دستگاه فتوکپی استوک

 

دستگاه فتوکپی استوک دستگاه هایی عموما اروپایی و آمریکایی هستند. که به صورت دست دوم و یا از رده خارج شده بوده، اما کیفیت آن در حد استاندارد و ایده آل است. این دستگاه ها را می توانید. با قیمت بسیار کم تر از قیمت آکبند خریداری کنید.

دستگاه فتوکپی استوک
دستگاه فتوکپی استوک

آیا دستگاه استوک کیفیت پایینی دارند؟

شاید این باور اشتباه در شما وجود داشته باشد. که دستگاه فتوکپی استوک دستگاه های کارکرده و مستهلکی هستند. که پس از خرید، بیش از چند سال نمی توانند. مورد استفاده قرار گیرند. اما واقعیت چیز دیگری است. بسیاری از دستگاه های برقی مانند دستگاه های چاپ در اروپا و آمریکا دارای نمایندگی های تعمیر و خدمات بعد از فروش اختصاصی توسط خود برند هستند. این شرکت ها بعد از مدتی حدود 4 تا 5 سال اقدام به طراحی و ساخت مدل های جدیدتر کرده و خدمات پس از فروش دستگاه های قبلی را محدود می کنند. این مساله باعث می شود. که ادارات مختلف تا حدی مجبور به تعویض دستگاه های خود کنند. در حالی که هنوز دستگاه های در حال کار کیفیت عملکرد خود را حفظ کرده اند. دستگاه های کار کرده تحت عنوان دستگاه فتوکپی استوک به کشورهای دیگر ارسال می شوند. بنابراین این باور اشتباه راجع به انواع مختلف دستگاه فتوکپی استوک را کنار گذاشته و با خیال راحت اقدام به خرید آن ها کنید.

در خرید دستگاه  کپی استوک به چه مواردی توجه کنیم؟

همیشه قبل از آن که اقدام به خرید هر وسیله ای کنید. سعی کنید درباره ویژگی های آن اطلاع کسب کرده و آن را با نیازهای خود بسنجید. مدل ها و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود کنید. در مورد دستگاه های فتوکپی نیز مساله مشابه است. این دستگاه ها در مدل های رومیزی و ایستاده در بازار موجود بوده که هر کدام حجم کاری متفاوتی داشته و سایز و اندازه متفاوتی دارند.

دستگاه فتوکپی استوک
دستگاه فتوکپی استوک

کیفیت و سرعت چاپ

کیفیت و سرعت چاپ از دیگر ویژگی های مهم دستگاه فتوکپی استوک چاپ است که حتما باید به آن ها توجه کنید. در صورتی که سرعت دستگاه و یا کیفیت آن نسبت به حجم کاری شما کم باشد مطمئن باشید. بعد از مدتی کارایی شما کاهش یافته و مشتریان خود را از دست می دهید. قابلیت چاپ دو طرفه، چاپ مستقیم، ذخیره خودکار ADF، قابلیت برنامه ریزی، سایز کاغذهای مورد استفاده، تعداد کپی های متوالی، چاپ بدون حاشیه و یا تعداد کپی ها در یک صفحه از دیگر ویژگی های مهم دستگاه های فتوکپی است. که باید به آن ها توجه ویژه نشان دهید. همچنین به راه های ارتباطی دستگاه فتوکپی استوک نیز توجه کنید. این راه ها در دستگاه های بسیاری تنها محدود به رابط USB بوده و در مدل های دیگر قابلیت اتصال بی سیم و یا کابل شبکه نیز وجود دارد.

خرید از کپی ایران

کپی ایران یکی از فروشگاه های لوازم اداری است. که دستگاه های چاپ استوک در برندها و مدل های مختلفی را برای فروش در اختیار شما قرار می دهد. می توانید با مراجعه به بخش فروش سایت، دستگاه فتوکپی استوک خود را انتخاب کرده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتو کپی استوک کلیک کنید.

دستگاه فتوکپی استوک
دستگاه فتوکپی استوک

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید