قیمت توشیبا استودیو 180

قیمت توشیبا استودیو 180 عاملی بسیار مهم و تاثیرگذار در خرید توشیبا استودیو 180 می باشد. خریداران این دستگاه محبوب و دوست داشتنی همواره به دنبال پرداخت هزینه کمتر در عین دریافت کیفیت کامل دستگاه هستند. باید بگوییم که این کار امکان پذیر است! شما می توانید با دریافت همگی ویژگی ها و قربانی نکردن کیفیت دستگاه خود، هزینه کمتری نیز بپردازید. کافیست عوامل موثر بر قیمت را بشناسید.

عوامل موثر بر قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا

قیمت استودیو 180 تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر می باشد. مدل و پیکربندی دو نمونه از مهمترین عوامل می باشند. مدل به استوک، آکبند یا بازسازی شده بودن دستگاه اشاره دارد. پیکربندی نیز نشان دهنده آپشن های اختیاری اضافه شده به دستگاه می باشند. همچنین منطقه تولید یا اصطلاحا ریجن نیز بر قیمت می تواند تاثیر قابل توجهی بگذارد. یعنی اگر دو دستگاه کاملا یکسان ولی با قیمت های متفاوت دیدید تعجب نکنید!

مدل

شما می توانید این دستگاه را در مدل های مختلف آکبند، استوک یا بازسازی شده خریداری کنید. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند. ولی قیمت توشیبا استودیو 180 استوک یا بازسازی شده بسیار ارزان تر است و می توانند شما را در صرفه جویی هزینه ها یاری کنند.

استوک

دستگاه های استوک، دستگاه های واگذارشده کم کارکردی هستند که کاربران اروپایی یا آسیای شرقی هرساله به علت عدم برخورداری از خدمات جدید و در نهایت کارایی و سلامت واگذار می کنند. این دستگاه ها مجددا و با نام استوک به فروش می رسند.

بازسازی شده

برخی از دستگاه های استوک ممکن است تحت تعمیراتی قرار بگیرند و به این ترتیب کارایی آنها بالاتر نیز برود. دستگاه های تحت تعمیر قرار گرفته شده با نام بازسازی شده به فروش می رسند. توجه داشته باشید که این دستگاه ها در نهایت سلامت به سر می برند و همچنین کارایی کاملی را نیز نشان می دهند. تنها به علت همین ویژگی ها حق فروش مجدد دارند.

آپشن های اختیاری

آپشن های اختیاری سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، فینیشر و لارج باکس قابل اضافه شدن به این دستگاه می باشند. آپشن سیستم تغذیه خودکار اسناد وظیفه قرار دادن اوراق خام در دستگاه را برعهده دارد. به این ترتیب دیگر زمان شما به منظور انجام این کار تلف نخواهد شد. آپشن لارج باکس ظرفیت سینی های درون دستگاه را بیشتر می کند. فینیشر نیز صحافی اوراق چاپ و کپی شده را بر عهده دارد.

تاثیر بر قیمت

آپشن های اختیاری اگرچه کارایی دستگاه شما را بالاتر می برند ولی بر قیمت توشیبا 180 تاثیر بسزایی می گذارند. آپشن های اختیاری هزینه جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت دستگاه خام محاسبه می شود. شما می توانید با حذف آپشن های غیرضروری در هزینه های خود صرفه جویی کنید. کافیست نگاهی منطقی به نیازهای اداری خود داشته باشید و ترکیب مناسبی از آپشن ها را انتخاب کنید.

قیمت توشیبا استودیو 180 را می توانید در مقرون به صرفه ترین حالت با خرید از فروشگاه های معتبری مثل کپی ایران بپردازید.فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع ماشین های اداری، در مدل ها و پیکربندی های مختلف می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا استودیو 180 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید