بوده و در کنار ارائه اطلاعات مفید و مورد نظر شما، کار با دستگاه را بسیار ساده کرده است. راه هاب ارتباطی متنوع یکی دیگر از ویژگی های مثبت این دستگاه است. که شما را به خرید شارپ MX 3110 راغب می کند. شما می توانید از طریق پورت USB و یا شبکه به دستگاه های جانبی وصل شده و به تبادل اطلاعات بپردازید.

 استوک، بازسازی شده و آکبند

همانطور که در بالا نیز اشاره شد. برای خرید دستگاه های چاپ از جمله این دستگاه می توانید. با توجه به نیازها و بودجه خود به دنبال خرید دستگاه های استوک، بازسازی شده و یا آکبند باشید. هر کدام از انواع ذکر شده دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. دستگاه های آکبند دستگاه های نو و اصلی هستند. که دارای بالاترین سطح کیفیت بوده اما قیمت بسیار بالایی دارند.

استوک

دستگاه های استوک دستگاه های دست دومی هستند. که کم تر از 5 سال در کشورهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته اما عملکرد مناسب خود را حفظ کرده اند. این دستگاه ها قیمت بسیار کم تری نسبت به دستگاه های آکبند دارند.

بازسازی شده

دستگاه های بازسازی شده نیز دستگاه های کارکرده ای هستند. اما یک یا چند قطعه داخلی و اصلی آن ها با نمونه های جدید و اصلی بازسازی شده است. این دستگاه نیز در مقایسه با نوع آکبند قیمت بسیار کم تری دارد.

شما می توانید برای خرید شارپ MX 3110 به هر سه شکل بالا به فروشگاه اینترنتی کپی ایران مراجعه کرده و دستگاه کپی را در نهایت کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید شارپ MX3110
خرید شارپ MX3110

توضیحات

شارپ MX3110

شارپ MX3110 یک پرینتر با کاربری قدرتمند و در عین حال استفاده آسان می باشد. این پرینتر مخصوص کلاس کاری متوسط می باشد و مزایای منحصر به فرد بسیاری دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت. شارپ این پرینتر را به عنوان نسل جدیدی از پرینترهای چندکاره معرفی کرده است. قابلیت های نوین و فناوری های مطابق برترین استاندادرهای روز دنیا، نسل جدید بودن این پرینتر را کاملا معنا می کند.

پیکربندی

اندازه این پرینتر 583*685*834 میلی متر و وزن آن نیز 74 کیلوگرم می باشد. برخلاف مدل های چندکاره یا تمام رنگی موجود در بازار، شارپ MX3110 فضای کمی اشغال می کند و یک دستگاه جمع و جور محسوب می شود. طراحی خوب این دستگاه سبب شده است که با جای دادن آن در هرجایی از اتاق، به راحتی بتوان به همه قسمت های آن دسترسی داشت.

جلوی دستگاه

همه بخش های موردنیاز در جلوی دستگاه قرار گرفته اند. چندکشوی نسبتا بزرگ و پنل کاربری و صفحه فرمان دهی به دستگاه، تقریبا همه چیزی است که شما در حین استفاده از دستگاه به آنها نیاز خواهید داشت. طرفین دستگاه نیز محل هایی برای اتصال لارج باکس و فینیشر است. هردو قسمت آ|شن هایی اختیاری هستند که در صورت تمایل شما می توان آن ها را به ایم پرینتر اضافه کرد.

کشو ها و فایل ها

کشو و فایل های دستگاه ظرفیت نگهداری از 5600 برگ کاغذ را نیز دارند. که با افزودن آپشن لارج باکس این ظرفیت به ده هزار برگ نیز می رسد. توانایی ذخیره و استفاده از این تعداد اوراق، نشان دهنده موضوع مهمی است. و آن موضوع نیز دوام و قدرت بالای شارپ MX3110 می باشد که به سبب این توانایی شما می توانید در مصارف صنعتی و کلاس کاری سنگین نیز از این دستگاه استفاده کنید.

سرعت

سرعت خروجی کلی دستگاه تا 31 برگ بر هر دقیقه نیز می رسد. این سرعت برای انجام بسیاری از سفارشات کاملا کافی می باشد. اما نسبت به برخی دستگاه های دیگر متوسط به شمار می رود. اما از سوی دیگر باید توجه داشت که سرعت خروجی کلی تنها سرعت مهم دستگاه نیست. برای بسیاری از کسب و کارها، سرعت آماده به کار شدن سرعتی تاثیرگذار و با اهمیت ویژه می باشد.

عوامل موثر بر سرعت

کسب و کارهایی که بیشتر از سفارشاتی در تعداد بالا، با سفارشات متعددی در حجم پایین سر و کار دارند، در تعیین سریع بودن یک پرینتر به دو پارامتر مهم توجه می کنند. زمان آماده به کار شدن و زمانی که یک پرینتر یا فتوکپی صرف آماده سازی اولین چاپ خود می کند. این دو زمان در سریع بودن دستپگاه بسیار اساسی و مهم هستند.

زمان آماده به کار شدن

زمان آماده به کار شدن شارپ MX3110 کمتر از 20 ثانیه می باشد. همچنین زمانی که این دستگاه صرف آماده سازی اولین کپی یا پرینت خود می کند تنها 9 ثانیه می باشد. در مجموع، این پرینتر در آماده به کار شدن کاملا سریع می باشد.

کیفیت

کیفیت اوراق پرینت شده توسط شارپ MX3110 قابل تنظیم در سه رزولوشن مختلف است. رزولوشن یا وضوح 1200*1200، 600*600 و 9600*600 گزینه هایی هستند که قابل انتخاب توسط کاربر دستگاه می باشند. وضوحی که این دستگاه به صورت بیشینه ارائه می دهد کاملا راضی کننده و چشم نواز است. چنین عمقی به ندرت در پرینترهای چندکاره دیده می شود.

تراکم پیکسلی بی نظیر

هنگامی که از چنین وضوحی صحبت می کنیم به این معناست که در هر نقطه از تصویر پرینت شده توسط شارپ MX3110 تراکم پیکسلی کم نظیری نهفته است که دقت پرینت را به طور باورنکردنی افزایش می دهد.به این ترتیب دیگر لازم نیست از برخی جزئیات تصویر اصل شما صرف نظر شود. تصاویر شما در نهایت کیفیت به چاپ خواهند رسید. چه در حالت سیاه و سفید و چه در حالت تمام رنگی.

کاهش خطاهای احتمالی حین پردازش

همچنین ساز و کارهای گرافیکی متعددی به منظور بالابردن نهایی کیفیت در نظر گرفته شده اند. این ساز و کارها مثل smoother سبب می شوند تا خطاهای احتمالی حین پردازش تصاویر یا انتخاب شدت رنگ ها اتفاق نیافتند. از این رو می توان تقریبا از نهایت رزولوشن در دسترس استفاده کرد. گرادیان ها و طیف های رنگی طبیعی تر، خطوط صاف تر و نقاط واضح تر بر صفحه کاغذ شما نقش خواهند بست.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی شارپ MX 3110 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید