فتوکپی رنگی استوک
فتوکپی رنگی استوک

فتوکپی رنگی استوک

فتوکپی رنگی استوک یکی از پر کاربرد ترین و مهم ‌ترین وسایل اداری است. که در مدارس، اداره ‌ها‌، دانشگاه‌ ها‌، مراکز بیمه، بانک‌ ها و مراکز چاپ و تکثیر کاربرد دارد. لازم به ذکر است. که استوک در انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار می ‌باشد. در واقع استوک به لوازم الکتریکی گفته می شود. که به صورت عمده از کشورهای آمریکا و اروپا به کشورمان ایران وارد می‌شود و از قیمت پایین ‌تری نسبت به اجناس مشابه نو برخوردار می ‌باشند.

خرید فتوکپی رنگی استوک از کپی ایران

در ایران فروشگاه کپی ایران به عنوان یکی از برترین و بهترین نمایندگی‌ ها در زمینه تامین فروش انواع فتوکپی و ماشین‌ های چاپ دیجیتال استوک در حال فعالیت می ‌باشد. در واقع خرید فتوکپی رنگی استوک بهترین گزینه برای کار های حرفه‌ای با بودجه‌ محدود می ‌باشد. بهتر است بدانید. که در شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان ایران و با توجه به نوسانات شدید ارزی و افزایش قیمت بی‌رویه لوازم الکترونیکی، خرید لوازم استوک و دسته دوم از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. و بهترین روش برای مدیریت هزینه ‌ها به شمار می ‌آید. زیرا قیمت محصولات استوک گاها به یک سوم قیمت محصولات نو می رسد.

ویژگی های فتوکپی رنگی

فتوکپی رنگی دارای مشخصات و ویژگی هایی است. در زیل به بعضی از آنها اشاره می کنیم :

چاپ لیزری دستگاه های چاپ و پرینت از روش های مختلفی برای چاپ تصاویر و اسناد روی برگه های مختلف استفاده می کنند. که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. فتوکپی رنگی با استفاده از لیزر کار چاپ را انجام داده. لذا سرعت و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد.

 سرعت چاپ فتوکپی رنگی

مساله بسیار مهم در تمامی دستگاه های فتوکپی رنگی توجه به سرعت چاپ دستگاه یا تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه است. در صورتی که شما در یک مرکز چاپ و نشر بزرگ کار کنید. یا در اداره ای با تعداد برگه های چاپی بالا مشغول به کار باشید، سرعت پایین چاپ برگه می تواند. بسیار شما را کند و اذیت کند. اما سرعت چاپ این دستگاه 75 برگه در دقیقه است.که سرعت بالایی محسوب می شود؛ این امر باعث می شود بتوانید. در هر ساعت تعداد بسیار زیادی برگه را کپی کنید.

 چند منظوره بودن

شما با خرید فتوکپی رنگی می توانید. علاوه بر کپی از ویژگی های دیگری مانند اسکن، پرینت و حتی فکس نیز استفاده کنید. در تمامی ادارات و مراکز مختلف شما علاوه بر دستگاه های کپی به دستگاه پرینت و فکس نیز نیاز خواهید داشت. حالا تصور کنید بخواهید. در یک اتاق کوچک که محل کارتان است. سه دستگاه بزرگ فتوکپی، پرینتر و دستگاه فکس را قرار دهید. جایی برای ایستادن خودتان برایتان باقی می ماند؟! علاوه بر شلوغ شدن محیط و اتاق کار خرید چند دستگاه بدون شک برای شما بسیار هزینه بر بوده و در آینده نیز هزینه های استهلاک دستگاه ها بسیار بالا خواهد بود.

دقت پرینت

کیفیت یکی از مهم ترین شاخصه های دستگاه های چاپ است. شما کیفیت تصاویر در تلویزیون را با رزولوشن و تعداد پیکسل های تشکیل دهنده تصاویر می شناسید. دقت تصاویر در چاپ و پرینت نیز همانند دقت و وضوح تصاویر تلوزیونی است با این تفاوت که با معیار DPI سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، دقت و کیفیت چاپ نیز بالاتر است.

فتوکپی رنگی استوک
فتوکپی رنگی استوک

خصوصیات فتوکپی رنگی استوک

بهتر است بدانید که دستگاه های استوک دارای مزایای بسیار زیادی هستند.

سرعت مناسب

شما با خرید این نوع دستگاه با یک قیمت مناسب قادر خواهید بود. یک دستگاه با سرعت و کارایی بالا خریداری نمایید. از این رو بهتر است. متناسب با کاربرد خود اقدام به خرید کنید. زیرا این نوع دستگاه‌ها دارای انواع مختلفی از لحاظ سرعت و امکانات هستند. به طوری که بسته به انواع مختلف قادر هستند در هر دقیقه بین ۵۰ تا ۱۰۰ برگه را با کیفیت بسیار بالایی چاپ نمایند. در واقع با استفاده از قابلیت رنگ این دستگاه کپی بدون شک قادر خواهید بود. میزان بهره وری را به طور چشمگیری افزایش دهید و از آن نهایت استفاده را داشته باشید.

چند منظوره بودن دستگاه

از دیگر مواردی که در هنگام انتخاب دستگاه فتوکپی رنگی استوک باید مد نظر قرار دهید. چند منظوره بودن دستگاه می ‌باشد. زیرا دستگاه ‌هایی که در بازار موجود هستند دارای قابلیت ‌های مختلفی می باشند. از این رو با خرید دستگاه‌ های استوک که علاوه بر فتوکپی قادر هستند کارهای اسکن و پرینت را نیز انجام دهند، می‌توانید یک دستگاه چند منظوره را خریداری کنید. که از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

کیفیت و وضوح چاپ

همچنین از دیگر مواردی که در هنگام انتخاب این دستگاه‌های کپی رنگی باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت و وضوح چاپ می ‌باشد. لازم به ذکر است که کیفیت چاپ با فاکتور dpi سنجیده می‌ شود. از این رو هر اندازه که این فاکتور مقدار بیشتری داشته باشد به همان اندازه کیفیت فتوکپی رنگی استوک بالاتر خواهد بود و اسناد چاپ شده توسط آن از کیفیت و وضوح بسیار بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است که با کمک فروشگاه کپی ایران قادر خواهید بود تمامی لوازم الکترونیکی استوک را با قیمتی مناسب تهیه و خریداری نمایید. برای مشاهده انواع مدل ها و توضیحات آن ها به بخش فروش وب سایت مراجعه فرمایید.

فتوکپی رنگی استوک
فتوکپی رنگی استوک

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فتوکپی رنگی استوک کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید