فتوکپی استوک ریکو آفیشیو MP4500

فتوکپی استوک ریکو آفیشیو MP4500

دستگاه فتوکپی استوک ریکو آفیشیو MP4500  با سرعت 45 برگ در دقیقه

امکانات : اتصال به کامپیوتر به عنوان پرینتر  – قابلیت سورت دیجیتال و سورتر مکانیکی  – سوتر مجهز به فینیشر و ساده – قابلیت ای دی اف اسکن دو رویه همزمان  – ای دی اف صفحه ثابت – اسکن تو فایل – اسکنر سیاه سفید – جهت مشاهده قیمت فتوکپی استوک  ریکو آفیشیو mp4500 و سایر امکانات آن با کلیک بر روی تصویر وارد فروشگاه شوید.

 

کاربری : فتوکپی استوک ریکو آفیشیو MP 4500 مناسب برای امورات تکثیر متوسط  و متفرقه است مواد مصرفی آن مناسب و کلیه قطعات این دستگاه در بازار براحتی قابل تهیه و در دسترس می باشد . قطعات اصلی این مدل مانند یونید دولوپر و هیتر و ترانسفر با مدلهای mp3500 همسان است و در حقیقت یک مدل بالاتر از مدل MP3500 می باشد. بغلت مقاوم بودن این دستگاه می توان در امورات تکثیر نیز استفاده کرد و اگرچه ذاتا برای تکثیر پایه ریزی نشده است.

 

محسنات و معایب : از محسنات این دستگاه می توان بورس بودن قطعات  و قیمت مناسب مواد مصرفی این دستگاه را نام برد از محاسن  ریکو آفیشیو MP4500 می توان به لیزر قدرتمند ان اشاره کرد که فلت های آن تبدیل به سوکت مقاومی شده و پلیگان موتور نیز بهینه و قدرتمنذ تر شده است و ایراد لیزر سری 1045 و 2045 در این مدلها کاملاٌ برطرف شده است  این سری جزو  دستگاههای دیجیتال با ای دی اف صفحه ثابت محسوب می شود  از معایب این سری دستگاهها می توان به  مسیر غیر مستقیم حرکت کاغذ رابرشمرد که مناسب کپی بر روی مقوا یا کارت عروسی نیست . فلت اسکن به برد اصلی که در سری فتوکپی ریکو 1045 و 2045 فلت بود و زود خراب یا آسیب دیده می شد و باعث دردسر بسیاری بود در مدل ریکو آفیشیو MP4500 تبدیل به سوکت مقاومی شده است مدت زمان گرم شدن این دستگاه بسته به دمای محیط حدود 25 ثانیه است که مدت زمان بسیار مناسبی است صاحبان این دستگاه لزومی نمی بینند دستگاه را همیشه روشن نگه دارند تا آماده برای کپی کردن باشد تا مشتری یا تقاضایی برای کپی بود تا نسخه اصلی را تو اسکنر یا ای دی اف قرار دهیم دستگاه هم آماده شده است این باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه تا حد زیاد و قابل قبولی می شود.

نکات مهم به هنگام خرید : این مدل استوک مناسبی برای دفاتر فنی و محیط های تکثیر متوسط است و استوک آن فراوان است در حقیقت میشود گفت هم استوک آن زیاد است و هم کار کرده این مدل نیز در بازار یافت می شود خریداران محترم می توانند استوک تمیز این مدل را براحتی تهیه و خریداری فرمایند از نظر فنی دستگاه وقتی کار می کند بسیار بیصداست طوری که صدای تا خوردن کاغذ داخل آن شنیده می شود و وقتی مدتی کار میکند کم کم صدای دستگاه زیاد تر می شود پس اگر به هنگام تست دستگاه صدای تا شدن و حرکت کاغد داخل ان قابل تشخیص باشد دستگاه مناسب از نظر فنی محسوب می شود.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید