دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452
دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 از با کیفیت‌ ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. که قابلیت کپی، پرینت و اسکن از مدارک و اسناد مختلف را دارا می ‌باشد. این نوع دستگاه قادر است مدارک و اسناد شما را به صورت رنگی یا سیاه و سفید پرینت بگیرد.

این مدل دستگاه با قیمتی ارزان قادر است چاپی با کیفیت فوق العاده‌ ارائه دهد. و به همین دلیل در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار می‌ باشد. همچنین قادر است حجم بالایی از برگه‌ ها را در مدت زمان کوتاهی چاپ کند. بنابراین موجب صرفه‌جویی در وقت خواهد شد. همچنین این توانایی را دارد. که با فلش و بدون وجود کامپیوتر پرینت بگیرد.

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452
دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

ویژگی‌های دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 از مدل های جدید برند کونیکا مینولتا محسوب شده و ویژگی های بارزی دارد. این دستگاه چند منظوره کاربرد های فراوانی دارا می باشد.

سرعت عملکرد بالا

از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌ توان به سرعت عملکرد بالای آن اشاره کرد. بهتر است بدانید که این مدل قابلیت کپی یا پرینت رنگی 45 برگه در هر دقیقه، پرینت یا کپی سیاه و سفید 45 برگه در هر دقیقه و اسکن 50 برگه و سند در دقیقه را دارا می‌ باشد. بنابراین افرادی که حجم کاری بالایی دارند. می‌توانند با بهره‌گیری از این مدل دستگاه در هر ساعت بیش از چند هزار برگه را کپی، پرینت و اسکن بگیرند.

قابلیت کپی دو طرفه دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

از دیگر ویژگی‌های این مدل دستگاه قابلیت کپی دو طرفه آن می ‌باشد. که همین ویژگی باعث افزایش سرعت عملکرد دستگاه شده است. زیرا در غیر این صورت باید برای کپی دو رو از برگه‌ها، دستگاه را متوقف کنید. و با دست برگه‌ها را پشت و رو کرده و سپس اقدام به کپی نمایید. اما دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 قابلیت همزمان هر دو سمت برگه را بدون نیاز به جابجایی برگه برای شما فراهم کرده است. تا در وقت خود صرفه جویی کرده باشید.

اتصال مستقیم فلش مموری

ویژگی مهم دیگر دستگاه قابلیت اتصال مستقیم فلش مموری است. بنابراین با داشتن این محصول برای انتقال اطلاعات دیگر نیازی به کامپیوتر نخواهید داشت. این ویژگی راحتی کار با این دستگاه را چند برابر کرده است.

قابلیت کپی با فایلهای سنگین

در صورت انتقال اطلاعات از طریق کامپیوتر خواهید توانست سنگین ‌ترین و حجیم‌ ترین فایل‌های خود را با سرعت بسیار بالا به دستگاه انتقال دهید. زیرا C452 این قابلیت را دارد تا اطلاعات را با سرعت بالا لود کند و آن را از کامپیوتر به دستگاه منتقل نماید. در صورت نیاز به کپی فایل هایی با حجم سنگین این محصول انتخابی بسیار مناسب است.

حافظه دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452

یکی از ویژگی‌های بارز هر دستگاه کپی حافظه آن دستگاه است. دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 با دارا بودن حافظه 2 گیگابایتی خود قادر است حجم زیادی از اطلاعات را در خود ذخیره کرده و در صورت لزوم دستور چاپ آن ها را صادر کند. این نوع دستگاه برای ادارات و مکان‌ هایی که حجم زیاد کاری دارند بسیار پرکاربرد خواهد بود.

دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 را می توانید با قیمت بسیار مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه کپی ایران خریداری کنید.

اطلاعات مختصری در مورد خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 452

 

اگر قصد خرید دستگاه رنگی کونیکا 452 را دارید با ید با به مسایلی که اشاره می شود دقت کنید چون اگر شما آگاهی از خرید دستگاه رنگی کونیکا نداشته باشید  احتمال ضرر و زیان شما در این خرید هست ما قصد داریم به صورت مختصری به مسائل باید توجه کنید اشاره کنیم.

کنتور

 

در ابتدا کنتور دستگاه هست (همان کار کرد دستگاه ) دقت کنید کنتور دستگاه پایین باشد.

دیجتال و آنالوگ

 

باید کنتور دیجتال و آنالوگ را باهم مطاقبت دهید.

خطای لیسانس

 

دستگاه خطای لیسانس نداشته باشت که اغلب این خطا از مطابقت ندادن دستگاه با کار کرد و مچ نکردن کنتور  آنالوگ با دیجیتال با سریال دستگاه می باشد. (خطای لیسانس یعنی کنتور دستگاه دستکاری شده و بعد از مدت کمی دستگاه خواهد خوابید که شما در این صورت حتمآ مجبور به عوض کردن برد فرمتر و تمامی امیجها به صورت یکجا و NVRAM خواهید بود که هزینه سنگینی خواهد داشت. )

تونر دستگاه

 

تونر دستگاه را کنترول کنید که پر باشد البته با ید دقت کنید که فروشنده تونر ها را شار ژ نکرده باشد و این امر میسر نیست مگر با باز کردن تونر اگر در داخل  تونر  پلمپ تونر باز شده یعنی اینکه تونر شارژ شده و بعد از مدتی به دستگاه آسیب خواهد زد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه کپی رنگی کونیکا مینولتا C452 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید