بررسی ویژگی های شارپ mx 2610

بررسی ویژگی های شارپ mx 2610

این دستگاه از کیفیت بسیار فوق العاده چاپ بهره می برد به عبارتی از شارپ نستی کیفیت بهره می برد .دستگاه چاپ شارپ mx 2610 همانطور که در بالا نیز اشاره شد، یکی از انواع دستگاه های چاپ اداری است که دارای ابعاد 658*834*583 میلی متر بوده و وزن آن حدود 74 کیلوگرم است. این دستگاه چاپ دارای عملکرد سه گانه پرینت، اسکن و کپی بوده و فایل های مختلف را به صورت رنگی چاپ می کند.

سایز کاغذهای مورد استفاده در دستگاه

یکی از مهم ترین ویژگی ها در دستگاه های چاپ، توجه به سایز کاغذی است که می توانید در آن قرار دهید. در واقع در صورتی که شما در هر مرکزی به خصوص در مراکز چاپ و نشر کار کنید، نیاز دارید فایل ها را در ابعاد مختلف و روی کاغذهایی با سایزهای مختلف چاپ کنید. در این دستگاه چاپ شارپ mx2610 شما از این نظر با محدویت خاصی مواجه نیستید. حداکثر سایز کاغذ قرار داده شده در دستگاه سایز A3 است، بنابراین شما محدوده وسیعی از کاغذها در سایزهای مختلف را می توانید در آن قرار دهید.

کیفیت پرینت شارپ2610

کیفیت چاپ فاکتور مهم دیگری است که خریداران و مشتریان دستگاه های چاپ همیشه بیش از هر موضوع دیگری به آن توجه می کنند. کیفیت چاپ بر اساس مقایس دی پی آی به معنی تعداد واحدهای تشکیل دهنده تصویر سنجیده می شود. هر چه این مقدار بیشتر باشد، کیفیت و وضوح تصویر نیز بالاتر است.

دستگاه های چاپ اداری دارای رزولوشن های مختلفی هستند. شارپ mx2610 دارای کیفیت تصویر 1200*1800 DPI می باشد. این کیفیت برای چاپ تصاویر و متون بسیار مناسب بوده و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر را در تصویر به نمایش درآورد.

ذخیره سازی و انتقال اطلاعات

اتصالات شارپ mx2610 کامل می باشند. به این نحو که هم سرعت انتقال اطلاعات بالا می باشد و هم احتمال از دست رفتن اطلاعات به حداقل رسیده است. شارپ mx2610 از یک فضای انتقال اطلاعات RAM 3072 مگابایتی استفاده می کند

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید