فتوکپی طولی

فتوکپی طولی دستگاهی پرکاربرد در ادارات مراکز چاپ و تکثیر دانشگاه ها و مدارس به شمار می آید. شاید بد نباشد بدانید. که در فتوکپی طولی به جای استفاده از کاغذ های با ابعاد مختلف از رول کاغذ استفاده می شود. بنابراین تنها تفاوت این نوع دستگاه با سایر دستگاه های فتوکپی در این نوع کاغذ ورودی به دستگاه می باشد. در فتو کپی طولی کاغذ در قالب های رول پیوسته وارد دستگاه می شود.

فتوکپی طولی
فتوکپی طولی

دستگاه فتوکپی طولی

دستگاه فتوکپی طولی دستگاهی مناسب برای مراکزی است. که کاغذها را در قالب ‌های رول وارد دستگاه می کند. این موضوع خارج از لطف نیست. که تفاوت دستگاه کپی طولی با سایر دستگاه های فتوکپی فقط در نوع کاغذ ورودی است. از اینرو از این مدل دستگاه می توان در چاپ و تکثیر اسناد و متون مختلف، فکس، پرینت و اسکن آن ها استفاده نمود. کاربر با استفاده از این نوع دستگاه فتوکپی می توانند. نیازهای کاری خود را به بهترین شکل برطرف سازد.

تک کاره یا چند کاره

برخی از دستگاه ها فتوکپی طول چند کاره می باشند. به این صورت کاربر علاوه بر کپی می‌تواند عمل اسکن، پرینت و فکس را هم با دستگاه انجام دهد. به جرأت می توان گفت که کارایی دستگاه های فتوکپی طولی چند کاره بسیار بیشتر از دستگاه فتوکپی تک کاره است. از اینرو کاربر با توجه به نیازی که دارد می تواند. نوع دستگاه فتوکپی طولی چند کاره و یا تک کاره را برای محیط کاری خود انتخاب نماید.

فتوکپی طولی
فتوکپی طولی

کاربرد دستگاه

استفاده از دستگاه فتوکپی طولی در دانشگاه ها، مدارس، مراکز چاپ و تکثیر، ادارات و سازمان ها بسیار پر کاربرد و قابل استفاده است. با خرید این مدل دستگاه کاربر می تواند نیازهای کاری خود را به بهترین شکل برطرف سازد. همچنین سرعت و کیفیت چاپ در انواع مختلف دستگاه فتوکپی طولی متفاوت می باشد. چنانچه سرعت و کیفیت بالا مدنظر شما است. می توانید انواعی از این نوع دستگاه را که سرعت و کیفیت چاپ در آن ها بالا می باشد را انتخاب کنید.

خرید دستگاه

خرید دستگاه فتوکپی طولی به یک سری عوامل و ویژگی های خاص بستگی دارد. لازم به ذکر است که فتوکپی طولی معمولا به سه صورت مختلف استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود و قابل عرضه می باشد. از طرفی قیمت هر کدام از انواع این مدل دستگاه های فتوکپی طولی با یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که قیمت دستگاه فتوکپی طولی استوک و بازسازی شده نسبت به دستگاه های آکبند و نو بسیار ارزان تر می باشند. از اینرو انتخاب این مدل دستگاه های فتوکپی برای کسانی که از توان مالی بالایی برخوردار نیستند. بهترین گزینه به شمار می آید.

نوع دستگاه

در واقع کاربر براساس بودجه ای که دارد می تواند. یکی از انواع مختلف دستگاه ها را انتخاب نماید. در صورتی که کاربر قصد خرید دستگاه استوک و یا بازسازی شده را داشته باشد بهتر است. که دستگاه مورد نظر خود را از فروشگاه معتبر و مطمعنی خریداری نماید. با توجه به اینکه فروشگاه کپی ایران از اعتبار و سابقه طولانی برخوردار است، بنابراین با مراجعه به این فروشگاه می توانید. خرید دستگاه کپی طولی را با کیفیت و اطمینان بالا انجام دهید.

فروشگاه معتبر

از آنجایی که امروزه افراد سودجو دستگاه های از کار افتاده و خراب شده را به جای دستگاه های استوک و بازسازی شده جا می زند، بنابراین توصیه ما این است. که خرید کپی طولی از فروشنده و فروشگاهی معتبر صورت گیرد. زیرا فروشنده با انصاف دستگاه را با کیفیت تضمینی در اختیار شما قرار می دهد. خرید یک دستگاه فتوکپی طولی مناسب علاوه بر قیمت پایین کیفیت لازم را نیز دارا می باشد. با مراجعه به فروشگاه کپی ایران می‌توانید از خرید کپی طولی با اطمینان بالا بهره مند شوید. بنابراین انتخاب فروشنده و فروشگاه معتبر مانع از اتلاف هزینه پرداختی شما بابت دستگاه خواهد شد.

قیمت دستگاه

قیمت دستگاه فتوکپی طولی بر اساس نوع مدل های مختلف ارائه شدن دستگاه بسیار متفاوت می باشد. در صورتی که قصد خرید دستگاه فتوکپی طولی آکبند و نو را داشته باشید مجبور هستید. هزینه بالایی را متقبل شوید. زیرا شما در ازای پرداخت هزینه بالا از یک دستگاهی نو با کیفیت بالا که ویژگی های خاص خود را دارد بهره مند خواهید شد. در صورتی که از توان مالی کافی برخوردار نیستید. خرید مدل های استوک و بازسازی شده را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا قیمت دستگاه فتوکپی طولی در این مدل ها به طور قابل توجهی کم تر از مدل های نو و آکبند است به گونه ای که هزینه خرید آن به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

امکانات اختیاری

از طرفی ویژگی ها و امکانات دستگاه از قبیل امکانات اختیاری دستگاه بر هزینه دستگاه فتوکپی طولی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اگر یکی از آپشن های اختیاری دستگاه را که احتیاجی به آن ندارید حذف کنید. طبیعتا هزینه دستگاه فتوکپی طولی کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین امکانات اختیاری دستگاه از قبیل ذخیره خودکار (Adf) ، سورتر و فینیشر می توانند. بر کاهش یا افزایش قیمت دستگاه فتوکپی طولی بسیار تاثیر گذار باشند.

برند دستگاه

بعد از این که مشخصات و ویژگی های دستگاه را به خوبی بررسی کردید. بر اساس بودجه ای که دارید می توانید نوع دستگاه و نوع برند آن را انتخاب نمایید. سپس به راحتی سفارش دستگاه فتوکپی طولی مد نظر خود را از طریق فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران انجام دهید. زیرا این مرکز یکی از معتبرترین مراکزی است. که شما را از خرید خود پشیمان نمی کند. شما در قبال هزینه ایی که پرداخت می کنید دستگاهی مناسب و ایده آل را دریافت خواهید کرد.

فتوکپی طولی
فتوکپی طولی

انواع دستگاه فتوکپی طولی

انواع دستگاه فتوکپی طولی اعم از استوک، بازسازی شده و آکبند در بازار موجود می باشند. شاید بد نباشد بدانید که علاوه بر نوع و مدل های مختلف دستگاه یک سری تقسیم بندی از تقسیم بندی های دیگری از قبیل نوع کاربری و تک کاره یا چند کاره بودن هم وجود دارد.

چند کاره

افرادی که بودجه کافی برای خرید چند دستگاه فتوکپی طولی به صورت جداگانه را ندارند می توانند یک دستگاه فتوکپی طولی چند کاره را خریداری نمایند. از طرفی دستگاه فتوکپی چند کاره فضای بسیار کمی از محیط کاری را به خود اختصاص خواهد داد. بنابراین انتخاب دستگاه فتوکپی چند کاره برای افرادی که فضای کافی در محیط کار یا منزل خود برخوردار نیستند. یک انتخاب ایده آل و مناسب به شمار می آید. خرید این مدل دستگاه های چندکاره از نظر اقتصادی برای کاربران نیز بسیار به صرفه تر و مناسب می باشد، زیرا کاربران را از خرید دستگاه های دیگر بی نیاز می سازد. و تمام نیازهای آن ها را به بهترین شکل برطرف می سازد.

برندهای مختلف

هنگامی که قصد خرید دستگاه فتوکپی طولی را داشته باشید. می توانید انواع دستگاه کپی طولی را با برندهای مختلف در بازار مشاهده کنید. بنابراین برند نام آشنا و معروف می‌تواند بر قیمت دستگاه فتوکپی طولی به طور چشمگیری تاثیر گذار باشد. جالب است بدانید که در فروشگاه معتبر کپی ایران می توانید انواع دستگاه کپی طولی را با برندهای مختلف مشاهده کنید. بنابراین تنها از طریق جستجو در سایت فروشگاه کپی ایران می توانید. انواع دستگاه فتوکپی طولی را در تمامی برند ها بیابید، از اینرو با مشاهده و بررسی خصوصیات و ویژگی های محصولات به راحتی می توانید با خصوصیات دستگاه کپی طولی مورد نظر خود آشنا شوید. این مزیت موجب می شود با دیدی باز و اطلاعات کافی دستگاه فتوکپی طولی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

فروش دستگاه

فروش دستگاه فتوکپی طولی از طریق فروشنده های حرفه ای و معتبر فروشگاه کپی ایران انجام می شود. کاربران می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی اطلاعات کافی از دستگاه کپی طولی مد نظر خود را کسب نمایند. و بعد از آگاهی و شناخت اقدام به خرید دستگاه مورد نظر کنند. همچنین کاربرانی که می توانند به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنند می توانند از نزدیک شاهد دستگاه های با کیفیت این فروشگاه باشند.

گارانتی و ضمانتنامه

فروش دستگاه کپی طولی از طریق فروشگاه کپی ایران همراه با ضمانت نامه و گارانتی سلامت کالا انجام می شود. از اینرو کارابراین با خیالی آسوده و اطمینان می‌توانند نسبت به خرید دستگاه کپی طولی مد نظر خود اقدام نمایند. توصیه ما به شما این است که حتماً دستگاه استوک و بازسازی شده و حتی دستگاه آکبند را به همراه ضمانت نامه و گارانتی خریداری کنید چنانچه در دستگاه مشکلی ایجاد شود با وجود ضمانت نامه و گارانتی هیچ نگرانی در این زمینه نخواهید داشت، زیرا این مرکز متعهد است تمامی مشکلات به وجود آمده برای دستگاه فتوکپی طولی شما به بهترین شکل برطرف و به صورت سالم به شما تحویل دهد.

فتوکپی طولی
فتوکپی طولی

دستگاه فتوکپی طولی آکبند

دستگاه فتوکپی آکبند همانطور که از نامش پیداست دستگاهی دست نخورده و کار نکرده است. به جرات می توان گفت کپی طولی آکبند از کیفیت بالایی برخوردار است از اینرو کاربران با خیالی آسوده می‌توانند دستگاه طولی آکبند را از هر برندی که مدنظر دارند خریداری نمایند، اما به دلیل اینکه کپی طولی آکبند قیمت بسیار بالایی دارد ممکن است کاربر بودجه کافی را برای خرید کپی طولی آکبند نداشته باشد. اما در صورت وجود سرمایه کافی خرید کپی طولی آکبند ایده آل بهترین گزینه جهت خرید دستگاهی با کیفیت و سالم به شمار می آید.

دستگاه بازسازی شده

دستگاه فتوکپی طولی بازسازی شده دستگاهی است که بعضی از قطعات آن خراب بوده از اینرو آن ها را تعویض و تعمیر کرده سپس وارد بازار می کنند. لازم به ذکر است. که قطعات داخلی کپی طولی بازسازی شده با قطعات اورجینال تعویض خواهند شد، بنابراین لازم نیست نگرانی راجع به تعویض قطعات دستگاه به خود راه دهید زیرا تمامی قطعات تعویض شده آن سالم و اورجینال هستند. همچنین دستگاه فتوکپی طولی بازسازی شده به دلیل دارا بودن قطعات اورجینال کیفیت و کارایی لازم را دارد. از طرفی قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دستگاه های آکبند دارد، بنابراین با هزینه بسیار کمتر می توانید. یک دستگاه فتوکپی طولی بسیار با کیفیت را خریداری نمایید.

دستگاه طولی استوک

دستگاه فتوکپی طولی استوک دستگاهی دست دوم و کارکرده است البته این بدان معنا نیست. که دستگاه طولی دست دو کارایی و کیفیت لازم را ندارد. این مدل دستگاه های استوک در کشورهای اروپایی و آمریکایی به‌ دلیل ورود مدل های جدید و کاهش خدمات پس از فروش به سایر کشورها صادر می شوند. دستگاه کپی طولی دست دوم به دلیل اینکه جزء برندهای اروپایی و آمریکایی است یک دستگاه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می آید. از طرفی کپی طولی استوک طول عمر مفید مخصوص به خود را دارند.

قبل از خرید کپی طولی دست دو توصیه می‌کنیم که به طول عمر مفید دستگاه توجه ویژه داشته باشید. به جرأت می‌توان گفت که دستگاه فتوکپی طولی کیفیتی در حد دستگاه آکبند را دارد. از اینرو انتخاب این دستگاه به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار ارزان تر یک انتخاب بسیار مناسب به شمار می آید. چنانچه قصد خرید کپی طولی دست دو را داشته باشید توصیه می‌کنیم آن را از فروشگاه معتبر و با سابقه کپی ایران خریداری نمایید. زیرا تنها در این فروشگاه می توانید دستگاه های استوک را با کیفیت تضمین شده خریداری کنید.

فتوکپی طولی
فتوکپی طولی

 

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید