فتوکپی ریکو 7002
فتوکپی ریکو 7002

فتوکپی ریکو 7002

فتوکپی ریکو 7002 یک دستگاه فتوکپی است. که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار گرفته و ابعاد 165*790*690 دارد. این دستگاه می تواند. علاوه بر فتوکپی برای پرینت نیز مورد استفاده قرار گرفته و کیفیت چاپ بالا و قابل قبولی دارد. در ادامه به طور اختصاصی با ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا می شویم.

ویژگی های فتوکپی ریکو 7002

در اینجا به بررسی چند مورد از ویژگی های دستگاه فتوکپی ریکو 7002 می پردازیم:

حافظه داخلی 512 مگا بایتی

دستگاه های چاپ برای آنکه بتوانند اسناد مختلف را چاپ کنند. باید در ابتدا آن ها را در خود ذخیره کرده و سپس آن ها را چاپ کنند. البته در صورتی که دستگاه مجهز به چاپ مستقیم باشد. نیازی به انتقال به دستگاه نمی باشد. این فتوکپی دارای حافظه 512 مگابایتی بوده و می تواند. حجم قابل قبولی اطلاعات و فایل ها را قبل از چاپ در خود ذخیره کند.

سرعت چاپ 70 برگ در دقیقه

یکی دیگر از ویژگی های مهم در این دستگاه فتوکپی سرعت چاپ بالای 70 برگ در هر دقیقه است. حداکثر سرعت چاپ در دستگاه های فتوکپی اداری معمولا بین 70 تا 90 برگ در دقیقه است. بنابراین می توان گفت این دستگاه فتوکپی یکی از سریع ترین دستگاه های چاپ موجود در بازار به شمار می رود.

دقت چاپ 600 DPI

کیفیت از دیگر فاکتورهای مهم دستگاه های چاپ است. که بر حسب واحد DPI سنجیده می شود. تکنولوژی چاپ در فتوکپی ریکو 7002 از نوع لیزری بوده و با کیفیت 600 DPI می تواند رضایت خاطر شما از چاپ را به دست آورد. همانطور که می دانید تکنولوژی چاپ لیزری نسبت به چاپ جوهر افشان دارای دقت بالاتری به خصوص برای فایل ها و اسناد متنی بوده و می تواند با دقت مناسب جزئیات کوچک مورد نظرتان را نیز به نمایش بگذارد.

فتوکپی ریکو 7002
فتوکپی ریکو 7002

استفاده از کاغذ های متنوع در سایزهای مختلف

شما هنگام کار با دستگاه های کپی نیاز پیدا می کنید که از برگه های مختلف در سایز های مختلف برای چاپ استفاده کنید. برای مثال اگر بخواهید یک نقشه معماری را روی یک برگه A4 چاپ کنید شاید تمامی جزئیات مورد نظرتان روی کاغذ دیده نشود. سایز کاغذ هایی که در دستگاه فتوکپی ریکو 7002 می توانید قرار دهید بین A3،A4 و A5 متغیر بوده و دست شما برای قرار دادن کاغذهای ورودی بازتر است.

بزرگ نمایی

شاید در زمان های خاصی شما نیاز داشته باشید در یک تصویر و نقشه بزرگ تنها روی بخش کوچکی زوم کرده و بخش کوچکی از آن را چاپ کنید. حالت برعکس نیز مساله نیز وجود دارد و شما ممکن است بخواهید نقشه با سایز بزرگ را در یک سایز کوچک تر پرینت گرفته و یا کپی کنید. قابلیت بزرگ نمایی 25 تا 400 درصد در فتوکپی ریکو 7002 این امکان را به شما می دهد که به راحتی در متن و تصویر بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کرده و از فایل مورد نظرتان همان گونه که می خواهید کپی یا پرینت بگیرید.

زمان کوتاه اولین کپی

بسیاری از دستگاه های کپی قدیمی حدود یک دقیقه زمان نیاز داشتند تا اولین کپی خروجی را به شما تحویل دهند، اما زمان اولین کپی در این دستگاه تنها 4.2 ثانیه بوده و شما بعد از گرم شدن دستگاه می توانید در زمان بسیار کوتاهی از دستگاه استفاده کنید.

فتوکپی ریکو 7002
فتوکپی ریکو 7002

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو 7002 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید