قیمت توشیبا 206

قیمت توشیبا 206 در انتخاب بسیاری از خریداران تاثیر ویژه ای دارد. قیمت دستگاه های اداری و یافتن مدل و فروشنده ای با ارزانترین قیمت همواره یکی از چالش های اصلی فرآیند خرید این دستگاه ها بوده است. شناخت عوامل موثر بر قیمت می تواند. کمک شایانی در انتخاب مدل مناسب به ما بکند.

تفاوت قیمت دستگاه های اداری عمدتا ناشی از عواملی است. که کیفیت و کارایی دستگاه ها را تحت شعاع قرار داده است. ولی برخی از مواقع نیز دستگاه هایی کاملا یکسان و مشابه در کارایی، قیمت های متفاوت دارند. علت این امر استاندارد های شخصی فروشندگان این دستگاه هاست. پیشنهاد می شود با خرید از فروشنگدان معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران خاطر خود را از صحیح بودن قیمت و سلامت دستگاه خود آسوده نگه دارید.

قیمت توشیبا 206
قیمت توشیبا 206

توشیبا 206

توشیبا 206 یک دستگاه چندکاره مخصوص کلاس کاری سبک می باشد. این دستگاه را می توان یکی از پایه ای ترین مدل های توشیبا دانست. اگر با پروژه های سبک و کم حجمی سر و کار دارید و به دنبال یک پرینتر جمع و جور هستید، این دستگاه را به شما توصیه می کنیم. کنار گذاشتن بسیاری از آپشن ها و قابلیت های غیرضروری سبب کاهش قابل توجه قیمت این دستگاه شده اند. از این رو توشیبا 206 برای مصارف خانگی و ادارات کوچک نیز بسیار عالی می باشد.

امروزه بسیاری از خریداران دستگاه های اداری و پرینترها، تمایل به خرید دستگاه های ساده تر دارند. پرینترهای پرچمدار یا میان رده معمولا ویژگی های متعددی دارند که برای بسیاری از کسب و کارها اصلا کاربردی نیستند. اندازه کوچک، کارایی راضی کننده و سادگی از مزایای اصلی این دستگاه هستند. قیمت توشیبا 206 نیز به علت اقتصادی بودن و ارزان بودن از ویژگی های مهم این دستگاه به شمار می رود.

در کنار قیمت و اندازه ایده آل، کیفیت و کارایی این پرینتر نیز کاملا راضی کننده است. سرعت چاپ و کپی 20 برگ بر هر دقیقه در کنار رزولوشن 600*600 dpi کیفیتی است. که در کارآمد بودن آن هیچ شکی نیست. همچنین کاربری و استفاده از دستگاه نیز بسیار ساده می باشد. و شما می توانید به سادگی هر چه تمامتر از دنیایی از قابلیت ها بهره مند شوید.

 

قیمت توشیبا 206
قیمت توشیبا 206

مشخصات دستگاه کپی توشیبا 206

بهتر است بدانید که امروزه اهمیت دستگاه های کپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بیشتر از قبل شده است. از طرفی دستگاه کپی توشیبا 206 یک دستگاه چند کاره می باشد. با خرید این دستگاه می توانید عمل کپی، پرینت و اسکن را انجام دهید. از طرفی سرعت دستگاه جهت انجام کارهای روزانه رضایت بخش می باشد. سرعت این مدل دستگاه کپی ۲۰ برگه در دقیقه است. با این دستگاه می توانید هر قسمت از متن یا عکسی که مد نظر دارید را زوم کنید. زیرا از قابلیت بزرگنمایی ۲۵ تا ۲۰۰ درصد برخوردار می باشد. در اینجا قصد داریم ویژگی های این مدل دستگاه کپی را به صورت تخصصی تر بیان کنیم.

پیکربندی دستگاه

آگاهی داشتن از ابعاد دستگاه کپی بسیار اهمیت دارد. با توجه به فضای محیطی که در اختیار دارید می توانید دستگاه کپی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با دانستن ابعاد دستگاه می توانید بین دستگاه کپی و سایر وسایل موجود در محیط تناسب مناسبی را به وجود آورید. توشیبا ۲۰۶ در ابعاد ۶۰۰*۶۴۳*۴۶۲.۵ میلی متر و وزن ۳۱.۸ کیلوگرم ساخته شده است.

توشیبا 206 با توجه به اینکه همزمان چندین کار را انجام می دهد از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. ابعاد و وزن مناسب از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی به شمار می آید. این دستگاه با طراحی آرگونومیکی خاصی ساخته شده است. بنابراین این دستگاه فضای کمی از محیط را اشغال خواهد کرد.

خرید مدل های مختلف توشیبا 206

توشیبا 206 در بازار به صورت مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده موجود می باشد. دستگاه های آکبند پس از مدتی کارکرد، به علت عدم ارائه خدمات برای آنها توسط صاحبانشان واگذار می شوند. این دستگاه ها در صورت سلامت و کارایی کامل، مجددا و این بار با نام استوک به فروش می رسند. دستگاه های استوک ممکن است در طی مسیر فروش مجدد خود تحت تعمیرات یا اصلاحاتی به منظور بالاتر بردن کارایی و سازگاری دستگاه قرار بگیرند. به این دستگاه ها، بازسازی شده نیز گفته می شود.

دستگاه های استوک و بازسازی شده برخلاف دستگاه های آکبندآکبند برای مدتی کار کرده اند و توسط سازنده خود خدماتی دریافت نمی کنند. ولی این دستگاه ها کارایی کامل دارند. نکته مهمتر اینکه قیمت دستگاه های استوک، از جمله قیمت توشیبا 206 در حالت های آکبند و بازسازی شده، بسیار کمتر از قیمت دستگاه آکبند می باشد. به این ترتیب شما می توانید. با خرید مدل های استوک و بازسازی شده از کپی ایران، در عین مطمئن بودن از سلامت دستگاه، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت دستگاه فتوکپی توشیبا 206 لطفا کلیک کنید.

 

قیمت توشیبا 206
قیمت توشیبا 206

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید