خرید حضوری دستگاه فتوکپی

خرید حضوری دستگاه فتوکپی

امکان خرید حضوری دستگاه فتوکپی مقدور نیست چراکه دستگاه های فتوکپی استوک چون یه علت مدت زمان زیادی از مبدا تا مقصد می گذرد و چون پرسه حمل نقل را طی کرده حتما نیاز به باز نگری توسط سرویسکاران شرکت کپی ایران دارند .
همکاران ما در انبار مراحل بازنگری را طی لیست فروش انجام می دهند . زیرا فروش های ما به ترتیب در ردیف کاری قرار می گیرند و چون مدلهای متنوعی در انبار موجود می باشد و این تنوع محصول به نوعی  امکان خرید حضوری دستگاه فتوکپی را از ما سلب می کند .

خرید حضوری فتوکپی
خرید حضوری دستگاه فتوکپی

چرا نباید قبل از فروش دستگاه را سرویس کرد

یکی از مواردی که امکان خرید حضوری را از ما سلب می کند مدت زمان سرویس است در نظر بگیرید همکاران ما دستگاهی را سرویس کرده و در انبار سلفون می کنند و این دستگاه 2 ماه در انتظار فروش قرار می گیرد .بعد از 2ماه همان دستگاهای که به فروش رفته امکان ارسال نیست چرا باید حتما دوبار بازنگری در دستگاه انجام شود.

 بعداز سرویس  حتمآ باید از دستگاه استفاده کرد

چرا در زمان ارسال به کوچکترین مسائل باید توجه کرد که دستگاه فتوکپی در محل مشتری بدون ایراد کار کنید (مثال تونر دستگاه اگر بیشتر از 20روز به صورت ساکن بماند ته نشین می شود این ته نشینی تونر باعث سفت شدن کاتریج  تونر می شود و موتور تونر کش نمی تواند یونیت  دولوپر را تغذیه کند و اگر به همین صورت کار کند چون تغذیه تونر به درستی انجام نمی شود دستگاه دچار مشکل  خواهد شد ) این یکی از چندین دلیل هست  که امکان  خرید حضوری دستگاه فتوکپی را از ما سلب کرده است.

قبل از استفاده از تونر حتما تکان دهید

ترافیک خرید دستگاه فتوکپی

شرکت کپی ایران یکی از معدود وارد کننده گانی هست که به مشتریان محترم گارانتی پس از فروش ارائه می دهد و  برای گارانتی دستگاه فتوکپی استوک پارامتر متعددی با ید داشته باشد مجمله 4 تکنسین به ترتیب  باید تستهای متعددی را انجام دهند تا یک دستگاه فتوکپی خوب در بهترین وضعیت از انبار خارج شود بعد از فروش 2 نفر آشنا به دستگاه باید مراحل بسته بندی را انجام دهند تا در زمان ارسال به دستگاه آسیب وارد نشود .

خرید حضوری دستگاه فتوکپی از سرکت کپی ایران

شرکت کپی ایران به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نمی کند این مسئله باعث شده مشتریان ما روز به روز افزایش یابد و این مسئله ترافیک کاری  بسیار زیادی همکاران در انبارها به همراه دارد در این بین اگر مشتری با مراجعه به انبار خواهان دستگاه فتوکپی استوک باشد امکان خرید حضوری دستگاه فتوکپی رانخواهیم داشت چرا که دستگاه فتوکپی موارد سرویس  را طی نکردن و استادارد های لازم  را دارا نمی باشد مگر اینکه مشتری 3 روز قبل اعلام خرید حضوری داشته باشد تا به نحوه احسن همکاران ما پروسه تست و بسته بندی را رعایت کنند .

مشکلات حمل نقل خرید حضوری دستگاه فتوکپی

یکی دیگر از مشکلات خرید حضوری دستگاه فتوکپی که فروش حضوری  نا ممکن می کند حمل نقل می باشد شرکت کپی ایران یکی از بهترین و خوش سابقه ترین در در ضمینه ماشینهای اداری می باشد چرا در نظر بگیرید شما ثیت سفارش دستگاه فتوکپی را انجام داده اید  و بعد از 3 روز به انبار مراجعه و دستگاه فتوکپی خود را تحویل گرفته اید چون دستگاه وزن  و حجم بزرگی  دارد ترجیحا یا با وانت و یا با  باربری به مقصد ارسال میگردد.
وشما دستگاه فتوکپی را تحویل یکی از موارد که اشاره شد می کنید وشما چون دیگر نظارتی برای دستگاه ندارید وکسانی که دستگاه را حمل نقل می کنند هیچ شناختی از دستگاه ندارند قویان احتمال آسیب دستگاه هست.

نحوه ارسال

برای حل این مشکل شرکت کپی ایران پس ازطی روند فروش زمان ارسال یک تکنسین به همراه وانت عازم مقصد می گردد و اگر احیانان دستگاه در طی مسیر دچار مشکل شده بود در محل کارشما تکنسین مربوطه مورد احتمالی را  رفع ودستگاه فتوکپی رابه  شما به صورت آماد وصحیح  سالم  تحویل گردد .پس در این روش دیگر نیاز به خرید حضوری دستگاه فتوکپی استوک را ندارد .

گارتنی خرید حضوری دستگاه فتوکپی

دستگاه فتوکپی تا زمان رسید به محل کار شما تحت گارانتی شرکت می باشد و هر گونه ایراد خرابی احتمالی  به عهده شرکت می باشد. ولی اگر با مراجعه حضوری و پس از تحویل دستگاه چون شرکت نظارتی به وضعیت حمل نقل ندارد هیچ گونه ایراد احتمالی را پذیرا نمی باشد پس به نفع خریدار می باشد که بدونه دردسر و بدونه هیچ مشکلی سفارش خودرا از سایت انجام دهد و در محل کار خود نیز دستگاه مربوطه را تحویل بگیرد.

نگرانی خرید غیرحضوری دستگاه فتوکپی

یکی دیگر از مشکلات و دغدغه خریدران این است که من اگر وجهی واریز کنم چه تضمینی برای برای دریافت کالا و یا محصول مورد نظر هست شرکت کپی ایران با توجه حسن سابقه درخشان و مشتریان بسیار زیادی دارد اقدام به انتشاربرخی از فیلمهای روند تحویل در ایسنتا گرام نموده و نظرات مستریان موجود می باشد.  شما با مشاهد این فیلمهای تحویل که در جای جای ایران عزیزمان هست می توانید با آرامش خیال روند خرید غیرحضوری لمس کنید و مطلب دیگرکه حائزاهمیت است.  نهادی نظارتی به صحت سقم فروشگاه کپی ایران اشراف و نظارت دارند این مطلب می توانید با باز کردن لینک اینماد متوجه شوید.

اشتراک گذاری در: