دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

 

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی یکی از محبوب ترین دستگاه ها در میان انواع مختلف ماشین های اداری به شمار می رود. دستگاه های فتوکپی رومیزی انتخابی ایده آل برای کسب و کار های کوچک می باشند. کسب و کارهایی که مایلند بسیاری از امکانات موردنیاز حرفه خود را در کمترین فضای اشغال شده داشته باشند. زیرا این کسب و کار ها بار کاری زیادی ندارند و قدرت کلاس رومیزی بسیاری از نیازهای آن ها را برآورده خواهد کرد.

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی
دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

فتوکپی استوک

برخی ماشین ها (عمدتا ماشین های اداری) هر ساله در اروپا، صرفا به علت ارائه نشدن خدمات برای آن ها از سوی سازنده، از رده خارج و به کارخانه بازگردانده می شوند. کارخانه نیز به علت کاملا سالم و کارآمد بودن، این دستگاه ها را مجددا به کشورهای غیر اروپایی می فروشد. به این دستگاه ها استوک گفته می شود.

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی نیز آمیزه ای از دو مفهوم گفته شده است. از یک سو به علت جمع و جور و در عین حال پر کاربرد بودن پرفروش هستند. از سوی دیگر نیز به علت استوک بودن و قیمت به مراتب کمتر آن ها نسبت به دستگاه نو، از محبوبیت به خصوصی برخوردار می باشند.

دستگاه کپی canon 2202

ویژگی های کلیدی

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی توسط شرکت های مختلفی ساخته می شود و به طور مشابه توسط شرکت های مختلفی نیز به شکل استوک مجددا به فروش می رسند. انتخاب یک فروشنده مطمئن می تواند خاطر شما را از سلامت و دوام محصولی که به طور استوک خریداری می کنید آسوده کند.

فتوکپی های رومیزی معمولا در ابعاد و اوزان گوناگونی ساخته می شوند. البته بیشتر این دستگاه ها در ابعادی حدودا بین 250×350×300 میلی متر الی 511×612×510 میلی متر و در محدوده وزنی 5 الی 35 کیلوگرم موجود می باشند. مناسب ترین اندازه ها برای روی میز کار شما!

خرید یک دستگاه فتوکپی استوک رومیزی بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر قیمت به مراتب ارزان تری که دستگاه های استوک دارند. دستگاه های رومیزی طول عمر و دوام بیشتری نیز داشته و استحکام آن ها مثال زدنی است. شما می توانید بسیاری از قابلیت ها و آپشن ها را به صورت اختیاری به یک دستگاه استوک اضافه کنید. و بدین ترتیب با نخریدن بخش های مازاد، بیشتر هم صرفه جویی کنید.

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی
دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

نکات فنی مهم موقع خرید دستگاه های فتوکپی استوک

از آنجاییکه دستگاه های استوک کارکرده و دست دوم می باشند بهتر است از مراکز معتبر خریداری شوند. زیرا تنها در اینصورت از سلامت و کیفیت دستگاه اطمینان پیدا خواهید کرد. بنابراین درصورتیکه قصد خرید دستگاه کپی را داشتید بهتر است به این نکات توجه کافی داشته باشید.

سورتر و منگنه زن

یکی از نکات موقع خرید دستگاه کپی این است که سورتر و منگنه زن نداشته باشد. زیرا این بخش های دستگاه باعث می شوند کاغذ در آن گیر کند و کارایی دستگاه کاهش پیدا کند. اگر امکان برداشتن درب اسکنر را داشتید آن را بردارید و یک برگ سیاه را چاپ کنید. اگر دستگاه عملکرد مناسبی داشته باشد کاغذ کاملا سیاه و بدون خط و خش خواهد بود.

تست کپی 50 الی 100 برگ

همچنین اگر توانستید قبل از خرید  دستگاه استوک با آن 50 تا 100 برگ را کپی بگیرید. اگر دستگاه کپی سالم باشد کیفیت چاپ برگه اول با برگه آخر یکسان خواهد بود. در غیر اینصورت دستگاه از سلامت کافی برخوردار نیست و خرید آن مناسب نخواهد بود.

کپی برگ سفید

برای اطمینان بیشتر چند برگه را هم به صورت سفید کپی بگیرید اگر برگه چاپ شده بدون خط و خش بود دستگاه از کیفیت مناسبی برخوردار است. در غیر اینصورت کیفیت چاپ مطلوبی را به شما ارائه نخواهد کرد.

اسکنر

اسکنر  دستگاه کپی استوک که قصد خرید آن را دارید مورد بررسی قرار دهید که خط و خش نداشته باشد. لازم به ذکر است در صورت ایجاد خش نه سایه بر روی برگه درام دستگاه مشکل دارد. در اینصورت با قیمت بسیار مناسبی می توانید درام دستگاه را تعویض کنید.

بررسی چرخ دنده ها

قبل از خرید دستگاه کپی بهتر است چرخ دنده های آن را بررسی کنید که مشکلی نداشته باشند. همچنین دستگاهی مناسب است که هنگام کار کردن پودر ریزی نداشته باشد. برای اطمینان از سیستم برقی دستگاه کلید روشن خاموش دستگاه را چک کنید. یکی دیگر از نکات مهم موقع خرید دستگاه کپی استوک این است که کاغذ کش های آن سالم و بدون ترک باشند.

جمعبندی؛ کلام آخر

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی می تواند بهترین گزینه برای شروع یک کسب و کار چاپ و تکثیر کوچک باشد. بسیاری از کارها و پروژه های شما با کیفیت و سرعت انجام خواهد شد. و در عین حال سرمایه بسیار کمتری را برای خرید دستگاهتان پرداخته اید. همه چیز کاملا بهینه و ایده آل.

البته انتخاب یک مدل مناسب از بین انواع مختلف دستگاه های فتوکپی استوک رومیزی خود نیازمند تحقیق و بررسی همه جانبه نیازهای کاری شما می باشد. ولی به طور کلی این مجموعه از دستگاه ها به طیف گسترده ای از نیاز ها به شکل رضایت مندانه ای پاسخ می دهند.

هنگام خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید که می توانید. آپشن های اختیاری را نیز متناسب با کار خود به دستگاه اضافه کنید. بدین ترتیب نهایت کارایی دلخواه را با نازل ترین قیمت به دست خواهید آورد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فتوکپی استوک رومیزی کلیک کنید.

دستگاه فتوکپی استوک رومیزی
دستگاه فتوکپی استوک رومیزی

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید