خرید ریکو آفیشیو MP2000

خرید ریکو آفیشیو MP2000 برای ادارات و مراکزی که حجم کاری بالایی نداشته و به دنبال یک دستگاه فتوکپی مناسب هستند توصیه می شود. این دستگاه از سرعت چاپ متوسطی برخوردار است اما در عین حال چاپ و تکثیر اسناد را با وضوح کامل و درجه یک انجام می دهد. لازم به ذکر است که MP2000 یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید بوده و قابلیت چاپ رنگی ندارد.

خرید ریکو آفیشیو MP2000
خرید ریکو آفیشیو MP2000

ویژگی کلی ریکو آفیشیو MP2000

در اینجا چند مورد از ویژگهای ظاهری ریکو آفیشیو MP2000 را بیان میکنیم.

 پیکربندی دستگاه

در کلاس دستگاه های کپی ایستاده و اداری قرار دارد.

دستگاه چند منظوره

این ماشین کپی را می توان دستگاهی چند منظوره نامید. زیرا می توانید با استفاده از فرآیندهای کپی، پرینت و یا اسکن را انجام دهید. پس با خرید ریکو آفیشیو MP2000 از خرید سه دستگاه مجزا معاف شده و می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

سرعت

همانطور که گفته شد سرعت ریکو آفیشیو MP2000 برای مراکز و موسساتی مناسب است که حجم کاری بالایی ندارند و سرعت زیاد نقشی در سیستم کاری آنها ندارد. زیرا این دستگاه فتوکپی در هر دقیقه 20 برگه آچار را تکثیر می کند. البته این مقدار هم آمار کمی به شمار نمی رود و کیفیت چاپ نیز بسیار مهم است. در مورد پرینتر و اسکنر نیز سرعت چاپ همان 20 برگ در هر دقیقه است.

ابعاد و وزن

اگر به هنگام خرید ریکو آفیشیو MP2000 اطلاعات فیزیکی آن نیز برایتان مهم است پس لازم است که بدانید ابعاد این محصول برابر 23.1 در 22.4 در 22 اینچ می باشد. وزن این دستگاه نیز 47 کیلوگرم است.

ظرفیت سینی

ظرفیت استاندارد کاغذ در آن 500 برگه است که در دو سینی 250 برگی قرار می گیرند. همچنین مجهز به سینی ByPass نیز می باشد.

خرید ریکو آفیشیو MP2000
خرید ریکو آفیشیو MP2000

چرا خرید ریکو آفیشیو MP2000توصیه می شود؟

در ذیل به چند مورد از امکانات دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو MP2000 اشاره می کنیم. تا علت انتخاب این دستگاه معلوم شود.

کیفیت و وضوح دستکاه

درست است که ریکو آفیشیو MP2000 برای کارهای حجیم کارایی ندارد اما کیفیت چاپ بالا می تواند این نقص را جبران کند. ضمن آنکه این دستگاه برای بسیاری از مراکز ایده آل است زیرا در مجموع نیاز به دستگاهی پر سرعت ندارند. رزولوشن چاپ در سه حالت کپی، پرینت و اسکن در این دستگاه 600 در 600 دی پی آی است که نشان از وضوح بالای خروجی دارد. محدوده بزرگنمایی آن نیز از 50 تا 200 درصد است.

زمان گرم شدن

ریکو آفیشیو MP2000 به هنگام شروع کار شما را معطل نکرده و برای گرم شدن تنها 26 ثانیه زمان صرف می کند. زمان تهیه اولین کپی نیز 6.5 ثانیه است. وجود یک حافظه 384 مگابایتی نیز دستگاه را تکمیل کرده و هر چه بیشتر بر کارایی آن افزوده است. زیرا وجود حافظه داخلی سبب می شود دستگاه عملیات های مختلف را با سرعت بیشتری انجام دهد.

ولتاز مورد نیاز دستگاه و پورت ارتباطی

ولتاژ مورد نیاز ریکو آفیشیو MP2000 برابر 120 ولت و فرکانس آن 60 هرتز می باشد. دارای یک پورت اترنت برای اتصال به شبکه، پورت ورودی USB2.0 برای اتصال انواع فلش مموری و بلوتوث می باشد. به علاوه با افزودن یک کیت می توانید این دستگاه را به فکس نیز تبدیل کنید.

فروشگاه معتبر برای خرید ریکو آفیشیو MP2000

خرید ریکو آفیشیو MP2000 یک فرآیند حرفه ای است که نباید در هر فروشگاهی انجام شود. فروشگاه انتخابی شما باید انواع استوک، بازسازی شده یا آکبند این محصول را عرضه کرده و دستگاه های استوک سالم و بدون عیب و با قیمت مناسب باشند. شما می توانید تمام این شرایط مثبت را در فروشگاه کپی ایران بیابید پس نام آن را به خاطر بسپارید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو MP2000 کلیک کنید.

خرید ریکو آفیشیو MP2000
خرید ریکو آفیشیو MP2000
خرید ریکو آفیشیو MP2000
خرید ریکو آفیشیو MP2000

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید