ریکو آفیشیو mp 7001

ریکو آفیشیو mp 7001

شروع قیمت از:

130,000,000 تومان170,000,000 تومان

توضیحات مختصر

ریکو آفیشیو mp 7001 : خرید، قیمت، سفارش، ویژگی ها و مشخصات دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp 7001 بصورت آکبند، استوک اروپا و بازسازی شده در فروشگاه کپی ایران.

شناسه: 7044b7354ac0 دسته: برچسب:

سورتر

سورتر

لارج باکس

قیمت محصول: 130,000,000 تومان
قیمت آپشن ها:
جمع کل:

اشتراک گذاری:

ارسال به تمام نقاط

نحوه ارسال (کلیک کنید)

تضمین کیفیت

گارانتی و خدمات (کلیک کنید)

توضیحات

ریکو آفیشیو mp 7001

ریکو آفیشیو mp 7001 یکی از دستگاه های فتوکپی و چند منظوره موجود در بازار است که به صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده به فروش می رسد. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه فتوکپی تکنولوژی چاپ لیزری آن می باشد. چاپ لیزری در حال حاضر قوی ترین روش چاپ است که می تواند جزئیات ریز در تصاویر را به نمایش بگذارد.

ریکو آفیشیو mp 7001
ریکو آفیشیو mp 7001

عملکرد دستگاه های فتوکپی چگونه است؟

شاید قدم اول برای خرید دستگاه های فتوکپی از جمله ریکو آفیشیو mp 7001 یا هر مدل دیگر آشنایی با عملکرد دستگاه و اجزای آن است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فتوکپی به معنای کپی گرفتن با استفاده از نور است. یعنی در این دستگاه ها از نور برای کپی برداری استفاده می شود. اما چگونه؟

درام  ( مرحله اول)

درام یک غلطتک نواری یا استوانه ای است که دو سر آن یک ولتاژ مشخص و روی آن بار الکتریسیته ساکن القا می شود. یک باریکه نور شدید به کاغذی که روی دستگاه قرار گرفته است تابیده می شود. بخش های روشن کاغذ نور را منعکس کرده و به سطح درام تابانده اما بخش های منفی نور را جذب می کنند. در نتیجه در نواحی روشن درام خنثی شده و بخش های تیر باردار باقی می مانند.

پودر ( مرحله دوم)

پودر سیاه رنگ و بسیار ظریفی به نام تونر که وظیفه چاپ تصاویر را برعهده داشته، بار مثبت دارد. این بار مثبت به بارهای منفی درام در نواحی تیره چسبیده و در نواحی روشن که خنثی هستند تاثیری نمی گذارد. دلیل اصلی آنکه تصاویر در چاپ منتقل می شوند همین مرحله است. سطح کاغذ مورد استفاده در دستگاه نیز منفی شده در نتیجه می تواند تونر قرار گرفته روی درام را جذب کند. تونر نسبت به دما حساس است، در نتیجه با ایجاد گرما روی کاغذ تونر یا جوهر به راحتی درام جدا شده و به کاغذ می چسبد.

مرحله آخر

بعد از کپی برداری هادی نوری به طور خودکار و با در معرض نور قرار گرفتن خنثی شده و بارهای منفی آن از جا به جا می شوند. تونر های اضافی باقی مانده نیز به وسیله یک تیغه از دستگاه جدا می شوند. بعد از آگاهی از نحوه کار دستگاه های فتوکپی می توانید با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید مدل های آن از جمله ریکو آفیشیو 7001 mp کنید.

ویژگی های فنی و ظاهری ریکو آفیشیو mp 7001

دستگاه های فتوکپی در حال حاضر یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری هستند که تقریبا در تمامی مراکز عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها با توجه به حجم کاری، ظرفیت، سرعت، دقت و کاربردهای متفاوت ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.  در این بخش شما را به طور تخصصی با ریکو آفیشیو 7001 mp بیشتر آشنا می کنیم.

چند منظوره

ریکو آفیشیو mp 7001 یک دستگاه چند منظوره است که علاوه بر فتوکپی رنگی و سیاه و سفید، اسکن، پرینت و فکس را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

 

ریکو آفیشیو mp 7001
ریکو آفیشیو mp 7001

اسکن و فکس دستگاه

ریکو آفیشیو mp 7001 می تواند فایل های مختلف را به صورت رنگی و با کیفیت 600 DPI اسکن کند. این کیفیت برای اسکن بسیار مناسب و استاندارد بوده و می تواند جزئیات مختلف را به صفحه نمایش انتقال دهد. سایز اسکن دستگاه نیز کاغذ A3 می باشد. این دستگاه می تواند با سرعت قابل قبولی اسناد مختلف اسکن شده را به دستگاه های دیگر به راحتی فکس و ارسال کند.

 کپی دستگاه

ریکو آفیشیو mp 7001 می تواند تصاویر مختلف را هم به صورت سیاه و سفید و هم رنگی چاپ کند.

کپی دو طرفه

از طرفی ریکو آفیشیو mp 7001 توانایی کپی دو طرفه از کاغذها را داشته و نیازی به جابجایی دستی برگه ندارید. این ویژگی سرعت کار شما را تا دو برابر افزایش می دهد.

سرعت

سرعت کپی این دستگاه بسیار بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را کپی بگیرد. کیفیت چاپ این دستگاه فتوکپی نیز استاندارد بوده و می تواند تصاویر را با کیفیت 600 DPI به صورت رنگی و یا سیاه و سفید چاپ کند.

 توانایی بزرگ نمایی و کوچک نمایی

از دیگر ویژگی های ریکو آفیشیو mp 7001 توانایی بزرگ نمایی و کوچک نمایی 20 تا 400 درصد بوده و می تواند تا 99 برگه را به طور متوالی کپی بگیرد.

 

ریکو آفیشیو mp 7001
ریکو آفیشیو mp 7001

 پرینت دستگاه

پرینت از دیگر کاربردهایریکو آفیشیو mp 7001 چند منظوره است که دارای کیفیت و عملکرد بسیار مناسب و قابل قبول است.

سرعت پرینت

سرعت چاپ در بخش پرینت دستگاه نیز همانند بخش کپی بوده و می تواند در هر دقیقه 70 برگه را پرینت بگیرد.

کیفیت پرینت

کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه نیز بالا بوده و تصاویر را با کیفیت 1200 DPI پرینت می گیرد.

حافظه

پرینتر ریکو آفیشیو 7001 mp،  گیگا 250 بایت حافظه داشته و می تواند فایل های سنگین را در خود ذخیره کند.

مشخصات کاغذ

کاغذ ها مهم ترین تجهیز مورد استفاده در دستگاه های فتوکپی هستند که پرینت و اسکن روی آن ها انجام می شود. لذا تنوع در سایز و جنس کاغذ ها یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که کاربری دستگاه را تعیین می کند.

ظرفیت سینی

ظرفیت سینی ریکو آفیشیو 7001 mp نیز بسیار بالا بوده و می تواند تا 6 هزار برگه را در خود جای دهد. این حجم بالا باعث می شود شما تا مدت ها بتوانید از دستگاه استفاده کرده و نیازی به پر کردن مداوم سینی نداشته باشید. دستگاه می تواند کاغذهای A3 تا A6 و B3 تا B6 را پشتیبانی کرده و استفاده کند.

حجم کاری

کارتریج یکی از اجزای دستگاه های فتوکپی است که نقش بسیار مهمی در چاپ تصاویر داشته و در صورتی که تمام شود، نیاز به تعویض و یا شارژ دارد. کارتریج ریکو آفیشیو 7001 mp می تواند تا 55 هزار برگه را کپی و پرینت گرفته و تا مدت ها نیاز به شارژ پیدا نکند. توان کاری ماهانه این دستگاه نیز بسیار بالا است؛ به طوری که می تواند در یک ماه 320 هزار برگه را کپی و پرینت بگیرد.

راه های ارتباطی

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های دستگاه های کپی که حتما باید قبل از خرید به آن ها توجه کرد، تنوع و تعداد راه های ارتباطی است که در آن طراحی شده است. ریکو آفیشیو 7001 mp دارای بلوتوث، پورت شبکه و USB است؛ در نتیجه می توانید به روش های مختلفی به دستگاه وصل شده و به تبادل اطلاعات و فایل بپردازید.

زمان های مورد نیاز برای کار

فاکتور زمان آغاز به کار دستگاه تا حد بسیار زیادی بر سرعت کار و کیفیت عملکرد آن تاثیر می گذارد. ریکو آفیشیو mp 7001 تنها ظرف 3.5 ثانیه می تواند از اولین برگه کپی گرفته و تنها به 20 ثانیه برای گرم شدن و آغاز کار نیاز دارد. یعنی در ابتدای روز و شروع کار در کمتر از 30 ثانیه می توانید کار روزانه خود را شروع کنید.

مصرف برق

در صورتی که مصرف برق دستگاه بالا باشد شما نه تنها انرژی را هدر می دهید، بلکه انتهای هر ماه باید هزینه زیادی برای برق مصرفی خود پرداخت کنید. اما مصرف انرژی ریکو آفیشیو 7001 mp تنها 1.9 بوده و در در رده انرژی A قرار می گیرد. با خرید این دستگاه هم در هزینه ها هم در انرژی مصرفی خود صرفه جویی می کنید.

ویژگی های ظاهری

علاوه بر ویژگی های فنی دستگاه های فتوکپی، ویژگی های ظاهری نیز برای خرید و حین کار بسیار مهم است. شما باید دستگاه کپی را انتخاب کنید که با فضای کاری شما متناسب بوده و برای آن بسیار بزرگ نباشد.

ابعاد و وزن

ریکو آفیشیو mp 7001 یک دستگاه فتوکپی ایستاده است که وزنی برابر با 81 کیلوگرم دارد. ابعاد این دستگاه چند منظوره نیز بسیار مناسب بوده و دارای ابعاد 587*913*685 میلی متر است. این دستگاه کپی را می توانید در اتاق های اداره و یا مرکز چاپ خود قرار داده و به راحتی از آن استفاده کنید.

سایر ویژگی ها

همان طور که در بالا نیز اشاره شد تکنولوژی چاپ در ریکو آفیشیو mp 7001 لیزری بوده و می تواند در نهایت کیفیت و سرعت تصاویر مختلف را پرینت گرفته و یا چاپ کند.

 ADF

قابلیت خودکار ADF از دیگر ویژگی های بسیار پرکاربرد دستگاه بوده که استفاده از آن را بسیار ساده کرده است. این دستگاه فتوکپی یک صفحه نمایش LCD نیز دارد. این صفحه نمایش هم کار کردن با دستگاه را بسیار ساده تر می کند و هم آنکه در هر لحظه می تواند اطلاعات لازم را به شما نمایش دهد.

قابلیت برنامه ریزی

قابلیت برنامه ریزی از دیگر ویژگی های این دستگاه چند منظوره است که باعث می شود تا چندین ساعت بتوانید عملکرد دستگاه را تعیین کرده و خودتان مشغول کار دیگری شوید! استفاده از برنامه ریزی می تواند علاوه بر سرعت، دقت کاری شما را نیز افزایش دهد.

ریکو آفیشیو mp 7001
ریکو آفیشیو mp 7001

خرید

دستگاه های فتوکپی از جمله ریکو آفیشیو 7001 mp را می توانید به چند صورت آکبند، استوک و یا بازسازی شده خریداری کنید.

آکبند

دستگاه های آکبند معمولا در بازار موجود نبوده و در صورت وجود نیز قیمت بسیار بالایی دارند.

بازسازی شده

دستگاه های بازسازی شده نیز دستگاه های کارکرده ای هستند که اجزای اصلی آن ها تعویض شده است.

استوک

اما دستگاه های استوک که از محبوبیت بالایی برخوردارند، دستگاه هایی هستند که به دلیل گذشت حدودا 5 سال از ساخت اولین نمونه، از رده خارج شده و توقف تولید می شوند. دستگاه های استوک و بازسازی شده قیمت بسیار کم تری نسبت به آکبند داشته و گاهی تا نصف قیمت به فروش می رسند.

خرید از کپی ایران

اما در صورتی که قصد خرید دستگاه های استوک را دارید باید از فروشگاه های مطمئن خریداری کرده تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. کپی ایران یکی از فروشگاه های لوازم اداری است که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی مانند ریکو آفیشیو 7001 mp را با قیمت مناسب و ضمانت سلامت کالا از آن خریداری کنید.

دفترچه راهنمای فارسی تعمیردستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp7001.

 

انواع دستگاه های فتوکپی لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای فتوکپی رومیزی  لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاه های فتوکپی ایستاده لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای فتوکپی تکثیر انبوه لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای ریسوکراف RZ لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای ریسوگراف MZ لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای ریسوگراف RP لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای ریسوگراف EZ لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای ریسو گرافهای رنگی لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دستگاهای پلاتر های رنگی  لطفا کلیک کنید.

 

انواع دستگاهای لمینت لطفا کلیک کنید. 

 

انواع کاترهای دستی و برقی لطف کلیک کنید.

 

انواع دستگاهی صحافی لطفا کلیک کنید. 

 

انواع دوخت لطفا کلیک کنید. 

 

انواع تونر و مواد مصرفی لطفا کلیک کنید. 

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی
برند

نوع کاربری

لیزری

کاربری

دوکاره

نوع فتوکپی

ابعاد

85*90*125

کشور سازنده

چین, ژاپن, آلمان, آمریکا

سال تولید

2014

سرعت کپی تک رنگ

70برگ در دقیقه

قابلیت تغذیه خودکار (ADF)

دارد

اسکن به فایل (Scan To File)

اختیاری

قابلیت چاپ دو رو

دارد

قابلیت چاپ مستقیم

دارد

قابلیت کپی

دارد

حافظه

360گیگ

برد اسکنر

تخت

برد پرینتر

اختیاری

توان کار ماهانه

320000

لارج باکس

اختیاری

سورتر

اختیاری

نوع کارتریج

کاتریج تونر

دقت اسکن

600

دقت پیرنت

600Dpi

زمان اسکن

بله

ظرفیت سینی کاغذ

6000

سطح چاپ

A4, A3, A5, B4

سرعت چاپ

70 برگ در دقیقه

قیمت تونر طرح

2900000ریال

قیمت تونر اورجینال

4900000ریال

کارکرد کارتریج مشکی

55000

این دستگاه نسبت قیمت مواد صرفی ارزش خرید دارد؟

بله

یک ست تونراورجینال چندبرگ چاپ می کند

55000

با احتساب تمامی مواد مصرفی هزینه یک برگ چاپA4

450ریال

مشاهده بیشتر
وضعیت دستگاه

آکبند, استوک اروپا, استوک بازسازی شده اروپا, استوک سرویس شده

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ریکو آفیشیو mp 7001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *