خرید ریسوگراف EZ200

خرید ریسوگراف EZ200 برای مراکز و چاپ خانه هایی که حجم کاری بالایی دارند بسیار مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه از مواد مصرفی ارزان قیمتی استفاده کرده و سرعت بالا و تکنولوژی پیشرفته ای دارد. این دستگاه را می توان جز جدیدترین نسل دستگاه های کپی دانست. و می توان ادعا کرد که در آینده نبض بازار دستگاه های چاپ و نشر خواهد شد.

خرید ریسوگراف EZ200
خرید ریسوگراف EZ200

ویژگی کلی ریسوگراف EZ200

خرید ریسوگراف EZ200 از هر لحاظ یک پیشنهاد مناسب به شمار می رود. به ویژه این دستگاه برای چاپخانه ها و مراکزی که در زمینه چاپ و نشر فعالیت دارند از هر نظر اقتصادی می باشد. زیرا ویژگی اصلی این دستگاه و به طو کل هر نوع ریسوگراف چاپ سریع و ارزان تر نسبت به دستگاه های چاپ افست می باشد. شاید کیفیت چاپ در این دستگاه ها کمی پایین تر باشد. اما صرفه اقتصادی این کمبود را جبران می کند.

همانظور که گفته شد ریسوگراف EZ200 از سرعت قابل توجهی برخوردار است. و بهره وری کاری را افزایش می دهد. با استفاده از این ماشین چاپ می توانید در هر دقیقه 120 برگه را با کیفیتی مثال زدنی کپی کرده و از سرعت در کار نهایت لذت را ببرید. این دستگاه قابلیت کپی برگه هایی با سایز B4، A5، A4 و A3 را دارد و اندازه دهانه آن A4 می باشد.

طول، عرض و ارتفاع ریسوگراف EZ200 به ترتیب برابر 81، 60 و 90 سانتی متر می باشد. و از چهار رنگ برای چاپ استفاده می کند. البته همانطور که می دانید در ریسوگراف نمی توان رنگ ها را ترکیب نمود. همچنین رزولوشن تصاویر در این دستگاه 600 دی پی آی می باشد.

خرید ریسوگراف EZ200
خرید ریسوگراف EZ200

مزایای خرید ریسوگراف EZ200

ریسوگراف EZ200 از کارتریج جوهری استفاده کرده و کارتریج مشکی آن کارکردی معادل 25000 برگه دارد. که رقم قابل توجهی است. این دستگاه از توان کاری بالایی برخودار بوده به طوری که برای آن چاپ 10000 برگه در ماه را تخمین زده اند. امکان کپی رنگی با EZ 200 وجود داشته و خروج اولین کپی تنها 23 ثانیه به طول می انجامد. در هر مرتبه نیز می تواند 999 برگه را به صورت متوالی چاپ کند.

با استفاده از ریسوگراف EZ200 می توانید پیش از چاپ اسناد را ویرایش کنید. قابلیت افزودن آپشن های اضافی همچون لارج باکس، سیستم تغذیه خودکار (ADF)، سوتر و برد پرینتر را دارد. قابلیت برنامه ریزی برای این دستگاه کپی قرار داده شده است. و مجهز به پورت های ورودی USB 2.0، اترنت و پارالل می باشد.

با اتصال به سیستم یا شبکه می توانید از این دستگاه به عنوان پرینتر یا اسکنر نیز استفاده کنید. سرعت اسکن آن تنها 5 ثانیه می باشد. وضوح اسکن در این دستگاه 300 dpi است و قابلیت بزرگنمایی بین 71 تا 100 درصد را دارد.

خرید ریسوگراف EZ200
خرید ریسوگراف EZ200

فروشگاه معتبر

خرید ریسوگراف EZ200 را می توانید در فروشگاه معتبر کپی ایران تجربه کنید. هر نوع از این دستگاه که مدنظر شما باشد. اعم از استوک، آکبند و یا بازسازی شده، همه و همه در این فروشگاه با بالاترین کیفیت و عالی ترین خدمات ارائه می گردد. بنابراین اگر نیازمند یک دستگاه ریسوگراف هستید، EZ200 و کپی ایران را به خاطر بسپارید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه چاپ ریسوگراف EZ200 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید