خرید hp t 770

خرید hp t 770 با توجه به ویژگی های کاربردی که دارد می تواند. یک انتخاب مناسب برای محل کار شما باشد. در این پلاتر می توانید از مخزن 300 میلی لیتری برای استفاده از جوهر لیتری استفاده کرده. و از دستگاه برای حجم های کاری بالا استفاده کنید.

ویژگی های پلاتر hp t 770

قبل از خرید hp t 770 بهتر است با ویژگی ها و مشخصات فنی آن آشنا شده تا بتوانید. مناسب ترین و بهترین انتخاب را برای محل کار خود انجام دهید.

hp t 770 یک پلاتر جوهر افشان است. که در آن از 6 رنگ قوی و شفاف استفاده شده است. این دستگاه قابلیت چاپ رنگی بر روی کاغذهای عریض را دارد. از این رو برای بسیاری از مراکز همچون دفاتر مهندسی، دفاتر معماری، طراحان پوشاک، نقشه کشی، درآوردن شابلون و … کاربرد دارد. چاپگرهای معمولی می توانند حداکثر تا برگه A3 را چاپ کنند. این در حالی است. که در بسیاری از مواقع نیاز به چاپ عکس یا گرافیک بر روی کاغذهایی با عرض بیشتر می باشد. بنابراین اینجاست که اهمیت پلاتر ها مشخص می شود.

سرعت چاپ

سرعت چاپ یکی از مهم ترین ویژگی و فاکتورها در تمامی دستگاه های چاپ است. که به صورت مستقیم به نیازهای کاری شما ارتباط دارد. با استفاده از این پلاتر می توانید در هر ساعت 41 متر مربع را چاپ کنید. که سرعتی بسیار مناسب و قابل قبول است.

کیفیت چاپ

کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگر در تمامی دستگاه های چاپ از جمله پلاتر است. که وضوح تصاویر چاپ شده را تعیین می کند. کیفیت چاپ در این پلاتر 1200*2400 dpi بوده و شما می توانید. از آن برای چاپ تصاویر و فایل ها در سایزهای مختلف استفاده کنید.

راههای ارتباطی

در این پلاتر راه های ارتباطی نیز متنوع بوده و شما می توانید. فایل های مورد نظرتان را به وسیله پورت شبکه و یا USB انتقال داده و سپس آن ها را چاپ کنید. ابعاد و وزن این دستگاه پلاتر نیز بسیار مناسب بوده و با وزن 81 کیلوگرم و ابعاد 105*70*177 می توانید. آن را به راحتی در گوشه اتاق کاریتان قرار دهید.

چاپ گسترده

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه چاپ گستره وسیع کاری آن است و شما می توانید با استفاده از آن روی انواع رول های لایت، کالک، گلاسه و غیره چاپ کنید. عرض چاپ در این پلاتر 110 سانتی متر بوده و شما می توانید. تمامی سفارش های چاپ روی پوستر و نقشه را با آن انجام دهید.

تهیه پلاتر t 770

اگر شما نیز به دنبال خرید hp t 770 برای محل کار خود هستید، می توانید آن را به سه صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند خریداری کنید.

استوک

اگر در بودجه خرید خود محدودیت دارید، دستگاه های استوک می توانند گزینه مناسبی برای شما باشد زیرا قیمت آن ها گاهی تا نصف دستگاه های آکبند نیز کاهش پیدا می کند. البته به این مساله توجه داشته باشید که دستگاه های استوک نیز کیفیت و طول عمر بالایی داشته و دستگاه های معیوبی نیستند.

بازسازی شده

دستگاه های بازسازی شده نیز معمولا دستگاه هایی هستند. که بعد از خرید، خریدار متوجه نقص یکی از قطعات داخلی شده و دستگاه مجددا به کارخانه سازنده مرجوع می شود. قطعه در کارخانه جایگزین شده و دستگاه با قیمت پایین تر و عنوان بازسازی شده به بازار باز می گردد.

فروشگاه معتبر

اگر قصد خرید hp t 770 به هر سه صورت ذکر شده در بالا را دارید، فروشگاه اینترنتی کپی ایران می تواند. یک انتخاب مناسب برای شما باشد. کپی ایران یک فروشگاه اینترنتی و وارد کننده انواع دستگاه های چاپ است که می توانید در آن دستگاه چاپ مورد نظرتان را انتخاب و به راحتی سفارش دهید. تمامی دستگاه ها اصل بوده و همراه با شناسنامه و گارانتی به فروش می رسند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه پلاتر hp t 770 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید