ریکو آفیشیو 6503

ریکو آفیشیو 6503

شروع قیمت از:

180,000,000 تومان640,000,000 تومان

توضیحات مختصر

ریکو آفیشیو 6503 یک دستگاه چهار منظوره کپی، پرینت، اسکن و فکس است که برای استفاده در محیط های اداری با حجم کاری متوسط رو به بالا طراحی و ساخته شده است.

شناسه: e79516e85d86 دسته: برچسب:

سورتر

سورتر

لارج باکس

قیمت محصول: 180,000,000 تومان
قیمت آپشن ها:
جمع کل:

اشتراک گذاری:

ارسال به تمام نقاط

نحوه ارسال (کلیک کنید)

تضمین کیفیت

گارانتی و خدمات (کلیک کنید)

توضیحات

ریکو آفیشیو 6503

ریکو آفیشیو 6503 یک دستگاه چهار منظوره کپی، پرینت، اسکن و فکس است که برای استفاده در محیط های اداری با حجم کاری متوسط رو به بالا طراحی و ساخته شده است. این دستگاه چاپ به عنوان یک دستگاه چند منظوره اداری سرعت و کیفیت چاپ بالا و قابل قبولی داشته و شما با خرید آن به جای خرید چهار دستگاه جداگانه می توانید هم در هزینه و هم فضای کاری مورد استفاده خود صرفه جویی کنید. در صورتی که قصد خرید دستگاه چاپ دارید، با ما همراه شوید تا شما را به طور کامل با ویژگی های این دستگاه آشنا کنیم.

ویژگی های عمومی دستگاه

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، ریکو آفیشیو 6503 یک دستگاه اداری است و به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه چاپ دارای ابعاد 1.161*803*691 میلی متر بوده و وزن آن حدود 200 کیلوگرم می باشد. بله بدون شک این وزن و حجم ممکن است به نظرتان زیاد بیاید، اما با توجه به نوع کاربری و حجم کاری این میزان کاملا مناسب و استاندارد بوده و تنها جابه جایی اولیه ممکن است کمی برای شما سخت باشد. این دستگاه چاپ قابلیت انجام 4 عمل مهم اداری پرینت، اسکن، کپی و فکس را داشته و شما می توانید از آن برای تمامی کارهای اداری خود آشنا شوید.

ویژگی های اختصاصی دستگاه

در کنار ابعاد، وزن و تعداد قابلیت هاس دستگاه های چاپ، قبل از خرید بهتر است با ویژگی های اختصاصی دستگاه مانند سرعت و کیفیت چاپ، امکانات جانبی، حجم کاری ماهیانه و غیره نیز آشنا شویم. در این بخش شما را به طور جامع و کامل با ویژگی های اختصاصی ریکو آفیشیو 6503 آشنا می کنیم.

حجم کاری ماهیانه بالا

ریکو آفیشیو 6503 در این زمینه بدون شک یکی از مناسب ترین دستگاه ها برای مراکز پر کار اداری و دانشگاهی است. این دستگاه در حالت میانگین و معمولی در هر ماه می تواند حدود 25 هزار برگه را چاپ کند. تعداد زیادی است؟! جالب است بدانید در حالت حداکثر ریکو آفیشیو 6503 می تواند این تعداد را تا 150 هزار برگ در هر ماع افزایش دهد. در واقع شما در هر اداره و مرکزی با حجم کاری بسیار بالا که باشید، این دستگاه چاپ می تواند نیازهای کاری شما را برطرف کند.

سرعت چاپ بسیار بالا

سرعت چاپ فاکتور بسیار مهم دیگر در انتخاب دستگاه های چاپ می باشد. سرعت در دستگاه های چاپ را با تعداد برگه هایی که دستگاه در هر دقیقه می تواند چاپ کند، می سنجند. ریکو آفیشیو 6503 در این زمینه نیز در پله های بالایی نسبت به دیگر دستگاه های هم رده خود قرار می گیرد و با سرعت چاپ 65 برگ در دقیقه جز دستگاه هایی با سرعت بالا محسوب می شود. در واقع با خرید این دستگاه چاپ می توانید در هر ساعت بیش از 350 برگه را چپ کنید و در پایان روز کاری خود حتی تا 3 هزار برگه چاپ شده داشته باشید.

کیفیت چاپ

بعد از سرعت فاکتور بسیار مهم دیگر در انتخاب دستگاه های چاپ، کیفیت چاپ آن است. کیفیت فاکتوری است که هر فرد عادی نیز بدون داشتن هیچ اطلاعاتی راجع به دستگاه می تواند متوجه خوب و یا ضعیف بودن آن شود. بنابراین برای آن که بتوانید رضایت تمامی مشتریان خود را به دست آورید، باید قبل از هر چیز کیفیت چاپ دستگاه را دانسته و با نیاز خود مقایسه کنید. کیفیت بر اساس تعداد واحد های تشکیل دهنده تصویر و با استفاده از واحد دی پی آی سنجیده می شود. هر چه تعداد واحدها بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر بوده و جزئیات در تصاویر به شکل کامل دیده می شود.

رزولوشن

کیفیت دستگاه های اداری مقادیر متفاوتی دارد. این مقادیر می تواند 600، 1200 یا 2400 دی پی آی باشد. انتخاب هر دستگاه و کیفیت آن نیز بستگی به نیاز شما و اولویت شما دارد. ریکو آفیشیو 6503 در این زمینه نیز در رده متوسط رو به بالا قرار دارد و با داشتن رزولوشن 1200 DPI دارای کیفیت مناسب و قابل قبولی است. این کیفیت در کنار تکنولوژی چاپ لیزری می تواند تمامی جزئیات به خصوص در فایل های متنی، کتاب ها و جزوات را به خوبی نمایش داده و رضایت خاطر شما را به دست آورد.

حالت آماده به کار خودکار

یکی از ویژگی های جالب به کار رفته در ریکو آفیشیو 6503 حالت آماده به کار خودکار آن است که تا حد بسیار زیادی در زمان و هزینه های برق مصرفی صرفه جویی می کند. همانطور که می دانیم میزان کارکرد و انرژی مصرفی تمامی دستگاه های برقی در حالت Sleep بسیار کم تر از زمانی است که دستگاه مشغول به کار است. در این دستگاه چاپ همانند بسیاری از دستگاه های چاپ دیگر، زمانی که شما برای مدتی از دستگاه استفاده نمی کنید، دستگاه به حالت اسلیپ رفته تا مصرف انرژی را تا حد ممکن کاهش دهد.

حافظه رم

شما گاهی نیاز دارید، اطلاعات و فایل های مورد نیازتان را در دستگاه چاپ ذخیره و پوشه بندی کنید. در این صورت هر زمان که به آن ها نیاز پیدا کردید، به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. هچنین گاهی برای چاپ فایل های سنگین نیاز دارید آن ها را از حافظه خارجی به دستگاه منتقل کرده و سپس از آن چاپ بگیرید. برای انجام هر کدام از موارد بالا دستگاه چاپ باید حافظه مناسب و قابل قبولی داشته باشد. ریکو آفیشیو 6503 دارای دو گیگ حافظه داخلی بوده و این مقدار به شما کمک می کند تمامی فایل های مورد نظرتان را در دستگاه ذخیره کرده و سپس چاپ کنید.

ظرفیت کاغذ

همانطور که می دانید کاغذ به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین ورودی برای دستگاه های چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شما در ابتدای روز یا هفته کاری سینی دستگاه را تا تعداد و حجم مشخصی از برگه پر می کنید تا مجبور نشوید هر چند ساعت یک بار یا هر چند روز یک بار مجددا سینی خالی شده را از برگه پر کنید. این مساله به ظرفیت کاغذ دستگاه مربوط می شود. در ریکو آفیشیو 6503 شما می توانید تا 4500 برگه را قرار داده و از آن برای چاپ استفاده کنید. این میزان کاغذ ورودی نسبت به حجم کاری بالای دستگاه بسیار مناسب و قابل قبول می باشد.

صفحه نمایش لمسی

از دیگر خصوصیات و مزایای ریکو آفیشیو 6503 داشتن یک صفحه نمایش بزرگ و لمسی است که به شما به مدیریت بهتر کارها و استفاده از دستگاه کمک می کند. صفحه نمایش در هر مرحله از کار به شما کمک می کند که میزان حجم کاری و تعداد برگه های باقی مانده را بدانید و استفاده از دستگاه را نیز برای شما بسیار ساده تر می کند. در واقع صفحه نمایش لمسی به کار رفته در ریکو آفیشیو 6503 به شما کمک می کند در هر لحظه بتوانید زمان و حجم کاری باقی مانده را تخمین شده و کارهای خود را برنامه ریزی شده انجام دهید.

دانلود ساده درایورها

از دیگر مزایای خرید ریکو آفیشیو 6503 دانلود و نصب ساده درایورهای آن است. شما به راحتی می توانید در هر زمان با استفاده از تبلت، گوشی یا هر دستگاه دیجیتال دیگر درایورهای ریکو آفیشیو 6503 را از اینترنت دانلود کنید. درایورهای دانلود شده را می توانید به راحتی به دستگاه انتقال داده و آن‌ ها را روی آن نصب کنید.

اسکن و فکس

همانطور که در بالا نیز اشاره شد ، از دیگر قابلیت ها و کاربردهای ریکو آفیشیو 6503 می توان به اسکن مدارک و فکس آن ها اشاره کرد. شما می توانید فایل های مختلف را روی دستگاه قرار داده و از آن ها با کیفیت و سرعت بالا و در فرمت های مختلف مورد نیازتان اسکن بگیرید. فایل اسکن شده را می توانید در صورت نیاز در یک وسیله جانبی حافظه مانند فلش مموری ذخیره کرده و یا آن را مستقیما به شماره مورد نظرتان فکس کنید. شما می توانید این فایل ها را در فرمت های مختلف عکس، PDF و هر فرمت مورد نیاز دیگری ذخیره و ارسال کنید.

امکانات جانبی

در کنار استفاده از 4 قابلیت ریکو آفیشیو 6503 بهتر است بدانید، این دستگاه چه امکانات جانبی دارد که به شما برای استفاده بهتر و ساده تر کمک می کند. قابلیت ذخیره خودکار ADF یکی از امکانات جانبی دستگاه است که به شما کمک می کند بدون نیاز دوباره و چند باره به نسخه اصلی تا چندین برگه را چاپ کنید.

فینشیر

فینشیر به شما این امکان را می دهد که در مراکز انتشاراتی برگه های چاپ را به صورت جزوه، کتاب، بروشور و غیره در آورده و کارایی خود را چندین برابر کنید.

سورتر

سورتر به کار رفته در این دستگاه باعث می شود که بتوانید فایل های مورد استفاده را به راحتی پوشه بندی و مرتب کرده و به شکل دقیق و با سرعت بیشتری کارهای خود را انجام دهید.

لارج باکس

لارج باکس نیز از دیگر قابلیت ها و امکانات جانبی ریکو آفیشیو 6503 است که همانطور که در بالا اشاره شد به شما این امکان را می دهد که ظرفیت کاغذهای مورد استفاده در دستگاه را با توجه به نیازتان افزایش دهید.

ریکو آفیشیو 6503
ریکو آفیشیو 6503

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی
برند

نوع کاربری

لیزری

کاربری

چهار کاره

نوع فتوکپی

تعداد رنگ

4 رنگ

تعداد رنگ‌بندی

4 رنگ

ابعاد

85*90*125

کشور سازنده

چین, ژاپن, فرانسه, آلمان, هلند

سال تولید

2016

سرعت کپی تک رنگ

65برگ

سرعت کپی رنگی

65

قابلیت تغذیه خودکار (ADF)

اختیاری

اسکن به فایل (Scan To File)

دارد

اسکن همزمان پشت رو

بله

قابلیت چاپ دو رو

دارد

قابلیت چاپ مستقیم

دارد

قابلیت کپی

دارد

سایر قابلیت‌ها

چاپ مسقیم از فلش

حافظه

360گیگ

برد اسکنر

تخت

برد پرینتر

دارد

توان کار ماهانه

بدون محدودیت

لارج باکس

اختیاری

سورتر

اختیاری

نوع کارتریج

25هزاربرگ

دقت اسکن

600*600

دقت پیرنت

1200Dpi

زمان اسکن

65برگ در دقیقه

دهنه

295

ظرفیت سینی کاغذ

فول آپشن 36000هزاربرگ

سطح چاپ

A4, A3, A5, B4

سرعت چاپ

65 برگ در دقیقه

قیمت تونر طرح

22.000.000ریال

قیمت تونر اورجینال

31.000.000ریال

قیمت تونر شارژی

12.000.000ریال

این دستگاه نسبت قیمت مواد صرفی ارزش خرید دارد؟

بله

این دستگاه برای تکثیر انبوه پیشنهاد می شود

بله

دستگاه برای دفاتر فنی پیشنهاد می شود

بله

یک ست تونراورجینال چندبرگ چاپ می کند

25هزاربرگ

با احتساب تمامی مواد مصرفی هزینه یک برگ چاپA4

3000ریال

مشاهده بیشتر
وضعیت دستگاه

آکبند, استوک اروپا, استوک بازسازی شده اروپا, استوک سرویس شده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریکو آفیشیو 6503”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *