فتوکپی ریکو 2014

فتوکپی ریکو 2014 یکی از دستگاه کپی‌های چند منظوره می‌باشد. این دستگاه کپی سه کاره لیزری است که علاوه بر کپی گرفتن از قابلیت پرینت و اسکن هم برخوردار می‌باشد. این دستگاه می‌تواند به صورت سیاه و سفید برگه را چاپ کند. همچنین از قابلیت سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه برخوردار است.

بهتر است بدانید که این مدل دستگاه کپی قابلیت‌های دیگری مانند ADF، ورودی USB و چاپ دو رو اتوماتیک را دارد. از مزایای این دستگاه کپی این است که ظرفیت سینی کاغذ آن بسیار بالا است. به طوری که ظرفیت سینی کاغذ این مدل دستگاه کپی 350 برگ می‌باشد.

کپی ریکو 2014 به دلیل کاربری لیزری از دقت بالایی برخوردار است. به طوری که رزولوشن چاپ این مدل دستگاه کپی 600*600dpi می‌باشد. این مدل دستگاه کپی در ابعاد 587 *581*461 میلی‌متر ساخته شده است. لازم به ذکر است که خرید این نوع دستگاه کپی برای خریدار بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا مواد مصرفی دستگاه کپی و تونر مورد استفاده دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های کپی بسیار ارزان‌تر است.

مشخصات پرینتر فتوکپی ریکو 2014

از مشخصات پرینتر این دستگاه کپی این است که نوع چاپ آن سیاه و سفید می‌باشد. همچنین از قابلیت چاپ دو رو اتوماتیک برخوردار است. حافظه پرینتر این مدل دستگاه کپی 256 مگابایت می‌باشد. پرینتر دستگاه از پورت اتصال پرینتر USB2 برخوردار است. می‌توان از برگه‌های با سایز A3, A4, A5, B5, Letter, Legal ,Excutive استفاده کرد.

پرینتر فتوکپی ریکو از رزولوشن چاپ 600*600dpi برخوردار است. سرعت چاپ پرینتر دستگاه 20 برگ در دقیقه است. پرینتر این مدل دستگاه کپی فکس و wifi شبکه بی سیم ندارد.

مشخصات اسکنر فتوکپی ریکو 2014

نوع اسکنر این دستگاه کپی حرفه‌ای مدارک و اداری است. حداکثر سایز اسکن این دستگاه A3 می‌باشد. دسته بندی اسکنر به صورت مسطح است. همچنین عمق اسکن یا بیت دستگاه 24 می‌باشد. اسکن فتوکپی ریکو 2014 از روزولوشن 600 dpi برخوردار است.

پورت اتصالی اسکنر دستگاه USB 2 می‌باشد. بهتر است بدانید که در این مدل دستگاه سرعت اسکن رنگی 6 برگ در دقیقه است. حداقل و حداکثر دقت دستگاه 100 تا 600 dpi می‌باشد.

مشخصات فتوکپی ریکو

فتوکپی ریکو 2014 با قابلیت‌هایی که دارد در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات قابل استفاده می‌باشد. نوع کارتریج دستگاه لیزری است. همچنین دستگاه از قابلیت چاپ دو رو با قیمت مناسب برخوردار می‌باشد. وزن دستگاه کپی 28.5 کیلوگرم است. نوع پورت اتصالی دستگاه 2 USB می‌باشد. این دستگاه کپی ورودی شبکه ندارد اما ورودی USB دارد.

این دستگاه برای ارائه اولین کپی به 8.8 ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر تعدادی که این دستگاه می‌تواند کپی بگیرد 99 برگ است. می‌توان با این دستگاه از برگه‌های با سایز A3, A4, A5, B5, Letter, Excutive کپی گرفت. دستگاه از قابلیت بزرگنمایی 50 تا 400 درصد برخوردار است. همچنین دستگاه ADF دارد.

جمع بندی و کلام آخر

فتوکپی ریکو 2014 یکی از دستگاه‌های کپی با دقت بالا و سه منظوره می‌باشد. توصیه می‌شود افرادی که در محیط کاری خود فضای کافی ندارند یا توان مالی خرید چند دستگاه را ندارند این دستگاه کپی را خریداری کنند. مشتریان محترم می‌توانند این دستگاه کپی را از فروشگاه کپی ایران خریداری کنند. فروشگاه کپی ایران با سابقه طولانی خود در بین مشتریان از اعتبار بالایی برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی ریکو 2014 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید