قیمت ریسوگراف rp3700
قیمت ریسوگراف rp3700

قیمت ریسوگراف rp3700

قیمت ریسوگراف rp3700 با توجه به کاربری ها و قابلیت های بسیاری که دارد. مناسب و ایده آل است. این مدل دستگاه در رده ریسوگراف های با حجم کاری بالا قرار دارد. به جرات می توان گفت. همه قابلیت هایی را که شما جهت انجام کارهای خود به آن ها نیاز دارید در ریسوگراف rp 3700 جمع شده است.

قیمت ریسوگراف rp3700
قیمت ریسوگراف rp3700

آشنایی با مشخصات و قابلیت های ریسوگراف rp3700

شناخت و بررسی عوامل موثر بر قیمت ریسوگراف rp3700 بهترین راهنما و کمک کننده در انتخاب یک دستگاه مناسب برای محل کار به شمار می آید. از اینرو با برخی از مشخصات این مدل دستگاه آشنا خواهیم شد.

ابعاد

ریسوگراف rp3700 از ابعاد متوسطی برخوردار است. ابعاد این دستگاه 13710 * 665 * 690 میلی متر بوده و وزن آن معادل ۱۲۱ کیلوگرم می باشد. همچنین به راحتی می توانید هم از طریق رابط کاربری و هم توسط یک کامپیوتر جداگانه اوضاع دستگاه را به بهترین شکل کنترل نمایید.

کیفیت

خالی از لطف نیست بدانید که ریسوگراف rp3700 به دلیل مجهز بودن به قابلیت RISO I Quality از کیفیتی مطابق با بالاترین استانداردها بهره می برد. به گونه ای که کیفیت کپی های خروجی آن بسیار نزدیک به اسناد اصلی است. همچنین اسناد و متون مختلف با کیفیت 600 dpi اسکن و پرینت می شوند.

سرعت

از دیگر خصوصیات این مدل دستگاه کپی سرعت راضی کننده آن است. به طوری که سرعت خروجی آن به طور میانگین برابر با ۹۰ برگ در هر دقیقه می باشد. بد نیست بدانید که این سرعت قابل تنظیم در ۵ سطح از ۶۰ تا ۱۲۰ برگ در هر دقیقه است. همچنین هزینه کپی گرفتن با این مدل دستگاه کپی بسیار پایین و مقرون به صرفه است. یکی از مزیت های اصلی و قابل توجه این دستگاه کپی تهیه پرینت بر روی روزنامه های باطله و برگ های اوت شده می باشد.

قیمت ریسوگراف rp3700
قیمت ریسوگراف rp3700

ریسوگراف rp3700

ریسوگراف rp3700 یکی دیگر از ریسوگراف ها و ماشین های اداری مخصوص باری کاری زیاد است. سرعت و قدرت و کیفیتی که با استاندارد های سنگین ترین پروژه ها نیز هماهنگ است و در عین نسبت به سایر مدل ها قیمت مناسبتری نیز دارد. همه توانایی هایی که شما ممکن است به آنها نیاز داشته باشید در این ریسوگراف جمع شده اند.

پیکربندی دستگاه

به توضیحی چند در مورد پیکربندی ریسوگراف rp3700 می پردازیم:

درب کوچک جلویی

در قسمت جلویی دستگاه یک درب کوچک دیده می شود که با باز کردن آن می توان به محتوای ماشینی و مکانیزه دستگاه دسترسی داشت. سیلندر، کلاهک نگهدارنده جوهر، محفظه کارتریج پلاستیکی و سایر قسمت های قابل تعویض نیز در این قسمت قرار دارد. یکی از نکات مثبت دستگاه های ریسوگراف کاربری ساده است و شما می توانید به آسانی هر قسمت قابل تعویض دستگاه را بدون کمک تکنسین تعویض و شارژ کنید.

کنترل پنل لمسی

بالای درب دسترسی نیز کنترل پنل و صفحه فرمان دهی به دستگاه دیده می شود. ریسوگراف rp3700 در کنترل پنل خود از یک صفحه لمسی به انضمام تعدادی دکمه فیزیکی بهره می برد. رابط کاربری دستگاه نیز بسیار کاربر پسند شده است و به طور کلی با یک نگاه مختصر می  توان این موضوع را متوجه شد. ظاهر همه دکمه های فیزیکی گویا، منو ها مرتب و همه آموزش ها حین کار به سادگی بیان خواهند شد.

اتصال به کامپیوتر

کنترل و فرمان دهی به دستگاه نه تنها از طریق رابط کاربری آن امکان پذیر است، بلکه به کمک یک کامپیوتر جداگانه نیز می توانید نهایت کنترل را بر اوضاع دستگاه داشته باشید. مشاهده وضعیت مواد مصرفی و اوضاع فرآیند های دستگاه و همه چیز تحت نظر شما خواهد بود.

همچنین شما می توانید با ایجاد یک کارتابل آنلاین و بر خط، همه گردش کارهای خود را نیز به دستگاه ارجاع دهید. این ویژگی بسیاری از مشکلات ادارات بزرگی که مرتبا با پرینت و امور تکثیرات سر و کار دارند را حل می کند.

عوامل موثر بر قیمت ریسوگراف rp3700

یکی از فاکتورهای موثر بر قیمت ریسوگراف rp3700 کم مصرف بودن آن می باشد. در واقع این مدل دستگاه بسیار کم مصرف است و در برخی از حالت عملکردی انرژی مصرفی آن معادل دو لامپ حبابی ساده است. از دیگر عواملی که بر روی قیمت یسوگراف rp 3700 به طور چشمگیری تاثیر گذار بوده مدل های مختلف ارائه شده آن می باشد. بهتر است بدانید که این دستگاه در سه مدل استوک، بازسازی شده و آکبند به بازار عرضه می شود. قابلیت هایی همچون سرعت بالا، قابلیت دورو، قابلیت ویرایش اسناد، برنامه ریزی، راه های ارتباطی متنوع، سازگاری با محیط زیست، کیفیت بالا و … نیز در قیمت ریسوگراف rp 3700 بی تاثیر نیستند.

جمع بندی و کلام آخر

قیمت ریسوگراف rp 3700 بسیار مقرون به صرفه و ایده آل است. با خرید این مدل دستگاه کپی به راحتی قادر خواهید بود ارزش های افزوده دیگری جهت انجام کارهای خود دریافت نمایید. با توجه به اینکه این مدل دستگاه امروزه بیشتر به صورت استوک در بازار موجود است بنابراین خرید از هر فروشگاهی قابل اعتماد نیست. توصیه ما به شما خرید از فروشگاهی معتبر و با سابقه ایی همچون کپی ایران است. زیرا این مرکز عرضه کننده تجهیزات اداری و دستگاه های کپی در مدل های مختلف و به صورت اورجینال می باشد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه چاپ ریسوگراف rp3700 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید