شرایط تعویض دستگاه فتوکپی

شرایط تعویض دستگاه فتوکپی

اگر خریدار دستگاه قصد تعویض دستگاه خریداری شده از شرکت کپی ایران را داشته باشد به هر دلیل . خریدار مکلف است با هما هنگی قبلی با هزینه خود دستگاه خریداری شده قبلی را به شرکت کپی ایران حمل و بعد از کارشناسی و قیمت گذاری بروی دستگاه مرجوعی دستگاه جدید را به صورت کاملا صحیح سالم تحویل گرفته و به محل کار خود حمل کند

اگر دستگاه درخواستی جدید کا بر اگر درشرکت موجود نباشد به صلاح دید شرکت یا مدل جایگزینی دیگری برای درخواست جدید پیشنهاد می شود . واگر خریدار اصرار بر مدل خاصی باشد که در شرکت موجود نباشد با ید منتظر وارد کردن دستگاه پیشنهادی باشد و این پروسه حدود 9 ماه زمان بر خواهد بود .

در زمان تحویل دستگاه جدید شرکت کپی ایران مکلف هست دستگاه را در شرکت  به صورت کامل به کار بر آموزش دهد موارد نگهداری و ایمنی را به کاربر گوشزد کند . شرکت مکلف هست دستگاه را به صورت کامل ایمنی بسته بندی کند و در انبار شرکت کپی ایران تحویل کار بر دهد . تا در زمان حمل  مشکل برای دستگاه پیش نیا ید در این شرایط شرکت مکلف هست به صورت فضازی مجازی دستگاه مذکور را پشتیبانی خواهد کرد . شرکت مسولیت حمل دستگاه جدید را از شرکت تا  محل کار مشتری نمی پزیرد .

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید