قیمت فتوکپی استوک
قیمت فتوکپی استوک

قیمت فتوکپی استوک

قیمت فتوکپی استوک شاید هیجان انگیزترین بخش خرید یک دستگاه فتوکپی باشد. فرض کنید زمان زیادی را صرف مقایسه ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های فتوکپی کرده اید. در نهایت یک مدل را پسندیده و آن را کاملا جوابگوی نیازهای خود می بینید. حال که در لحظات آخر، بحث قیمت می شود و شما سرگرم محاسبات مالی هستید، ناگهان متوجه می شوید. که امکان خرید با هزینه ای بسیار پایینتر برای شما وجود دارد. حتما واکنش شما دیدنی خواهد بود، شاید هم شک کنید و علت را جویا شوید. در این مقاله به توضیح مفهوم استوک و صحبتی پیرامون قیمت فتوکپی استوک خواهیم پرداخت.

چگونه یک دستگاه کپی استوک به شمار می رود؟

سالیانه دستگاه و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به علت از رده خارج شدن، به کارخانه تولیدکننده بازگردانده میشوند. در بین این دستگاه ها، بعضا مواردی هم پیدا می شود. که دستگاه مذبور کاملا سالم بوده و حتی از برخی مدل های نسل جدید نیز بهتر سرویس دهی می کند. به نظر شما علت این امر، آن هم برای اقشار اقتصادی اروپایی چیست؟

قیمت فتوکپی استوک
قیمت فتوکپی استوک

سودجویی سازمان های تولیدکننده

علت ماجرا، سودجویی سازمان های تولیدکننده است. این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت معین کوتاهی، مشتریان را وادار به خرید مدل های جدید می کنند. لذا بسیاری از دستگاه های بازگردانده شده، براساس میزان سلامت دستگاه درجه بندی A،B،C،D دریافت کرده و با نام استوک مجددا به فروش می رسند.

قیمت فتوکپی استوک، به عنوان مثال، با توجه به میزان سلامت دستگاه میتواند چندین برابر از قیمت دستگاه نو ارزان تر باشد. علت این تفاوت قیمت نیز در بسیاری از موارد فقط و فقط این است که شما خدمات پس از فروشی را مستقیما از تولیدکننده دریافت نخواهید کرد.

چگونه از خرید دستگاه کپی استوک مطمئن شویم؟

از فروشگاه معتبر و مطمئن خرید کنید. هیچ چیز مثل اعتبار فروشنده یک دستگاه استوک نمی تواند سلامت محصولی که خریداری می کنید را تضمین کند. همچنین درصورت نیاز به قطعات یدکی یا جوهر مخصوص دستگاه، قطعا فروشنده دستگاه بهترین کمک را به شما خواهد کرد.

آیا با قیمت ارزان تر، کیفیت را قربانی می کنیم؟

اجازه بدهید با یک مثال سخن خود را به انتها برسانیم. قیمت فتوکپی توشیبا استودیو 180 را در نظر بگیرید. قیمت دستگاه استوک به نسبت دستگاه نو بسیار پایینتر می باشد. اگر چه بین قیمت ها تفاوت محسوسی وجود دارد، ولی سرعت هردو 18 برگ بر دقیقه محاسبه شده و تست گرادیان هر دو دستگاه استوک و نو، وضعیت یکسانی را نشان داد. (تست مستخرج از پژوهش الزویرGastraa 2005 et al.).

قیمت فتوکپی استوک
قیمت فتوکپی استوک

دستگاه فتوکپی چیست؟

دستگاه فتوکپی یک دستگاه الکتریکی است که از آن برای کپی گرفتن اسناد و مدارک و یا تصویر بر روی کاغذ استفاده می شود. فتوکپی به صورت وسیعی در  تجارت، دولت و تحصیل مورد استفاده قرار می گیرد.

فتوکپی در سال 1938  توسط چست کار لسون ابداع شد. با شیوه الکتروفتوگرافی از اسناد و مدارک و تصاویر مورد نظر کپی می گرفت.

دستگاه فتوکپی بر دو نوع تولید شده است.  رنگی و  سیاه و سفید.  تولیدکنندگان سعی بر این دارند که در راستای نیاز کاربران دستگاههایی با کیفیت و توانایی بالا تولید کنند. و در اختیار کاربران دستگاه قرار دهند. و این به معنای این است که دستگاههای امروزی از کیفیت و امکانات بسیار بالایی نسبت به دستگاههایی که قدیم تولید شده اند دارند.

این ماشینهای اداری  به شکل وسیع و گسترده ای در مکانهای اداری، مراکز تجاری و صنعتی و آموزشی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

فتوکپی های رنگی و فتوکپی های سیاه و سفید دارای مدل های متعددی هستند.  تو شیبا، کانون، ریکو، کونیکا مینو لتا ، شارپ، زیراکس و کیو سرا  مدل های معروف دستگاههای فتوکپی هستند.

دستگاههای لیزری، جوهر افشان ، سوزنی و حرارتی از انواع دستگاه های فتوکپی می باشند. شما میتوانید از فروشگاه کپی ایران با توجه به نیاز کاری تان دستگاه فتوکپی مورد نظر تان را انتخایب و خریداری بفرمایید.

دستگاه فتوکپی از اجزای مختلفی ساخته شده است.  کاغذ کش، فیوزینگ ، برد ، پاور ، بلید و درام و… از اجزای تشکیل دهنده دستگاهها ی فتوکپی هستند.

بهتر است بدانید که دستگاههای رنگی نسبت به دستگاههای سیاه و سفید از قیمت بالایی برخوردارند. همچنین مواد مصرفی آنها هم نسبتا گرانتر هست. شما در هنگام خرید دستگاه علاوه بر قیمت باید به نکات متعدد دیگری هم توجه کنید. مثلا فضایی که دستگاه اشغال می کند را با مکان کسب و کار مان مقایسه کنیم. و دستگاه مناسبتری خریداری کنیم.

جمعبندی؛ کلام آخر

قیمت کپی استوک، معمولا مهم ترین عامل دو به شک کردن خریداران، درست کمی قبل از نهایی کردن خرید خود است. اما اغلب مفاهیم اشتباهی چون اسقاطی بودن دستگاه، در ذوق خریدار علاقمند به دستگاه های استوک می زند. امید است در این مقاله موفق به توجیه قیمت فتوکپی استوک برای شما عزیزان شده باشیم و در یاد داشته باشید که استوک خریدن از یک فروشنده مطمئن اغلب انتخابی است که هرگز از آن پشیمان نخواهید شد. پیشنهاد ما به شما فروشگاه کپی ایران است. در این فروشگاه می توانید دستگاه های با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی قیمت دستگاه فتوکپی استوک کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید