خرید ریسوگراف mz770

خرید ریسوگراف mz770 به یکسری عوامل و فاکتورها بستگی دارد. بهتر است بدانید که شناخت این عوامل به کاربران کمک می کند تا بهترین نتیجه ممکن را از خرید خود کسب کنند. با خرید ریسوگراف mz770 نیازی به خرید چند دستگاه به صورت جداگانه نخواهید داشت. زیرا این دستگاه کپی چند کاره می باشد. از طرفی قیمت این مدل دستگاه کپی به دلیل چند کاره بودن بسیار مناسب و ایده آل است.

خرید ریسوگراف mz770
خرید ریسوگراف mz770

آشنایی با راهنمای خرید ریسوگراف mz770

راهنمای خرید دستگاه کپی به کاربران کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشند. در اینجا قصد داریم شما را با یکسری نکات مهم موقع خرید ریسوگراف mz770 آشنا کنیم.

چند کاره بودن دستگاه کپی

در صورتی که دستگاه کپی را برای انجام امور اداری و مراکز چاپ و تکثیر می خواهید دستگاه چند کاره بهترین انتخاب به شمار می آید. بنابراین براساس نیازی که دارید می توانید تک کاره یا چند کاره بودن دستگاه را انتخاب کنید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید عمل کپی، پرینت و اسکن را انجام دهید.

سرعت دستگاه کپی

سرعت از دیگر فاکتورهای مورد توجه کاربران قبل خرید و انتخاب دستگاه می باشد. از اینرو باید با توجه به تعداد برگه هایی که در یک دقیقه توسط دستگاه چاپ می شود، دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. این مدل دستگاه کپی قادر است در هر دقیقه 150 برگ را چاپ کند. به جرات می توان گفت ریسوگراف mz770 از سرعت فوق العاده ای برخوردار است.

قابلیت بزرگنمایی دستگاه

با این مدل دستگاه کپی می توانید در صورت لزوم بر روی بخش خاصی از نسخه اصلی زوم کنید. بنابراین با این قابلیت می توانید کل فایل بزرگ یا کوچک نمایید. شاید بد نباشد بدانید که این دستگاه کپی از قابلیت بزرگنمایی 50 تا 200 درصد برخوردار می باشد.

زمان تهیه اولین کپی

هر چقدر زمان تهیه اولین کپی دستگاه کپی کمتر باشد کارایی دستگاه بیشتر خواهد شد. ریسوگراف mz770 قادر است اولین کپی را در مدت زمان 23 ثانیه تهیه کند.

کپی متوالی

منظور از کپی متوالی تعداد برگه هایی می باشد که دستگاه می تواند به شکل برنامه ریزی شده و بدون دخالت کاربر چاپ کند. معمولا این میزان در دستگاه های کپی 999 یا 9999 عدد می باشد. این دستگاه کپی قادر است 999 برگ را به صورت متوالی برای شما کپی بگیرد.

نوع دستگاه انتخابی

یکی دیگر از عوامل مهم و ضروری موقع خرید این دستگاه کپی نوع دستگاه (آکبند، استوک، بازسازی شده) می باشد. جالب است بدانید که دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند دارند. از اینرو کاربرانی که وضع مالی مناسبی ندارند بهتر است مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب کنند.

خرید ریسوگراف mz770
خرید ریسوگراف mz770

مشخصات فنی ریسوگراف mz770

بهتر است بدانید که ریسوگراف mz770 در سال ۲۰۱۰ توسط کشورهای چین و مالزی ساخته شده است. سیستم کپی این دستگاه دیجیتال می ‌باشد. این دستگاه از قابلیت سرعت کپی رنگی ۱۵۰ برگ در دقیقه برخوردار است. نوع جوهر استفاده شده در این دستگاه فتوکپی، جوهر مایع با کارتریج پلاستیکی است. دستگاه برای تهیه اولین کپی به ۲۳ ثانیه زمان نیاز دارد.

بهتر است بدانید که وضوح کپی و پرینت این دستگاه ۶۰۰*۶۰۰ dpi است. وضوح اسکن دستگاه نیز ۶۰۰*۶۰۰ dpi است. این دستگاه از قابلیت زوم ۵۰ تا ۲۰۰ درصد برخوردار می باشد. ریسوگراف mz770 قادر است ۹۹۹ برگ کپی مداوم داشته باشد. ظرفیت استاندارد کاغذ در این دستگاه ۱۰۰۰ برگ است.

ریسوگراف mz770 چند منظوره محسوب می‌ شود. این مدل دستگاه ریسوگراف از قابلیت برنامه ریزی برخوردار می‌باشد. همچنین این دستگاه ویرایش اسناد دارد. حداکثر سطح چاپ در این دستگاه A3+ می ‌باشد. همچنین حداقل سایز کاغذ مورد استفاده در این مدل دستگاه ریسوگراف A5 است. از امکانات اختیاری این مدل دستگاه کپی می‌ توان به مواردی از قبیل اتصال به کامپیوتر، ADF و سیلندر اضافه برای چاپ دو رنگ یا بیشتر اشاره داشت.

معایب ریسوگراف mz770

تنها ضعف ریسوگراف mz770 این است که شماره زن ندارد.

خرید ریسوگراف mz770
خرید ریسوگراف mz770

جمع بندی و کلام آخر

خرید ریسوگراف mz770 به یکسری عوامل و فاکتورها بستگی دارد. کاربر با توجه به نیازی که دارد می تواند نوع دستگاه خود را انتخاب کند. در صورتی که قصد خرید این مدل دستگاه کپی را داشته باشید توصیه می کنیم از طریق مراکز و فروشگاه های معتبر و با سابقه مانند کپی ایران اقدام نمایید. زیرا این فروشگاه تنها نمایندگی معتبر برای فروش انواع دستگاه های کپی می باشد.

جهت کسب اطلاعات کامل در مورد خرید دستگاه چاپ ریسوگراف mz770 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید