فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2075

فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2075

دستگاه فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2075  با سرعت 75 برگ در دقیقه

امکانات : اتصال به کامپیوتر به عنوان پرینتر  – قابلیت سورت دیجیتال و سورتر مکانیکی  – سوتر مجهز به فینیشر و ساده – قابلیت ای دی اف اسکن دو رویه همزمان   – ای دی اف صفحه ثابت – اسکن تو فایل – اسکنر سیاه سفید – قابلیت اتصال توسط کابل شبکه بعنوان پرینترو اسکنر –  جهت مشاهده قیمت فتوکپی استوک  ریکو آفیشیو 2075 و سایر امکانات آن با کلیک بر روی تصویر وارد فروشگاه شوید.

 

کاربری : فتوکپی استوک ریکو آفیشیو 2075 مناسب برای امورات تکثیر است مواد مصرفی آن مناسب و کلیه قطعات این دستگاه در بازار براحتی قابل تهیه و در دسترس می باشد .

 

محسنات و معایب :دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو 2075 یک مدل از 2060 جدیدتر است  دستگاه مقاوم و  مناسبی برای انواع تکثیر می باشد تنها ایراد این سری دستگاهها ضغف یونیت کاغذ کش ها می باشد که موتور این یونیت ها ضعیف است و با دولوپر ریزی این یونیت ها سنگین می چرخد یا قفل می کند و باعث گیر کاغذ زیاد می شود از محاسن این سری دستگاهها استفاده از استپ موتورهای مختلف است که بجای انتقال نیرو با تسمه یا دنده تعبیه شده اند و درست به همین دلیل سر وصدای کمتری به هنگام کار کردن دارند . در دستگاه ریکو آفیشیو سرعت آماده شدن به کمتر از نیم دقیقه با توجه به دمای محیط رسیده است هیتر این دستگاه دو لامپه بوده و قطر هیترولر ان نیز نسبت به سری 10  کمتر شده است تا زودتر گرم و آماده شود. زود گرم شدن این سری امتیاز بسیار خوبی برای خریداران آن محسوب می شود معمولاٌ دستگاه های تکثیر دیر گرم می شوند و حدود 5 دقیقه زمان برای گرم شدن آن لازم است و لین باعث می شد یا دستگاه همیشه در برق آماده برای کپی باشد یا یک دستگاه رومیزی یا متوسطی دیگری  که زود گرم می شد را برای رفع احتیاجات کپی متفرقه داشته باشیم کاهش مدت گرم شدن این احتیاج را مرتفع نموده است و دیگر احتیاج به یک کپی متوسط یا رومیزی نداریم .

نکات مهم به هنگام خرید : استوک این مدل و کار کرده داخلی آن هردو در بازار فراوان یافت می شود و از شهرت خوبی در بین استفاده کنندگان برخوردار است  به هنگام خرید به میزان کار کرد واقعی دستگاه توجه فرمایید که متاسفانه کنتور دیجیتال و آنالوگ آن قابل دستکاری می باشد.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید