قیمت ریکو آفیشیو 9001

قیمت ریکو آفیشیو 9001 را در انواع مختلفی که دارد رصد کرده، ویژگی های دستگاه را بشناسید. و سپس نسبت به خرید اقدام کنید. دستگاه چاپ ریکو آفیشیو 9001 محصولی جدید از این شرکت است که تمام قابلیت های یک دستگاه حرفه ای را دارد. این وسیله می تواند ابزاری کاربردی برای بسیاری از مراکز همچون دانشگاه ها، مدارس، سازمان ها، دفاتر مهندسی و … باشد.

قیمت ریکو آفیشیو 9001
قیمت ریکو آفیشیو 9001

مشخصات ریکو 9001

شما را با پاره ای چند از مشخصات ریکو 9001 که بر روی قیمت آن تاثیر میگذارد آشنا می کنیم:

ابعاد

اگر چه اندازه را نمی توان عاملی برای تعیین قیمت ریکو آفیشیو در نظر گرفت اما جهت اطلاع باید بدانید که این ماشین کپی دارای ابعاد 790 در 690 در 1165 میلی متر می باشد. وزن آن نیز 217 کیلوگرم می باشد. زمان گرم شدن دستگاه کمتر از 30 ثانیه است و برای اولین کپی نیاز به 4.2 ثانیه دارد. اسناد را از سایز A6 تا A3 می تواند چاپ کند و ظرفیت کاغذ آن بالغ بر 4300 برگه می باشد.

سرعت چاپ

سرعت چاپ ریکو آفیشیو را می توان یک سرعت حرفه ای در نظر گرفت. زیرا این دستگاه در هر دقیقه قادر است 90 برگه A4 را کپی کند. قابلیت بزرگنمایی بین 25 تا 400 درصد را داراست و از ضوح تصویر بالایی برخوردار می باشد. این ماشین اسناد کپی شده را با رزولوشن 1200 در 1200، اسناد پرینت شده را با رزولوشن 400 در 400 و فایل های اسکن شده را با رزولوشن 600 در 600 ارائه می دهد.

قابلیت اسکن رنگی

لازم به ذکر است که اسکن این دستگاه رنگی است و به دلیل داشتن دو اسکنر زیر و رو می تواند همزمان از فایل های دورو اسکن بگیرد. البته چاپ و کپی دورو اتوماتیک نیز برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های ریکو آفیشیو 9001 می توان به سینی تغذیه خودکار اسکن (ADF )؛ سوییچ تعویض سینی و انتخاب خودکار سینی و قابلیت بزرگنمایی اتوماتیک اشاره نمود. بی شک با وجود این همه فاکتور مثبت قیمت ریکو آفیشیو 9001 کاملا به صرفه می باشد.

دارای کارت حافظه

ریکو آفیشیو 9001 به یک کارت حافظه با ظرفیت 1.5 گیگابایت مجهز شده است. با وجود این حافظه می توانید چندین سند را یکباره برای دستگاه تعریف کرده و سپس همه را به ترتیب تحویل بگیرید. همچنین برای ذخیره سازی اسنادی که بعدها ممکن است دوباره مورد نیازتان باشد می توانید از هارد سیستم استفاده کنید. زیرا برای حفظ امنیت اطلاعات حافظه موقت بعد از اتمام کار به صورت خودکار پاک می شود.

قیمت ریکو آفیشیو 9001
قیمت ریکو آفیشیو 9001

امکانات جانبی متاثر بر قیمت ریکو آفیشیو 9001

بی شک افزودن لوازم جانبی می تواند قیمت ریکو آفیشیو 9001 را تحت تاثیر قرار دهد. اما نکته دیگری که بر قیمت این دستگاه تاثیر گذار است آکبند یا دست دوم بودن است. اگر بخواهید جنس آکبند را خریداری کنید که تکلیف معلوم است و باید هزینه بیشتری بپردازید. اما در مورد دستگاه های استوک و بازسازی شده ( ری فایل ) اوضاع متفاوت است. هرچه دستگاه استوک یا بازسازی شده تمیزتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد. بنابراین برای این نوع دستگاه های کپی قیمت های متفاوتی وجود دارد.

برای خرید ریکو آفیشیو 9001 می توانید به وب سایت فروشگاه کپی ایران مراجعه کنید. علاوه بر دستگاه های آکبند خرید انواع دستگاه استوک و بازسازی شده بسیار تمیز نیز در این فروشگاه امکان پذیر می باشد.

مشخصات دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9001

امروزه اهمیت دستگاه های کپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بیشتر از قبل شده است. از طرفی دستگاه کپی ریکو آفیشیو 9001 یک دستگاه چند کاره می باشد. با خید این دستگاه می توانید عمل کپی، پرینت و اسکن را انجام دهید. از طرفی سرعت دستگاه جهت انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. میانگین سرعت این دستگاه کپی 90 برگه در دقیقه است. با این دستگاه می توانید هر قسمت از متن یا عکسی که مد نظر دارید را زوم کنید. زیرا از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می باشد. در اینجا قصد داریم ویژگی های این مدل دستگاه کپی را به صورت تخصصی تر بیان کنیم.

پیکربندی دستگاه

آگاهی داشتن از ابعاد دستگاه کپی بسیار اهمیت دارد. با توجه به فضای محیطی که در اختیار دارید می توانید دستگاه کپی مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین با دانستن ابعاد دستگاه می توانید بین دستگاه کپی و سایر وسایل موجود در محیط تناسب مناسبی را به وجود آورید. ریکو آفیشیو 9001 در ابعاد 690*790*1.165  میلی متر و وزن 217 کیلوگرم ساخته شده است.

ریکو آفیشیو 9001 با توجه به اینکه همزمان چندین کار را انجام می دهد از وزن و ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. ابعاد و وزن مناسب از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی به شمار می آید. این دستگاه با طراحی آرگونومیکی خاصی ساخته شده است. بنابراین این دستگاه فضای کمی از محیط را اشغال خواهد کرد.

قیمت ریکو آفیشیو 9001
قیمت ریکو آفیشیو 9001

چاپ لیزری

بهتر است بدانید که دستگاه های کپی موجود در بازار در دو نوع جوهر افشان و لیزری می باشند. دستگاه های کپی که از تکنولوژی لیزری بهره می برند نسبت به دستگاه های جوهر افشان از دقت و سرعت مناسب تری برخوردار هستند. تکنولوژی چاپ ریکو آفیشیو 9001 لیزری می باشد.

دستگاه های جوهرافشان اگر در مدت زمان خاصی استفاده نشوند باید جوهر آن ها را تعویض کرد. اما در مقابل دستگاه های لیزری این مشکل را ندارند. این بدان معنا است اگر برای مدت زمان طولانی از دستگاه کپی لیزری استفاده نکنید نیازی به تعویض تونر آن نخواهید داشت. ریکو آفیشیو 9001 به دلیل بهره گیری از تکنولوژی لیزری قادر است اسناد را با کیفیت چاپ بالا به مشتریان تحویل دهد.

جهت کسب اطلاعات و آشنایی با قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو 9001 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید