دستگاه فتوکپی استوک
دستگاه فتوکپی استوک

دستگاه فتوکپی استوک

تقریبا صد در صد دستگاه فتوکپی استوک موجود در ایران، دستگاه فتوکپی استوک هستند. بر خلاف تصور عموم، دستگاه های استوک تنها شامل دستگاه های دست دوم و استفاده شده نمی شوند. و عموما به خاطر قیمت مناسبی که دارند. از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

دستگاه فتوکپی استوک چیست؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، دستگاه فتوکپی استوک دستگاه های دست دوم کار کرده و یا در مواردی کار نکرده ای هستند. که از کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اروپایی به ایران وارد شده اند. شاید در نگاه اول با خود فکر کنید. که این دستگاه ها به دلیل دست دوم بودن کیفیت آن چنانی ندارند. اما علت فروش دستگاه های کار کرده در اروپا مساله دیگری است. در واقع به دو علت اصلی این دستگاه ها بعد از مدتی جایگزین مدل های جدیدتر می شود. دلیل اول آنکه معمولا عمر استهلاک را در این دستگاه ها پایین و حدود 5 سال در نظر می گیرند. و بعد از گذشت این دوره بعد از سرویس کامل دستگاه را برای فروش به کشورهای دیگر ارسال می کنند. دلیل دوم آنکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی ارائه خدماتی مانند تعویض قطعه و یا تعمیرات فقط توسط برندهای سازنده محصول انجام می شود. این برندها با ارائه محصولات جدیدتر، خدمات محصولات قدیمی خود را محدود کرده تا صاحبان صنایع از نمونه های جدیدتر استفاده کرده و نمونه های قدیمی را به فروش بگذارند. با توجه به این موضوع نگرانی از بابت نبود قطعات و تعمیرات دستگاه ها وجود نخواهد داشت.

دستگاه فتوکپی استوک
دستگاه فتوکپی استوک

دستگاه فتوکپی استوک چیست؟

دستگاه فتوکپی یک دستگاه الکتریکی است که از آن برای کپی گرفتن اسناد و مدارک و یا تصویر بر روی کاغذ استفاده می شود. فتوکپی به صورت وسیعی در  تجارت، دولت و تحصیل مورد استفاده قرار می گیرد.

فتوکپی در سال 1938  توسط چست کار لسون ابداع شد. با شیوه الکتروفتوگرافی از اسناد و مدارک و تصاویر مورد نظر کپی می گرفت.

دستگاه فتوکپی بر دو نوع تولید شده است.  رنگی و  سیاه و سفید.  تولیدکنندگان سعی بر این دارند که در راستای نیاز کاربران دستگاههایی با کیفیت و توانایی بالا تولید کنند. و در اختیار کاربران دستگاه قرار دهند. و این به معنای این است که دستگاههای امروزی از کیفیت و امکانات بسیار بالایی نسبت به دستگاههایی که قدیم تولید شده اند دارند.

این ماشینهای اداری  به شکل وسیع و گسترده ای در مکانهای اداری، مراکز تجاری و صنعتی و آموزشی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

فتوکپی های رنگی و فتوکپی های سیاه و سفید دارای مدل های متعددی هستند.  تو شیبا، کانون، ریکو، کونیکا مینو لتا ، شارپ، زیراکس و کیو سرا  مدل های معروف دستگاههای فتوکپی هستند.

دستگاههای لیزری، جوهر افشان ، سوزنی و حرارتی از انواع دستگاه های فتوکپی می باشند. شما میتوانید از فروشگاه کپی ایران با توجه به نیاز کاری تان دستگاه فتوکپی مورد نظر تان را انتخایب و خریداری بفرمایید.

دستگاه فتوکپی از اجزای مختلفی ساخته شده است.  کاغذ کش، فیوزینگ ، برد ، پاور ، بلید و درام و… از اجزای تشکیل دهنده دستگاهها ی فتوکپی هستند.

بهتر است بدانید که دستگاههای رنگی نسبت به دستگاههای سیاه و سفید از قیمت بالایی برخوردارند. همچنین مواد مصرفی آنها هم نسبتا گرانتر هست. شما در هنگام خرید دستگاه علاوه بر قیمت باید به نکات متعدد دیگری هم توجه کنید. مثلا فضایی که دستگاه اشغال می کند را با مکان کسب و کار مان مقایسه کنیم. و دستگاه مناسبتری خریداری کنیم.

مزایای خرید دستگاه فتوکپی استوک

مهم ترین مزیت خرید مدل های مختلف دستگاه فتوکپی استوک، کاهش هزینه های پرداختی است. بدون اغراق می توان گفت. شما محصول استوک و دست دوم را گاها تا نصف قیمت اصلی و شاید کم تر خریداری می کنید.

نکته مثبت دیگر برای خرید دستگاه های فتوکپی دست دوم داشتن کیفیتی بالا و مناسب است. همه ما می دانیم که دستگاه های مختلف در برندهای اروپایی معروف دارای کیفیتی عالی و مناسب هستند. شما با خرید دستگاه های دست دوم همان کیفیت را با قیمت پایین تر در اختیار خواهید گرفت. فقط به این نکته توجه کنید که ظاهر دستگاه های استوک کاملا مشابه دستگاه های نو بوده و داخل آن ها پودر تونر اضافه، گرد و خاک و غیره وجود ندارد.

نکته مثبت دیگر برای خرید دستگاه های استوک و کار کرده گارانتی است. شاید تصور کنید که دستگاه های استوک با توجه به دست دو بودن یا از رده خارج شدن، دیگر از خدمات گارانتی برخوردار نیستند. اما جالب است بدانید که فروشگاه کپی ایران برای تعمیر و تعویض قطعات این محصولات گارانتی در نظر گرفته است.

دستگاه فتوکپی استوک
دستگاه فتوکپی استوک

خرید مدل های مختلف فتوکپی از کپی ایران

کپی ایران یکی از با سابقه ترین شرکت های وارداتی است که برندها و مدل های مختلفی از دستگاه های استوک فتوکپی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از میان برند های مختلفی مانند کانن، مینولتا، شارپ و غیره مدل مورد نظر خود را انتخاب و با خیال آسوده اقدام به خرید دستگاه در نهایت کیفیت و با مناسب ترین قیمت کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک و کارکرده کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید