حمل و نقل و تحویل دستگاه

پس از اطمینان از فروش دستگاه به مقصدی خاص دستگاه فروخته شده جنرال سرویس می شود که معمولا 24 ساعت زمانبر خواهد بود سپس دستگاه فروخته شده بصورت مناسبی بسته بندی می‌شود تا از هرگونه آسیب به هنگام حمل و نقل در امان بماند و بعد تحویل اکیپ سیار تحویل می شود این اکیپ شامل یک نفر راننده و یک یا دو نفر (درصورت لزوم) تکنسین فنی می‌باشد به اطلاع خریداران عزیز می رساند مدت زمان رسیدن دستگاه به مقصد به دلیل انجام خدمات و تعهدات فنی برای مشتریان قبلی که در مسیر حرکت واقع هستند معولا کمی زمانبر خواهد بود و در نهایت از 3 یا 4 روز تجاوز نخواهد کرد. پس از رسیدن دستگاه به مقصد نخست توسط تکنسین فنی ما راه اندازی و تست میگردد و سپس نسبت به آموزش و راه اندازی دستگاه اقدام می شود …

توصیه می شود  تجارب تکنسین های ما و آموزش ها و توصیه های فنی او مورد توجه خریداران قرار گیرد. آموزش های تکنسین های ما شامل رفع ایرادات  فنی دستگاه نیز می شود تا در صورتهای احتمالی بعدی با کمک و مشاوره فنی ما بصورت تلفنی قادر باشید از عهده رفع  ایرادات فنی ساده دستگاه خودتان برآیید و خطای دستگاهتان را رفع نمایید .

شرایط تعویض دستگاه

اگر خریدار دستگاه قصد تعویض دستگاه خریداری شده از شرکت کپی ایران را داشته باشد به هر دلیل . خریدار مکلف است با هما هنگی قبلی با هزینه خود دستگاه خریداری شده قبلی را به شرکت کپی ایران حمل و بعد از کارشناسی و قیمت گذاری بروی دستگاه مرجوعی دستگاه جدید را به صورت کاملا صحیح سالم تحویل گرفته و به محل کار خود حمل کند

اگر دستگاه درخواستی جدید کاربر اگر در شرکت موجود نباشد به صلاح دید شرکت یا مدل جایگزینی دیگری برای درخواست جدید پیشنهاد می شود . واگر خریدار اصرار بر مدل خاصی باشد که در شرکت موجود نباشد با ید منتظر وارد کردن دستگاه پیشنهادی باشد و این پروسه حدود 9 ماه زمان بر خواهد بود .

در زمان تحویل دستگاه جدید شرکت کپی ایران مکلف هست دستگاه را در شرکت  به صورت کامل به کار بر آموزش دهد موارد نگهداری و ایمنی را به کاربر گوشزد کند . شرکت مکلف هست دستگاه را به صورت کامل ایمنی بسته بندی کند و در انبار شرکت کپی ایران تحویل کار بر دهد . تا در زمان حمل  مشکل برای دستگاه پیش نیا ید در این شرایط بروز مشکل شرکت مکلف هست به صورت فضازی مجازی دستگاه مذکور را پشتیبانی خواهد کرد . شرکت مسولیت حمل دستگاه جدید را از شرکت تا  محل کار مشتری نمی پزیرد .

 

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید