خرید ریکو آفیشیو mp4000

خرید ریکو آفیشیو mp4000 در مدل ها و با پیکربندی های مختلفی امکان پذیر است. این دستگاه یکی از پراستفاده ترین و محبوب ترین ماشین های اداری چندکاره می باشد. از این رو شرکت سازنده یعنی ریکو آفیشیو، این دستگاه را تحت ساخت کشورهای مختلف و با مدل های متنوعی به بازار عرضه می کند تا mp 4000 را پاسخگوی نیاز هر کسب و کار و هر طیفی از امور بسازد.

لازم به ذکر است. که هر مدل و سری ساختی، ویژگی های مخصوص به خود را دارد. همچنین امکان اضافه کردن آپشن های اختیاری هنگام ثبت سفارش نیز وجود دارد. ولی همه این عوامل همانطور که در خرید ریکو آفیشیو mp4000 موثرند. در قیمت آن نیز تاثیر قابل توجهی دارند. از این رو توصیه می شود. با بررسی نیازهای اداری و نوع کاربری خود، مدل ایده آل خود را انتخاب کنید. به این ترتیب هم نهایت سازگاری و کارایی دستگاه انتظار خواهد رفت و هم مناسب بودن به لحاظ قیمت و بودجه.

خرید ریکو آفیشیو mp4000
خرید ریکو آفیشیو mp4000

ریکو آفیشیو mp4000

خرید ریکو آفیشیو mp4000 یک دستگاه چندکاره با عملکرد بسیار عالی است. این دستگاه کپی درست مثل مدل هم خانواده خود یعنی MP 5000 قابلیت هایی را داراست که در این کلاس کاری واقعا کم نظیر می باشند. سرعت، دقت، کیفیت و رابط کاربری کاربرپسند شده این مدل ها باعث شده است که بیشترین کارایی را از خود نشان دهند.

خرید ریکو آفیشیو mp4000
خرید ریکو آفیشیو mp4000

بازدهی بالا با خرید ریکو آفیشیو mp4000

امروزه سامان دهی یک اداره یا یک کسب و کار تکثیرات با بازدهی بالا به چیزی بیشتر از یک کپی کننده و اسکنر ساده و معمولی احتیاج دارد. این موضوع علت اصلی طراحی دستگاه کپی ریکو آفشیو MP 4000 است. که از یک سو کاربر پسند بودن و از سوی دیگر انجام دادن کاملا حرفه ای پروژه ها را در هم زمان در دستورکار خود قرار دهد. به لیست قابلیت های این دستگاه توزیع آسان اوراق و امنیت مثال زدنی را نیز اضافه کنید.

ابعاد این دستگاه کمی از مدل های مشابه و سایر دستگاه های فتوکپی این کلاس کاری، بزرگتر می باشد. دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP 4000 در ابعاد ۶۵۰×۶۵۹×۷۴۰ میلی متر و وزن آن در حدود ۱۲۰ کیلوگرم می باشد. در قسمت فوقانی صفحه کنترل و پنل فرمان دهی به دستگاه و در بخش های جانبی نیز محل قرار گیری سینی ها، خروجی دستگاه و دسترسی به سیلندر کارتریج (به منظور تعویض جوهر) به چشم می خورد.

مدل های خرید ریکو آفیشیو mp4000

شما می توانید. ثبت سفارش و خرید ریکو آفیشیو mp4000 را در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده انجام دهید. دستگاه های آکبندی که در کشورهای اروپایی یا آسیای شرقی به فروش می رسند. و بعد از مدتی در عین سلامت و کارایی کامل واگذار می شوند. مجددا و با نام استوک به فروش می رسند.

دستگاه های استوک برخلاف دستگاه های آکبند، برای مدتی کار کرده اند. و خدمات را مستقیما از سازنده دریافت نخواهند کرد. ولی کیفیت و کارایی کامل (که در برخی موارد این سطح سلامت با برچسبی درجه بندی می شود.) داشته و از سوی دیگر قیمت بسیار ارزانتری دارند. دستگاه های آکبند ممکن است. تحت تغییرات یا تعمیراتی قرار بگیرند. تا سازگاری خود را با کشور مقصد افزایش دهند. این دستگاه ها با نام بازسازی شده به فروش می رسد.

خرید ریکو آفیشیو mp4000
خرید ریکو آفیشیو mp4000

انتخاب فروشنده مطمئن

مهمترین گام در خرید هر دستگاهی از جمله خرید ریکو آفیشیو mp4000 ، انتخاب یک فروشنده مطمئن و معتبر است. با توجه به مسیرهای گوناگون واردات این دستگاه ها و همچنین استانداردهای شخصی برخی از فروشندگان و مونتاژکنندگان دستگاه های اداری، اهمیت انتخاب فروشنده مطمئن بیشتر نیز احساس می شود.

خرید از یک فروشگاه مطمئن مثل کپی ایران می تواند خاطر شما را هم از سلامت دستگاه و هم از بهینه بودن قیمت پرداختی آسوده کند. فروشگاه کپی ایران عرضه کننده انواع دستگاه های اداری، در مدل ها و پیکربندی های مختلف می باشد. و به منظور خرید ریکو آفیشیو mp4000 نیز گزینه های متعددی در اختیار شما قرار می دهد.

ثبت سفارش و اضافه کردن آپشن های اختیاری

پس از انتخاب دستگاه موردعلاقه خود، می تواند به راحتی سفارش خود را به ثبت برسانید. اما پیش از نهایی کردن ثبت سفارش، شما می توانید از بین انواع آپشن های اختیاری از جمله سورتر، فینیشر، لارج باکس و سیستم تغذیه خودکار اسناد یا ADF، ترکیب دلخواهی از آپشن ها را انتخاب کرده و به دستگاه خود اضافه کنید. آپشن های اختیاری کارایی دستگاه شما را بالاتر می برند ولی هزینه جداگانه ای دارند که به صورت مازاد بر قیمت دستگاه خام محاسبه می شود.

جهت کسب اطلاعات در مورد خرید ریکو آفیشیو mp4000 لطفا کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید