فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2051

فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2051

دستگاه فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2051  با سرعت 50 برگ در دقیقه

امکانات : اتصال به کامپیوتر به عنوان پرینتر  – قابلیت سورت دیجیتال و سورتر مکانیکی  – سوتر مجهز به فینیشر و ساده – قابلیت ای دی اف اسکن دو رویه همزمان   – ای دی اف صفحه ثابت – اسکن تو فایل – اسکنر سیاه سفید – جهت مشاهده قیمت فتوکپی استوک  ریکو آفیشیو 2051 و سایر امکانات آن با کلیک بر روی تصویر وارد فروشگاه شوید.

 

کاربری : فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2051 مناسب برای امورات تکثیر است مواد مصرفی آن مناسب و کلیه قطعات این دستگاه در بازار براحتی قابل تهیه و در دسترس می باشد .

 

محسنات و معایب :دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو 2051 یک مدل از 1075 جدیدتر است  دستگاه مقاوم و  مناسبی برای انواع تکثیر می باشد تنها ایراد این سری دستگاهها ضغف یونیت کاغذ کش ها می باشد که موتور این یونیت ها ضعیف است و با دولوپر ریزی این یونیت ها سنگین می چرخد یا قفل می کند و باعث گیر کاغذ زیاد می شود از محاسن این سری دستگاهها استفاده از استپ موتورهای مختلف است که بجای انتقال نیرو با تسمه یا دنده تعبیه شده اند و درست به همین دلیل سر وصدای کمتری به هنگام کار کردن دارند . در دستگاه ریکو آفیشیو سرعت آماده شدن به کمتر از نیم دقیقه با توجه به دمای محیط رسیده است هیتر این دستگاه دو لامپه بوده و قطر هیترولر ان نیز نسبت به 1075 کمتر شده است تا زودتر گرم و آماده شود.

نکات مهم به هنگام خرید : استوک این مدل و کار کرده داخلی آن هردو در بازار فراوان یافت می شود و از شهرت خوبی در بین استفاده کنندگان برخوردار است .

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید