ریکو آفیشیو 4001

ریکو آفیشیو 4001

شروع قیمت از:

42,000,000 تومان342,000,000 تومان

توضیحات مختصر

ریکو آفیشیو 4001 یک ماشین اداری چندکاره می باشد که توانایی های شما را به سطح کاملا جدیدی می برد. قابلیت هایی که بر روی این دستگاه تعبیه شده اند کاملا منحصر بفرد می باشند.

شناسه: d1bc4e0158cb دسته: برچسب:

سورتر

سورتر

لارج باکس

قیمت محصول: 42,000,000 تومان
قیمت آپشن ها:
جمع کل:

اشتراک گذاری:

ارسال به تمام نقاط

نحوه ارسال (کلیک کنید)

تضمین کیفیت

گارانتی و خدمات (کلیک کنید)

توضیحات

ریکو آفیشیو 4001

ریکو آفیشیو 4001 یک ماشین اداری چندکاره می باشد که توانایی های شما را به سطح کاملا جدیدی می برد. قابلیت هایی که بر روی این دستگاه تعبیه شده اند کاملا منحصر بفرد می باشند. این قابلیت ها نه تنها در افزایش راندمان کاری شما تاثیر بسیاری دارند، بلکه تجربه لذت بخشی از کار با یک ماشین اداری چندکاره را نیز در اختیار شما می گذارند.

برای برپا ماندن کسب و کارتان بین فضای رقابتی این روزه کسب و کارها لازم است کار بیشتری را با اتلاف کمتر انجام دهید. اتلاف وقت کمتر، اتلاف مواد مصرفی کمتر و اتلاف انرژی کمتر. با بیشتر شدن دامنه کاری و متنوع شدن سفارشات، شرکت های اداری نیاز بیشتری به استفاده از یک دستگاه چندکاره به جای چند دستگاه اختصاصی پیدا کرده اند.

اما یک پرینتر چندکاره خوب، علاوه بر ارائه خدماتی مثل چاپ، فکس، اسکن و کپی باید راندمان کاری بالایی نیز داشته باشد. پرینترهای چندکاره ای که در سطوح بالای استاندارد ارزیابی می شوند در کنار بالا نگه داشتن توان تولیدی شما، از امنیت و انعطاف ویژه ای نیز برخوردارند. پرینترهای چندکاره سری ریکو آفیشیو 4001 یکی از گزینه هایی می باشد که کاملا با این استراتژی ها می خواند.

ریکو آفیشیو 4001
ریکو آفیشیو 4001

book

پیکربندی

ریکو آفیشیو 4001 جمع و جور است و فضای زیادی از شما اشغال نمی کند

ابعاد و وزن

. اندازه این دستگاه 670*900*670 میلی متر و وزن آن نزدیک به 100 کیلوگرم می باشد. در قسمت جلوی دستگاه کشو هایی برای قرار دادن اوراق خام قرار دارد. دو کشو با ظرفیت 550 برگ و امکان افزودن دو کشوی دیگر به صورت اختیاری، همه فضای در دسترس شماست. کمی بالاتر از کشوها نیز صفحه کنترل و فرمان دهی به دستگاه به چشم می خورد.

طرفین دستگاه

در طرفین دستگاه محل هایی برای اتصال بخش های اختیاری مثل فینیشر و لارج باکس 1200 برگه ای قرار داده شده است. همچنین در قسمت فوقانی نیز می توانید به صورت اختیاری آپشن دیگری اضافه کنید. آپشن سیستم تغذیه خودکار معکوس اسناد یا به اختصار ARDF، آپشنی است که در قسمت بالای دستگاه ستاپ خواهد شد.

 

سرعت

سرعت خروجی پرینت و کپی دستگاه در ریکو آفیشیو 4001 به 40 برگ بر هر دقیقه نیز می رسد. این سرعت برای انجام بسیاری از پروژه ها و اتمام به موقع بسیاری از سفارشات کافی می باشد. همچنین با توجه به چندکاره بودن دستگاه، بهره بردن از چنین سرعتی می توان توان تولیدی شما را نیز بالاتر از حد معمول ببرد. چرا که می توانید در مدت زمان کواه تر حجم بیشتری از سفارشات را به پایان برسانید.

اما باید نکته دیگری را نیز در نظر داشت. سرعت خروجی کلی دستگاه تنها سرعت مهم نمی باشد. در واقع برای تعیین سریع بودن یک پرینتر یا فتوکپی، کمیت های دیگری نیز موثر هستند. زمان آماده به کار شدن و زمانی که یک فتوکپی صرف تهیه اولین کپی می کند، دو زمان مهم و تاثیرگذار در سریع بودن یک دستگاه تلقی می شوند.

کسب و کارها یا دفاتر اداری که با سفارشات کم حجم و متعدد سر و کار دارند، به دستگاهی احتیاج دارند که همواره سریع آماده به کار شود و زمان زیادی را صرف پردازش اولین کپی نکند. زمان آماده به کار شدن در ریکو آفیشیو 4001 برابر 22 ثانیه است. همچنین این دستگاه برای آماده سازی اولین کپی چیزی درحدود 4.1 ثانیه زمان لازم دارد. روی هم رفته این دستگاه یکی از سریعترین های بازار دستگاه صنعت چاپ و تکثیرات محسوب می شود.

کاربری ریکو آفیشیو 4001

کاربری ریکو آفیشیو 4001 یقینا یکی از محبوب ترین و هوشمندترین کاربری ها در بین ماشین های اداری می باشد. ارتباط برقرار کردن ساده از طریق یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و رنگی کمترین سطح کاربری این دستتگاه محسوب می شود. بسیاری از از فعالیت ها و فرآیندهای دستگاه، در تیپ های اجرایی مختلف در صفحه نمایش دستگاه جای داده شده است.

همچنین شما می توانید هر فرآیند را مطابق میل و نیز کاری خود شخصی سازی کنید. سرعت ها را تغییر دهید، برنامه زمانبندی را جابجا کنید، به فینیشر دستورکار بدهد و… . علاوه بر این شما می توانید به منظور آسانتر کردن امر نوشتن و تایپ مرتبط با کنترل پنل دستگاه، یک صفحه کلید نیز اضافه کنید. به کمک این صفحه کلید، نامگذاری پرونده ها، نوشتار آدرس ایمیل ها و بسیاری امور دیگر چندین برابر ساده تر خواهند شد.

همچنین در اطراف صفحه نمایش دکمه های فیزیکی تعبیه شده اند. این دکمه های فیزیکی عملکرد روشنی دارند. به کمک این دکمه ها شما می توانید بسیاری از اقدامات پایه ای را انجام دهید. فرآیند های کپی، چاپ، فکس و اسکن را بدون نگرانی از پیچیدگی و تنوع صفحه نمایش لمسی، تنها با فشردن چند دکمه، به سادگی انجام دهید. سازگاری با هر کاربر و اپراتوری در عین امکانات بسیار، از مزایای اصلی ریکو آفیشیو 4001 می باشد.

ریکو آفیشیو 4001
ریکو آفیشیو 4001

کیفیت ریکو آفیشیو 4001

ریکو آفیشیو 4001 از سنسورهای بسیار با کیفیتی بهره می برد. رزولوشن خروجی دستگاه 600*600 dpi می اشد. این رزولوشن بسیار راضی کننده بوده و در نمایاندن دقیق ترین جزئیات و حساس ترین و ظریف ترین کنتراست ها نیز به خوبی عمل می کند. همچنین ساز و کارهای نرم افزاری مختلفی مثل Smoother نیز به منظور هرچه بیشتر کردن کیفیت در نظر گرفته شده است.

ریکو آفیشیو 4001 از یک سنسور CCD به همراه تابش دو پرتویی برای اسکن استفاده می کند. سنسور های CCD نسبت به CIS، اسکن هایی با کیفیت چندین برابر بیشتر تهیه می کنند. همچنین مشکل کاملا تخت نبودن یا چین و چروک داشتن اسناد نیز در سنسور های CCD حل شده است. فرقی نمی کند سند اولیه شما به چه شکل باشد. یک کارت دیجیتالی هوشمند باشد یا یک سند قدیمی چین خورده، اسکن ها همگی از نهایت کیفیت برخوردار خواهند بود.

پرینت دستگاه نیز سیاه و سفید بوده و اساس کار آن الکتروفوتوگرافیک یا پرینت لیزری می باشد. برای سیاه و سفید کردن تصاویر رنگی، پرینتر دستگاه از یک فیلتر Grayscale 256 سطحی استفاده می کند. فیلترهای 256 سطحی فیلترهای معمول و متداولی در دستگاه های چندکاره هستند. این فیلتر ها طیف های رنگی و خطوط دارای انحنای رنگی را بسیار طبیعی تر نمایان می کنند.

گردش کار، همیشه در جریان

سامانه شخصی پیپرلس مدیریت اسناد یا به اختصار PPDM یکی از ویژگی های منحصر بفرد ریکو آفیشیو 4001 است. در این سامانه، که یک برنامه نرم افزاری مثل کارتابل های اداری محسوب می شود، شما امکانات متعددی را برای شخصی سازی و اعمال تغییرات بر روی گردش کار ها و اسناد خود دارید.

شما در PPDM می توانید اسناد مختلف خلق کنید، چند فایل و نوشته را با یکدیگر ادغام کنید یا به یکدیگر تبدیل کنید. همچنین می توانید به آسانی سه فرمت پرطرفدار از پرونده های الکترونیکی و واقعی یعنی PDF، کاغذ نوشتاری و فایل های تهیه شده با نرم افزار های Microsoft Office را به اشتراک بگذارید.

به این ترتیب شما می توانید گردش کارهای مختلفی را در PPDM طراحی کنید و به کار بیاندازید. اهداف مختلفی را در مرحله تعیین کنید. ایمیل، سایت های تحت پروتکل انتقال پرونده یا FTP و یا ارسال به کارتابل های شخصی دیگر همکاران. همگی تحت پوشش سازگاری با ریکو آفیشیو 4001 هستند. همه چیز مطابق سلیقه و نیاز اداری شما.

ریکو آفیشیو 4001
ریکو آفیشیو 4001

هزینه های توزیع را رایگان کنید

در تقریبا همه فرآیندهای اداری و گردش کارهایی که نیاز به دستگاه های صنایع چاپ و تکثیرات دارند دو بخش تولید و توزیع مشاهده می شود. تولید به معنای تهیه کپی ها، آماده سازی اوراق چاپی، اسکن گرفتن از اسناد و از این دست فعالیت ها می باشد. ولی توزیع معمولا کارهایی چون به اشتراک گذاشتن نامه های فکس شده، ارسال کپی ها از طریق ایمیل و یا ذخیره تصاویر اسکن شده در رایانه شما را شامل می شود.

بسیاری از دستگاه های اداری یا پرینتر های چندکاره هزینه هایی را بابت توزیع و فعالیت های توزیعی شما دریافت می کنند. مثلا لازم است برای اتصال برخی دستگاه ها به کامپیوتر یک داکت جدا را خریداری کنید. یا به عوان مثالی دیگر، در برخی اسکنرها به منظور ذخیره یا اشتراک تصاویر اسکن شده، باید هزینه جدایی را تحت عنوان هزینه اشتراک اسکن بپردازید.

ولی ریکو آفیشیو 4001 دستگاهی با توزیع کاملا رایگان می باشد. به آسانی می توانید همه تصاویر اسکن شده خود را در هرجایی ذخیره کرده یا از هر طریقی به اشتراک بگذارید. اماکن تغییر حجم اسکن های تمام رنگی نیز در این دستگاه وجود دارد. شما می توانید اسکن های گرفته شده را در ابعاد و کیفیت و حجم دلخواه ذخیره کنید. حتی دستگاه خدمات Scan-to-URL را نیز برای شما انجام می دهد. بدون آنکه لازم باشد هیچ هزینه ای بپردازید.

ریکو آفیشیو 4001
ریکو آفیشیو 4001

فضای ذخیره سازی و امنیت ریکو آفیشیو 4001

ریکو آفیشیو 4001 از 40 گیگابایت هارد به منظور ذخیره سازی اطلاعات و 768 مگابایت فضای RAM به منظور انتقال اطلاعات بهره می برد. چنین فضایی از فضای ذخیره سازی الکترونیک کاملا کافی می باشد تا بسیاری از اطلاعات خود را روی دستگاه ذخیره کنید. اما ریکو در کنار فراهم آوردن این فضا برای ذخیره سازی اطلاعات، اقدامات امنیتی اساسی و اصولی را نیز در نظر گرفته است.

آخرین اسنادی که از آنها به منظور کپی، اسکن یا پرینت استفاده کردید کاملا امحا می شوند. همچنین پرونده هایی که قصد ذخیره سازی آنان را دارید نیز رمزگذاری می شوند. از این گذشته درکنترل پنل دستگاه هنگام ورود از شما یک رمز پین کد خواسته می شود. به این ترتیب ما می توانید از ورود ناخواسته افرادی که سطح دسترسی پایینتری دارند جلوگیری کنید.

اما بهترین قسمت امنیت ریکو آفیشیو 4001 سیستم رونویسی امنیتی اطلاعات یا به اختصار DOSS می باشد. این سطح امنیت به معنای همواره آسوده خاطر بودن اپراتور یا دارنده دستگاه می باشد. اساس عملکرد DOSS به این نحو است که از اسناد تغییر یافته شده یا ادغام شه هیچ اثری بر جای نمیگذارد و همیشه آخرین حالت یک سند را روی حالات قبلی رونوشت یا overwrite می کند. به این ترتیب اسناد قبلی حفاظت نشده و غیرقابل استفاده مجدد از بین خواهند رفت.

ریکو آفیشیو 4001
ریکو آفیشیو 4001

کاربری کاربرپسند شده

یک دستگاه خوب در کنار ارائه امکانات متعدد و دارا بودن دامنه قابلیت های گسترده، باید قابل استفاده باشد. قابل استفاده بودن به معنای سهولت درک نحوه راه اندازی فؤایند ها، آگاهی آسان از وضعیت مواد مصرفی و جوهر و کارتریج ها و سازگاری با همه کاربران می باشد. یک ماشین اداری ایده آل باید قابلیت این را داشته باشد که هر اپراتوری، حتی کم تجربه ترین اپراتورها به راحتی با آن کنار بیایند.

وضعیت مواد مصرفی، جوهر ها و کارتریج دستگاه به صورت کاملا خودکار همواره تحت کنترل شما خواهد بود. حتی  این امکان نیز وجود دارد که در صورت بروز خطا هایی که ناشی از کمبود جوهر یا مواد مصرفی هستند، این هشدارها به وسیله یک ایمیل به اطلاع شما برسند. بعلاوه سیستم remote نیز به شما آموزش کاملا بهره وری از ریکو آفیشیو 4001 را می دهد. آموزشی مطابق همه سطوح دانایی.

جمعبندی

ریکو آفیشیو 4001 یک پرینتر و ماشین ادرای چندکاره می باشد که در یکی از برترین سطوح کاربری ارزیابی می شود. قابلیت های متعددی که بر روی دستگاه در نظر گرفته شده اند به شما تجربه یک کار اداری لذت بخش را می دهند. همچنین ویژگی های دستگاه برای نیازهای کلاس کاری سنگین نیز به خوبی پاسخگو می باشد.

 

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی
برند

نوع کاربری

لیزری

کاربری

چهار کاره

نوع فتوکپی

ابعاد

670*900*670

کشور سازنده

چین, ژاپن, فرانسه, مالزی

سال تولید

2011

سرعت کپی تک رنگ

40برگ در دقیقه

قابلیت تغذیه خودکار (ADF)

اختیاری

اسکن به فایل (Scan To File)

اختیاری

اسکن همزمان پشت رو

20برگ در دقیقه

قابلیت چاپ دو رو

دارد

قابلیت چاپ مستقیم

41برگ در دقیقه

قابلیت کپی

دارد

حافظه

1گیگا بایت

برد اسکنر

تخت

برد پرینتر

اختیاری

توان کار ماهانه

30هزاربرگ

لارج باکس

اختیاری

سورتر

اختیاری

نوع کارتریج

کاتریج نونر

دقت اسکن

600*600

دقت پیرنت

600Dpi

ظرفیت سینی کاغذ

5550برگ فول آپشن

سطح چاپ

A4, A3, A5, B4

سرعت چاپ

40 برگ در دقیقه

قیمت تونر طرح

2600.000ریال

قیمت تونر اورجینال

3400.000ریال

قیمت تونر شارژی

1600.000ریال

کارکرد کارتریج مشکی

19هزاربرگ

این دستگاه نسبت قیمت مواد صرفی ارزش خرید دارد؟

بله

این دستگاه برای تکثیر انبوه پیشنهاد می شود

نه خیر

دستگاه برای دفاتر فنی پیشنهاد می شود

بله

یک ست تونراورجینال چندبرگ چاپ می کند

21هزاربرگ

با احتساب تمامی مواد مصرفی هزینه یک برگ چاپA4

300ریال

مشاهده بیشتر
وضعیت دستگاه

آکبند, استوک اروپا, استوک بازسازی شده اروپا, استوک سرویس شده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریکو آفیشیو 4001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *