دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

 

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 یک دستگاه کپی چند منظوره و بسیار پر کاربرد است. که توانسته در بازار از میزان فروش قابل توجه برخوردار شود. این دستگاه کپی نیز از تکنولوژی لیزری برای کپی و پرینت استفاده کرده؛ لذا از کیفیت، دقت و سرعت عملکرد بالایی برخوردار است.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552
دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

این محصول ویژگی های مثبت بارزی دارد که آن را به یک دستگاه فتوکپی پر فروش در بازار این روز ها تبدیل می کند. در ادامه برخی از این ویژگی ها را با هم مطالعه خواهیم کرد:

سرعت بالا

یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های دستگاه های چاپ، داشتن سرعت بالا یعنی تعداد برگه هایی که در هر دقیقه چاپ یا پرینت می شود، است. فتوکپی رنگی کونیکا C552 می تواند. در هر دقیقه 55 برگه را برای شما کپی کرده و یا پرینت بگیرد. این سرعت بالا باعث می شود که شما در طول روز بتوانید. تعداد برگه های زیادی را کپی کرده یا پرینت بگیرید.

کیفیت خوب

یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 داشتن کیفیت بالای چاپ در پرینت، اسکن و کپی است که باعث می شود. تصاویر و اسناد با دقت و کیفیت مناسب روی برگه ها چاپ شوند. این دستگاه چاپ دارای کیفیت 600 DPI در پرینت و کپی و 300 DPI در اسکن است. این مقادیر به شکل قابل قبولی نیاز های مصرف کنندگان را پاسخگو هستند.

کپی دو رو

با استفاده از دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 می توانید. به طور همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید. و نیازی به جابجا کردن برگه نخواهید داشت. این ویژگی سرعت و دقت کپی را تا حد زیادی بالا می برد.

رابط های ارتباطی متنوع

داشتن رابط های ارتباطی متنوع می تواند. یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی باشد که بر سهولت کاربری آن ها تاثیر مستقیم می گذارد. این دستگاه استوک فتوکپی دارای دو پورت USB.1 و USB.2 بوده و قابلیت اتصال به شبکه را نیز دارد. با استفاده از این ویژگی می توانید. به راحتی به تمامی سیستم های اداره که به شبکه وصل هستند. دسترسی پیدا کرده و فایل های قرار داده شده در شبکه را به راحتی پرینت و یا کپی بگیرید.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

از دیگر مزایای خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 استفاده از قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی آن با کیفیت مناسب است. با استفاده از این ویژگی می توانید. اسناد و تصاویر بزرگ را کوچک کرده و همه آن را روی یک صفحه پرینت کنید و یا بخشی از تصاویر بزرگ را زوم کرده و فقط آن قسمت را مورد استفاده قرار دهید.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552
دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

شروع به کار مناسب

دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 برای گرم شدن اولیه به کم تر از 60 ثانیه زمان نیاز داشته و در کم تر 4.8 ثانیه می تواند اولین برگه را برای شما کپی یا پرینت بگیرد. این مساله سرعت کار شما را تا حد زیادی بالا می برد.

سایز کاغذ های متنوع

در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 می توانید بدون هیچ محدودیتی در اندازه، کاغذهای A3 تا A6 را در آن قرار داده و از اسناد مورد نظر خود کپی و پرینت بگیرید.

خرید از کپی ایران

فروشگاه کپی ایران یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله مدل معرفی شده در بالا را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید. برای خرید این محصول به اینجا مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا C552 کلیک کنید.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552
دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید