فتوکپی رنگی استوک کونیکا مینولتا c351

فتوکپی رنگی استوک کونیکا مینولتا c351

دستگاه فتوکپی رنگی استوک کونیکا مینولتا c351  با سرعت 35 برگ در دقیقه

امکانات : اتصال به کامپیوتر به عنوان پرینتر  – قابلیت سورت دیجیتال و سورتر مکانیکی  – سوتر مجهز به فینیشر و ساده – قابلیت ای دی اف اسکن تک رویه – ای دی اف صفحه متغییر – اسکن تو فایل – اسکنر رنگی – قابلیت اتصال توسط کابل شبکه بعنوان پرینترو اسکنر –  جهت مشاهده قیمت فتوکپی رنگی استوک کونیکا مینولتا c351  و سایر امکانات آن با کلیک بر روی تصویر وارد فروشگاه شوید.

 کاربری : فتوکپی رنگی استوک کونیکا مینولتا c351 یک فتوکپی رنگی متوسط برای همه نوع کاربری در سطح متوسط می باشد.

 محسنات و معایب :دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c351  یک مدل از کونیکا مینولتا سی 350 بالاتر و جدیدتر است  هیچ فرقی با سی 450 ندارد و فقط سرعت آن که در سی 450 45 برگ می باشد در این مدل 35 برگ در دقیقه می باشد و تمامی قطعات آن عین سی 450 می باشد و فقط فریم ور ایندو مدل یا ورژن ویندوز ایندو دستگاه با هم متفاوت است بر عکس پنداشت عمومی این مدل از سی 450 جدیدتر و مدل بالاتر است . جزو دستگاههای محبوب برای انجام فتوکپی رنگی است که بورس شده است از جمله محاسن این سری 4 ایمیچ بودن آن است که بر عکس سری رنگی های قدیمی تک درامه نیست و 4 درام مجزا دارد از معایب این دستگاه ال ای دی بودن سیستم است که کیفیت پایینی را دارد قیمت مواد مصرفی ای دستگاه مناسب و برای انواع تونر در قیمتهای مختلف در بازار یافت می شود.

نکات مهم به هنگام خرید : استوک این مدل و کار کرده داخلی آن هردو در بازار فراوان یافت می شود و از شهرت خوبی در بین استفاده کنندگان برخوردار است  به هنگام خرید به میزان کار کرد واقعی دستگاه توجه فرمایید که متاسفانه کنتور دیجیتال و آنالوگ آن قابل دستکاری می باشد و به کیفیت ایمیج های دستگاه – سالم بودن ترانسفر و هیتر توجه فرمایید و 220 ولت بودن دستگاه را هم مورد بررسی و مد نظر داشته باشید.

این دستگاه مناسب برای دفاتر فنی – کتابفروشی ها و کافی نتها می باشد و با آن اعلامیه ترحیم رنگی نیز می شود انجام داد از این سری دستگاهها ب عنوان یک پرینتر A3 خوب نیز که رنگی پرینت می کند می توان کار گرفت و قیمت تمام شده هر پرینت یا کپی ان بسیار مناسب و با صرفه است برای سالم بودن ترانسفر یا هیتر کافی است چند کپی یا پرینت a3 بگیریم اگر نقاط یا خطوط غیر عادی بر روی کپی یا صفحه پرینت شده یافت نشد یعنی هیتز و ترانسفر دستگاه سالم می باشد. این دستگاه از کونیکا مینولتا سی 450 مدل بالاتر و جدیدتر است .

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید