قیمت شارپ X180

قیمت شارپ X180 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد. بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در حالت کلی این مدل دستگاه کپی با توجه به کیفیت و چند منظوره بودن از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. همچنین این دستگاه کپی چند منظوره از مواد مصرفی و قطعات یدكی ارزان و فراوانی بهره می برد.

نکات مهم تشخیص دستگاه های استوک شارپ X 180

شرکت سازنده

از نکات مهم دستگاه های استوک این است که بعد از مدت زمان مشخصی قطعات دستگاه باید تعویض شوند. برای مثال هیتر دستگاه استوک بعد از کارکرد ۳۰۰ هزار برگه احتیاج به تعویض خواهد داشت. بنابراین شرکت سازنده دستگاه کپی بعد از مدت زمان مشخصی قطعات دستگاه کپی شارپ X 180 یا هر دستگاه دیگری را تعمیر و سرویس می کند.

بدین صورت است که شرکت سازنده قطعات دستگاه کپی را با قطعات نو تعویض می کنند. بهتر است بدانید که اگر دستگاه کپی سرویس نشده باشد پیچ های بدنه و قطعات آن یکسان خواهد بود. بنابراین موقع خرید دستگاه کپی شارپ X 180 بهتر است پشت دستگاه را باز کنید و پیچ ها و قطعات داخلی دستگاه را چک کنید. اگر پیچ های دستگاه یکسان بود این بدان معنا است که دستگاه سرویس نشده است.

فروشگاه معتبر

از نکات مهم موقع خرید دستگاه های استوک این است که آن ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. حتی الامکان از فروشگاهی که وارد کننده دستگاه های استوک است دستگاه مورد نظر خود را بخرید. اگر از فروشگاهی که تنها یک یا دو مدل دستگا استوک داشته باشد خرید کنید احتمال خراب بودن دستگاه زیاد خواهد بود.

 کنتور

موقع خرید دستگاه شارپ X 180 یا هر دستگاه استوک دیگری بهتر است کنتور مکانیکی و دیجیتالی دستگاه را بررسی کنید. همچنین ایمیجینگ و کارتریج دستگاه باید از نظر مدل و کشور سازنده یکسان باشند. هیتر دستگاه کپی از قطعات مهم آن به شمار می آید که قبل از خرید باید آن را بررسی کنید. اگر هیتر دستگاه سالم و تمیز باشد یعنی کارکرد کمی داشته است.

هیتر

اما چنانچه روکش روی هیتر کثیف و لکه دار باشد نشان دهنده کارکرد بالای هیتر می باشد. بنابراین قبل از اینکه دستگاه شارپ X 180 را خریداری کنید بهتر است تمامی نکات ذکر شده را رعایت فرمایید. زیرا دستگاه استوکی مناسب خرید می باشد که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت لازم را هم داشته باشد. خرید دستگاه استوکی که صرفا قیمت پایینی دارد منطقی نخواهد بود.

خرید حضوری یا اینترنتی

در صورتیکه قصد خرید دستگاه کپی شارپ X 180 را داشته باشید می توانید به دو صورت حضوری یا اینترنتی آن را خریداری کنید. امروزه بسیاری از افراد هستند که نسبت به خرید اینترنتی بدبین هستند. اما خرید اینترنتی مزایای خاص خود را دارد. یکی از مزیت های خرید دستگاه کپی به صورت اینترنتی این است که می توانید در هر زمانی از شبانه روز نسبت به خرید دستگاه اقدام کنید.

امروزه به دلیل مشغله های کاری بسیاری از افراد نمی توانند در طول روز خرید حضوری انجام دهند. بنابراین برای اینگونه افراد ما خرید اینترنتی را پیشنهاد می کنیم. از طرفی تنوع و کیفیت کالا در شهرهای بزرگ تر نسبت به شهرستان های کوچک بیشتر است.

در صورتیکه در شهر خود اقدام به خرید حضوری کنید مجبور می شوید به کالاهای محدود شهر خود کفایت کنید. اما در خرید اینترنتی مثلا خرید دستگاه شارپ X 180 می توانید از فروشگاه های تمامی شهرهای ایران دیدن کنید و از صدها کیلومتر دورتر اقدام به خرید دستگاه کنید.

خرید استوک

بهتر است بدانید که سالیانه دستگاه و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به دلیل از رده خارج شدن به کارخانه های تولیدی بازگردانده می شوند. از طرفی در بین این دستگاه ها ممکن است دستگاهی پیدا شود که کاملا سالم باشد و از نظر سرویس دهی مشکلی نداشته باشد. این اتفاقات به دلیل سودجویی سازمان های تولید کننده ایجاد می شود.

به طوری که این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت زمان مشخصی مشتریان را وادار می کنند تا مدل های جدید را خریداری کنند. دستگاه های بازگردانده شده را بر اساس سلامتی که دارند به درجه های A, B, C, D تقسیم بندی می کنند. سپس آن ها را به عنوان دستگاه استوک به فروش می رسانند. بنابراین قیمت دستگاه استوک شارپ X 180 با توجه به سلامت آن از دستگاه آکبند ارزان تر خواهد بود.

مشخصات فنی شارپ X 180

این مدل دستگاه کپی با کارایی و قیمت مناسب توانسته است در کوتاه ترین زمان ممکن به یکی از مدل های پر فروش رده خود تبدیل شود. این دستگاه کپی جهت انجام کارهای متوسط روزانه و معمول در ادارات و سازمان ها پرکاربرد است. در اینجا به صورت تخصصی به مشخصات فنی این مدل دستگاه کپی می پردازیم.

قابلیت بزرگنمایی دستگاه

با شارپ X 180 می توانید بخشی از نسخه اصلی که مدنظرتون هست را بزرگ یا کوچک کنید. این مدل دستگاه کپی از قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۰۰ درصد برخوردار است.

کپی متوالی

منظور از کپی متوالی تعداد برگه هایی است که دستگاه با برنامه ریزی و بدون دخالت کاربر چاپ می کند. میزان کپی متوالی در دستگاه های کپی ایستاده و اداری ۹۹۹ یا ۹۹۹۹ می باشد. این میزان در شارپ X 180 999 است.

ظرفیت سینی کاغذ شارپ X 180

ظرفیت سینی کاغذ یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی می باشد. شاید این ویژگی در نگاه اول برای کاربر اهمیت چندانی نداشته باشد. اما در صورت عدم هماهنگی بین ظرفیت سینی کاغذ دستگاه و حجم کاری به مشکل بر خواهید خورد.

ظرفیت سینی کاغذ شارپ X 180 بسیار مناسب است. این مدل دستگاه کپی از ظرفیت سینی کاغذ ۳۵۰ برگه برخوردار می باشد. همچنین در صورت نیاز این امکان را برای کاربر ایجاد کرده است تا ۱۱۰۰ آن را افزایش دهد. بهتر است بدانید که هر چه ظرفیت سینی کاغذ دستگاه کپی بیشتر باشد برای مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن دستگاه نخواهید داشت.

راهنمای کامل استفاده و عیب یابی

اگر کار کردن با دستگاه را بلد نیستید نگران نباشید. زیرا به همراه شارپ X 180مجموعه کاملی از دستورالعمل ها، ویژگی ها و مراحل استفاده دستگاه در کاتالوگ قرار داده شده است. همچنین علاوه بر کاتالوگ شرکت سازنده فیلم های آموزشی جهت یادگیری سریع و آسان در اختیار کاربران قرار داده است. بنابراین کاربر با استفاده از این فیلم های آموزشی می تواند به راحتی با تمام قسمت های مختلف دستگاه آشنا شود.

در صورتیکه دستگاه ایراد پیدا کند کاربر با استفاده از این فیلم های آموزشی می تواند مانند یک متخصص ایراد آن را رفع و رجوع کند. سوال اینجاست که کاربر چگونه می تواند ایرادات دستگاه را برطرف کند؟ با استفاده از دیتابیس کامل رفع خطاهای دستگاه می توان مشکل دستگاه را حل کرد.

سازگاری با محیط زیست

اگر به حفظ محیط زیست خود اهمیت می دهید توصیه می کنیم دستگاه شارپ X 180را خریداری کنید. زیرا بخش های مختلف مکانیزه دستگاه قابل بازیافت هستند. از طرفی جوهرهای مورد استفاده این دستگاه کاملا گیاهی می باشند. بنابراین موقع کار با دستگاه متوجه هیچگونه نشر شیمیایی و مخربی نخواهید شد.

از مزایای دیگر این مدل دستگاه کپی می توان به پایین بودن مصرف انرژی در آن اشاره کرد. مصرف انرژی دستگاه بسیار پایین می باشد به طوری که می توان گفت در حد یک لامپ معمولی حبابی انرژی مصرف می کند. به جرات می توان گفت خرید این مدل دستگاه کپی باعث حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های مصرفی خواهد شد.

زمان گرم شدن دستگاه

زمانیکه دستگاه را به برق متصل می کنید برای گرم شدن و شروع به کار به مدت زمان مشخصی نیاز دارد. هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد عملکرد دستگاه بالاتر خواهد بود. شارپ X 180 برای گرم شدن و شروع به کار تنها به ۲۵ ثانیه زمان نیاز دارد. بنابراین در مواقعی که عجله دارید نگران نباشید زیرا دستگاه در یک چشم بر هم زدن شروع به کار می کند.

سرعت کپی دستگاه شارپ X 180

یکی از مولفه های مهم موقع خرید هر دستگاه کپی سرعت آن است. به طوری که هر چه سرعت دستگاه بالاتر باشد عملکرد و کارایی آن بیشتر خواهد شد. شارپ X 180 در هر دقیقه ۱۸ برگ را کپی و پرینت می گیرد. اگرچه این سرعت برای انجام پروژه های طولانی و سنگین مناسب نیست اما راضی کننده می باشد. بنابراین می تواند نیازهای کاربر را رفع و رجوع کند.

ظرفیت حافظه

دستگاه های چاپ برای کارایی بهتر باید از حافظه داخلی مناسب و بالایی برخوردار باشند. حافظه داخلی این مدل دستگاه کپی ۶۴ مگابایت است. این حافظه داخلی با توجه به ظرفیت کاری دستگاه ظرفیت مناسبی محسوب می شود.

راه های ارتباطی

یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب دستگاه کپی راه های ارتباطی آن با دستگاه های مجاور می باشد. بهتر است بدانید که هر چه راه های ارتباطی دستگاه متنوع تر باشد کارایی دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد. این دستگاه کپی امکان وصل شدن به دستگاه های جانبی و تبادل اطلاعات را به وسیله پورت USB.2 را برای کاربر فراهم کرده است.

ابعاد و وزن دستگاه شارپ X 180

یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه برقی اعم از دستگاه کپی ابعاد و وزن آن همچنین تناسب آن با سایر دستگاه های موجود در محیط می باشد. قبل از خرید دستگاه کپی برای سازگاری بیشتر با محیط اداری یا منزلتان بهتر است به ابعاد و وزن آن توجه ویژه داشته باشید. این مدل دستگاه کپی از ابعاد ۴۹۵*۵۵۰*۵۹۱ میلی متر و وزن ۲۷.۸ کیلوگرم برخوردار است.

کیفیت چاپ

از ویژگی مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت چاپ آن می باشد. کیفیت چاپ در شارپ X 180 بسیار مناسب است. رزولوشن کپی این مدل دستگاه کپی ۶۰۰*۶۰۰ DPI می باشد. همچنین این دستگاه از قابلیت نوردهی دیجیتال خودکار جهت بهینه سازی کیفیت کپی برخوردار است.

آشنایی با قیمت شارپ X 180

قیمت شارپ X 180در بازه های زمانی مختلف و همچنین در مراکز گوناگون مقادیر متفاوتی دارد. و می تواند تحت تاثیر فاکتورهای متعددی قرار گیرد. زیرا امروزه با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی و همچنین تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه های کپی در کنار دیگر کالا ها دچار تغییرات اساسی شده است. با این وجود این مدل دستگاه کپی از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

مواد مصرفی

یکی از عوامل موثر بر قیمت این مدل دستگاه مواد مصرفی آن است. با توجه به اینکه بیشتر ماشین های اداری مواد مصرفی خود را دارند. بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید. که مواد مصرفی ارزان تری دارد. از دیگر عوامل مهم بر روی قیمت شارپ X 180 نوع مدل ارائه شده ( استوک، بازسازی شده و آکبند بودن) آن می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند.

مشخصات فنی شارپ X 180

در کنار دانستن قیمت شارپ X 180 بهتر است با مشخصات فنی این مدل دستگاه به خوبی آشنا شوید. تا از خرید خود بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. با خرید این مدل دستگاه کپی می توانید. همه ویژگی های لازم برای انجام کارهای یک محیط اداری با حجم کاری متوسط را به خوبی دریافت نمایید.

چند منظوره بودن دستگاه

یکی از ویژگی های بارز شارپ X 180 چند منظوره بودن آن می باشد. بنابراین کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند. کارهای مختلفی را انجام دهد. به طوری که علاوه بر کپی می تواند. از اسناد و مدارک خود پرینت و اسكنر تمام رنگی در سایز A3 هم بگیرد. همچنین این مدل دستگاه کپی دارای این قابلیت است. که به صورت متوالی 999 برگه را چاپ کرده و کاغذ را نیز به صورت خودکار (ASP) انتخاب نماید.

سایز کاغذ مورد استفاده

این مدل دستگاه کپی در رده دستگاه های رنگی با سایز A3 قرار گرفته است. یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه این مدل دستگاه کپی امکان مرتب سازی الکترونیکی به همراه نوردهی دیجیتال به منظور بهینه سازی میزان کیفیت کپی می باشد. سرعت چاپ و کپی این دستگاه کپی معادل ۱۸ برگ در هر دقیقه است. از اینرو برای انجام کارهای با حجم بالا مناسب نیست.

سفارش شارپ 180

شارپ X 180 از دستگاه های کپی چند منظوره می باشد. به همین دلیل از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. برای خرید این مدل دستگاه کپی از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمایید. از اینرو فروشگاه کپی ایران یکی از بهترین مراکز برای خرید دستگاه های کپی به شمار می آید. این مرکز تمامی مشخصات دستگاه های کپی و تجهیزات اداری را به طور کامل بر روی سایت کپی ایران قرار داده است. بنابراین کاربران با مطالعه این مشخصات بعد از به دست آوردن شناخت دستگاه مورد نظر را با یک قیمت مناسب و ضمانت سالم کالا خریداری کنند.

قیمت شارپ X180
قیمت شارپ X180

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رومیزی شارپ 180 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید