ریکو آفشیو 8001

ریکو آفشیو 8001

شروع قیمت از:

128,000,000 تومان170,000,000 تومان

توضیحات مختصر

ریکو آفشیو 8001 : قیمت، مشخصات، ویژگی ها، سفارش و خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفشیو 8001 بصورت آکبند، استوک اروپا و بازسازی شده اروپا در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری کپی ایران.

شناسه: 0e8e4c241e32 دسته: برچسب:

سورتر

سورتر

لارج باکس

قیمت محصول: 128,000,000 تومان
قیمت آپشن ها:
جمع کل:

اشتراک گذاری:

ارسال به تمام نقاط

نحوه ارسال (کلیک کنید)

تضمین کیفیت

گارانتی و خدمات (کلیک کنید)

توضیحات

ریکو آفشیو 8001

ریکو آفیشیو 8001 یکی از دستگاه های چند منظوره از خانواده ریکو است که می توانید برای استفاده های چند مظنوره خود آن را تهیه کنید. این دستگاه به صورت استوک و آکبند در بازار موجود بوده و شما می توانید آن را همراه با ضمانت نامه و گارانتی خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید این دستگاه چاپ را دارید با ما همراه شوید تا شما را با ویژگی های فنی آن آشنا کنیم.

ریکو آفشیو 8001
ریکو آفشیو 8001

ویژگی های فنی ریکو آفیشیو 8001

ریکو آفشیو 8001 یکی از بهترین و پر سرعت ترین دستگاه های چاپ اداری است که در ادارات مختلف، مراکز چاپ و نشر، مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه چاپ به صورت ایستاده مورد استفاده قرار گرفته و شما می توایند علاوه بر فتوکپی کارهای دیگری نیز با آن انجام دهید.

کارکرد بدون نیاز به تعویض تا یک میلیون برگ

شاید کمی برایتان این رقم عجیب به نظر برسد اما مطمئن باشید می توانید تا حدود یک میلیون برگه را با ریکو آفشیو 8001 چاپ کرده و نیازی به تعویض و یا شارژ وسایلی مانند دولوپر، درام، بلید ترانسفر، بلید درام، پرس و غیره نداشته باشید. لوازم داخلی دستگاه های چاپ بعد از تعداد مشخصی کارکرد باید تعویض شده و یا مجددا شارژ شوند. شما می توانید تا حدود یک میلیون برگه را با آن چاپ کرده و تا مدت ها نیازی به تعمیرات پیدا نکنید.

کارکرد کارتریج

کارتریج یکی از مهم ترین قطعات داخلی دستگاه های چاپ است که برای چاپ تصاویر روی کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد.

جوهر افشان

کارتریج ها در دستگاه های چاپ جوهرافشان در صورتی که مدتی مورد استفاده قرار نگیرند، خشک می شوند و شما مجبور به تعویض آن ها خواهید شد. اما در دستگاه های لیزری اجزا داخلی حتی بعد از چند ماه عدم استفاده نیز کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.

تونر

اما هر کارتریج در دستگاه های چاپ توانایی چاپ تعداد مشخصی برگه دارد و در صورتی که تعداد برگه ها تمام شود نیاز به شارژ مجدد پیدا می کند. کارتریج ریکو آفشیو 8001 می تواند تا 45000 برگه را کپی گرفته و تا مدت ها شما را دچار هزینه اضافی برای شارژ مجدد نکند.

حالت ذخیره انرژی

دستگاه های چاپ مانند تمامی دستگاه های دیجیتال و برقی دیگر در حالت مشغول به کار انرژی و توان بیشتری نسبت به حالت های Sleep و Standby مصرف می کنند. در این دستگاه چاپ مانند دستگاه های جدید دیگر هنگامی که چند دقیقه دستگاه بدون استفاده می ماند، به طور اتوماتیک از حالت مشغول به کار به حالت sleep می رود. این مساله تا حد بسیار زیادی باعث کاهش مصرف انرژی در دستگاه های چاپ خواهد شد.

کیفیت و سرعت چاپ بسیار بالا

یکی از ویژگی های بارز و بسیار مهم در این دستگاه چاپ، داشتن سرعت و کیفیت چاپ ایده آل و بسیار مناسب آن است. ریکو آفشیو 8001 می تواند در هر دقیقه 80 برگه را با کیفیت 1200 DPI کپی کرده و یا پرینت بگیرد. این میزان سرعت و کیفیت چاپ برای دستگاه های اداری بسیار مناسب بوده و می تواند نیاز های کاری مراکز بسیار شلوغ را نیز برطرف کند.

توان کار ماهانه فوق العاده

انتخاب میزان کارکرد ماهیانه به نیازها و حجم کاری شما بستگی دارد. در صورتی که حجم کاری شما ممکن است در ماه های خاصی از سال زیاد شود بهتر است علاوه بر سرعت به عملکرد ماهیانه دستگاه نیز توجه کنید. ریکو آفشیو 8001 می تواند در هر ماه تا 100 هزار برگه را برای شما چاپ کند! این تعداد به اندازه ای است که حتی می تواند در یک مرکز چاپ و نشر بسیار شلوغ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

سطوح چاپ مختلف

ممکن است نیاز پیدا کنید که از نقشه های مهندسی بر  روی برگه های بزرگ پرینت بگیرید تا جزئیات مورد نظرتان به شکل کامل و وضوح بالا در نسخه های چاپی دیده شود. شما در این دستگاه چاپ محدودیتی برای انتخاب برگه های قرار داده شده در دستگاه و سطح چاپ ندارید. می توانید برگه هایی با سایز های مختلف A3 تا A5 و B4 را در دستگاه قرار داده و فایل های مورد نظرتان را در ابعاد مناسب چاپ کنید.

 

ریکو آفشیو 8001
ریکو آفشیو 8001

راه های ارتباطی متنوع

شما برای پرینت گرفتن از اسناد و فایل های مختلف نیاز دارید که دیتا و اسنادتان را به وسیله یک راه ارتباطی به دستگاه چاپ منتقل کنید. در صورتی که راه های ارتباطی در دستگاه های چاپ محدود باشد شما نمی توانید هر فایلی را برای چاپ انتخاب کنید.

پورت USB.2

اما در ریکو آفشیو 8001 شما می توانید به وسیله پورت USB.2 و پورت شبکه به راحتی به دستگاه های دیجیتال دیگر به صورت مستقیم و غیر مستقیم وصل شده و به تبادل اطلاعات بپردازید.

 اتصال به شبکه

همانطور که می دانید در صورت اتصال به شبکه دستگاه چاپ می تواند به فایل های به اشتراک گذاشته کامپیوتر های شبکه که در اتاق های دیگر نیز قرار دارند وصل شده و از فایل های مورد نظرتان به صورت غیر مستقیم پرینت یا کپی بگیرد.

سرعت اسکن 80 برگ در دقیقه

یکی دیگر از قابلیت های ریکو آفشیو 8001 در کنار پرینت و فتوکپی اسکن اسناد و مدارک مختلف است. شما می توانید کاغذهای مختلف را به راحتی روی صفحه شیشه ای قرار داده و با سرعت 80 برگ در دقیقه از آن ها اسکن بگیرید. این سرعت اسکن در میان دستگاه های چاپ اداری و چند مظنوره بسیار مناسب و قابل قبول بوده و سرعت کار شما را بسیار بالا می برد.

قابلیت چاپ مستقیم

در دستگاه های چاپ دو روش برای پرینت گرفتن از اسناد مختلف وجود دارد.

روش اول

در روش اول دستگاه در ابتدا اطلاعات موجود در دستگاه جانبی مانند فلش مموری را در حاظفه خود ریخته و سپس اقدام به چاپ می کند.

روش بعدی

اما دستگاه های چاپ پیشرفته تر نیازی به انتقال اطلاعات به حافظه خود نداشته و می توانند به طور مستقیم اطلاعات را از مموری پرینت بگیرند. در صورتی که سرعت کار برایتان بسیار مهم است قبل از خرید حتما این ویژگی دستگاه را از فروشنده بپرسید. این ویژگی بسیار پر کاربرد در ریکو آفشیو 8001 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

320 گیگ حافظه

 

در واقع در صورتی که حافظه دستگاه های چاپ شما بالا باشد شما نیازی به استفاده از دستگاه های جانبی پیدا نخواهید کرد. همچنین در صورتی که قصد انتقال و چاپ فایل های سنگین را داشته باشید، دستگاه چاپ باید حافظه کافی برای دریافت اطلاعات را داشته باشد. ریکو آفشیو 8001 دارای 320 گیگ حافظه است و می تواند حجم قابل قبولی از اطلاعات مورد نیاز شما را در خود ذخیره کند.

اسکن با فایل های مختلف و با کیفیت مناسب

 

ریکو آفشیو 8001 می تواند فایل های مختلف را در فرمت های مورد نیاز JPEG، PDF، TIFF اسکن کرده و به شما تحویل دهد. کیفیت و رزولوشن اسکنر دستگاه چند منظوره نیز بسیار بالا است. این دستگاه چاپ می تواند اسناد مختلف را با کیفیت 600 DPI اسکن بگیرد. این کیفیت برای اسکنر بسیار مناسب و ایده آل است.

ریکو آفشیو 8001
ریکو آفشیو 8001

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

 

این قابلیت در اکثر دستگاه های چاپ حرفه ای مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید اسناد مختلف را از 25 تا 400 درصد با گام های یک درصد بزرگ نمایی یا کوچک نمایی کنید. استفاده از این قابلیت در چاپ فایل های کوچک و یا بسیار بزرگ می تواند مفید باشد.

زمان آغاز به کار بسیار کوتاه

 

ویژگی دیگر در دستگاه های چاپ که بر سرعت دستگاه بسیار تاثیر می گذارد، زمانی است که دستگاه برای گرم شدن نیاز دارد. می دانید دستگاه های برقی بعد از روشن شدن چند ثانیه ای برای گرم شدن زمان نیاز دارند. این زمان برای ریکو آفشیو 8001 کم تر از 48 ثانیه است. یعنی شما بعد از روشن کردن دستگاه کم تر از یک دقیقه لازم است برای کار با دستگاه منتظر بمانید.

زمان مورد نیاز برای اولین کپی

 

بعد از آنکه زمان مورد نیاز برای گرم شدن دستگاه سپری شد، دستگاه زمانی را لازم دارد تا اولین کپی خود را انجام دهد. اولین زمان کپی بیشتر از کپی های دیگر بوده و بعد از آن دستگاه نسخه های بعدی را با سرعت بیشتری چاپ می کند. زمان اولین کپی در ریکو آفشیو 8001 کم تر از 3.5 ثانیه است و شما می توانید با سرعت بالا انجام کارهای خود را آغاز کنید.

قابلیت ذخیره خودکار ADF

 

یکی از امکانات جانبی در دستگاه های چاپ قابلیت ذخیره خودکار است. این ویژگی باعث می شود شما برای بتوانید تعداد کپی های متوالی را بدون نیاز به مراجعه به نسخه اصلی انجام دهید. در واقع نسخه اصلی در حافظه دستگاه ذخیره شده و برای کپی های متوالی از آن استفاده کند. در ریکو آفشیو 8001 می توانید با استفاده از این قابلیت سرعت کار خود را چند برابر کنید.

قابلیت استفاده از سورتر

 

با استفاده از قابلیت اختیاری نصب سورتر شما می توانید از اسناد مختلف به صورت دسته بندی شده و مرتب کپی بگیرید. سوتر یک قابلیت اختیاری در ریکو آفشیو 8001 بوده و دقت و سرعت کار را تا حد زیادی افزایش می دهد.

چاپ و اسکن دو طرفه

 

یکی دیگر از ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه توانایی اسکن و چاپ همزمان دو طرفه از اسناد مختلف است. شما با استفاده از این دستگاه چاپ می توانید با قرار دادن برگه اصلی در دستگاه بدون نیاز به جابجایی برگه از هر دو طرف آن اسکن گرفته و یا آن را چاپ کنید.

استفاده از کاغذ با وزن مختلف

 

برگه هایی که در دستگاه های چاپ قرار می دهید از جنس های مختلف بوده و وزن های مختلفی دارند. شما می توانید در ریکو آفشیو 8001 برگه هایی با وزن بین 60 تا 250 گرم قرار داده و از آن ها برای چاپ اسناد مختلف استفاده کنید.

ریکو آفشیو 8001
ریکو آفشیو 8001

سینی های مختلف

 

در این دستگاه چاپ دو کاست 500 برگی و یک کاست لارج 3 هزار برگی قرار دارد که شما می توانید برگه های مورد نیازتان را داخل آن ها قرار دهید.

بعد از تحقیقات کافی تصمیم گرفتید که دستگاه کپی ریکو آفشیو 8001 را خریداری نمائید حال می خواهید از مشخصات دقیق فنی این دستگاه کپی مطلع شوید،

پرینت مستقیم از فلش

 

دستگاه کپی ریکو آفشیو 8001 جزو سری جدید دستگاههای استوک شده می باشد که برای دفاتر فنی و مراکز آموزشی مناسب می باشد.قابلیت پرینت مستقیم از فلش به این دستگاهها اضافه شده است.

سرعت

سرعت دستگاه کپی ریکو آفشیو 8001  80برگ در دقیقه ودقت آن 1200dpiمی باشد.

قابلیت ها

قابلیت اتصال به کامپیوتر سورتر و فینیشر و ADF را دارد.

کشور سازنده

محصول چین _ مالزی سال 2007 می باشد.

بسته به وضعیت و امکانات قیمت دستگاه متغیر می باشد بنابراین در هنگام خرید به اپشن هایی که انتخاب می کنید دقت نمائید.

ریکو آفشیو 8001
ریکو آفشیو 8001

 

 

انواع دستگاه های فتوکپی لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای فتوکپی رومیزی  لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاه های فتوکپی ایستاده لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای فتوکپی تکثیر انبوه لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای ریسوکراف RZ لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای ریسوگراف MZ لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای ریسوگراف RP لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای ریسوگراف EZ لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای ریسو گرافهای رنگی لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای پلاتر های رنگی  لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای لمینت لطفا کلیک کنید. 

 

انواع کاترهای دستی و برقی لطف کلیک کنید.

 

انواع دستگاهی صحافی لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دوخت لطفا کلیک کنید. 

 

انواع تونر و مواد مصرفی لطفا کلیک کنید. 

 

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی
برند

نوع کاربری

لیزری

کاربری

تک کاره

نوع فتوکپی

سال تولید

2013

قابلیت تغذیه خودکار (ADF)

اختیاری

اسکن به فایل (Scan To File)

اختیاری

اسکن همزمان پشت رو

0

قابلیت چاپ دو رو

دارد

قابلیت چاپ مستقیم

دارد

فکس

ندارد

حافظه

320 گیگ

برد اسکنر

تخت

برد پرینتر

اختیاری

توان کار ماهانه

100000

لارج باکس

اختیاری

سورتر

اختیاری

نوع کارتریج

کاتریج تونر

دقت پیرنت

1200Dpi

زمان اسکن

80 برگ در دقیقه

سطح چاپ

A4, A3, A5, B4

سرعت چاپ

80 برگ در دقیقه

کارکرد کارتریج مشکی

45000

مشاهده بیشتر
وضعیت دستگاه

آکبند, استوک اروپا, استوک بازسازی شده اروپا, استوک سرویس شده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریکو آفشیو 8001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *