قیمت شارپ 564

قیمت شارپ 564 می تواند در فروشگاه های آنلاین در مقایسه با فروشگاه های حضوری کمی پایین تر و مناسب تر باشد. در صورتی که این دستگاه چاپ انتخاب شما برای محل کار باشد. می توانید آن را به صورت استوک، آکبند و یا بازسازی شده تهیه کنید. این دستگاه چاپ دارای سه قابلیت اسکن، پرینت و کپی است. و شما می توانید با خرید آن به جای سه دستگاه در هزینه و فضای مورد نیاز تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

قیمت شارپ 564
قیمت شارپ 564

ویژگی های دستگاه چاپ شارپ 564

قیمت شارپ 564 همانند هر دستگاه و وسیله دیگر با توجه به کاربردها و ویژگی هایی که دارد. سنجیده می شود.

دستگاه چند منظوره

شارپ 564 یک دستگاه اداری و چند منظوره است. که می توانید تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود را با آن انجام دهید. سرعت چاپ این دستگاه بسیار مناسب ادارات شلوغ و پر کار بوده و می تواند. در هر دقیقه 55 برگ را چاپ کند.

راههای ارتباطی شارپ 564

راه های ارتباطی در این دستگاه چاپ متنوع بوده و شما می توانید. از روش های مختلفی مانند وایرلس، کابل شبکه و یا پورت USB به دستگاه های جانبی دیجیتال وصل شده و به تبادل اطلاعات و داده بپردازید. سرعت انتقال در این دستگاه به اندازه ای است. که شما هیچ گونه تاخیر و معطلی در کار نخواهید داشت.

کاغذ مورد اسفاده

کاغذهای مورد استفاده در این دستگاه جاپ نیز متنوع بوده و شما می توانید. برگه هایی تا سایز حداکثر A3 را در آن قرار دهید. همچنین ظرفیت سینی ورودی دستگاه تا تعداد 600 برگ قابل افزایش است. بنابراین شما می توانید. در روزهای پر کار تنها یک بار سینی را پر کرده و از برگه های داخل آن برای چاپ استفاده کنید.

قیمت شارپ 564
قیمت شارپ 564

امکانات جانبی شارپ 564

امکانات جانبی مانند قابلیت ذخیره خودکار ADF، سورتر، فینیشر و یا لارج باکسر در این دستگاه چاپ قابل استفاده بوده و شما می توانید. با کمک آن ها سرعت و دقت کار خود را تا چندین برابر افزایش دهید. قیمت شارپ 564 مانند دیگر دستگاه های چاپ همراه با قابلیت های جانبی بیشتر خواهد شد.

ویژگی ها

در اینجا به معرفی ویژگی های مهم دستگاه کپی شارپ 564 می پردازیم.

ADF

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه کپی شارپ  564 داشتن ویژگی ذخیره خودکار (ADF )  است.  این ویژگی و قابلیت باعث می شود برای چاپ مکرر نیاز به نسخه اصلی نداشته باشید، زیرا دستگاه به طور خودکار نسخه اصلی را در حافظه خود ذخیره می کند و برای چاپ مجدد برگه ها از آن استفاده می کند. داشتن این قابلیت به نوعی باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود و مانع از اتلاف وقت شما خواهد شد.

کپی متوالی

همچنین این مدل دستگاه کپی  قادر است تا 999 عدد کپی را به صورت همزمان و متوالی کپی بگیرد.

قابلیت ویرایش اسناد

یکی دیگر از خصوصیاتی که باعث افزایش کارایی دستگاه های کپی می شود قابلیت ویرایش اسناد است. شارپ 564 نیز از قابلیت ویرایش اسناد برخوردار می باشد. از اینرو با استفاده از این ویژگی با خیالی آسوده می توانید اسناد  خود را بدون ایراد و به صورت ویرایش شده پرینت، کپی و اسکن نمایید.

مزایا

دستگاه کپی شارپ 564 مانند تمام دستگاه های کپی و تجهیزات اداری از معایب و مزایای خاصی برخوردار می باشد. اما لازم به ذکر است که مزایای استفاده از آن بسیار زیاد است. از اینرو مزایای این مدل دستگاه کپی عبارتند از: چند منظوره بودن دستگاه، کیفیت بالای پرینت، اسکن و کپی، سرعت عملکرد بالا، راه های ارتباطی متنوع، کاغذ های مختلف مورد استفاده.

خرید دستگاه کپی

قیمت دستگاه کپی شارپ 564 با توجه به انواع مدل ارائه شده و همچنین میزان کارایی آن متفاوت می باشد. برای خرید هر یک از مدل های این نوع دستگاه کپی باید از طریق فروشگاه های معتبر همچون کپی ایران اقدام به خرید نمایید. زیرا این فروشگاه با سابقه یکی از بهترین مراکز  فروش دستگاه های اورجینال و با کیفیت به شمار می آید.

قیمت شارپ 564
قیمت شارپ 564

خرید حضوری و غیر حضوری

با افزایش استفاده از اینترنت و فضای مجازی این روزها روش های سنتی و قدیمی خرید جای خود را به روش های جدید و ساده تر داده است. شما می توانید بدون آن که از منزل خود خارج شوید. از فروشگاه های مختلف بازدید کرده و وسیله مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

خرید اینترنتی و قیمت شارپ 564

خرید اینترنتی دستگاه های چاپ محدودیت زمانی و مکانی را از شما می گیرید. در واقع اگر در شهر محل سکونت شما فروشگاه لوازم اداری وجود ندارد. می توانید از فروشگاه آنلاین در شهر دیگر و در هر زمان از شبانه روز خرید کنید. قیمت شارپ 564 و دیگر دستگاه های چاپ معمولا در خرید اینترنتی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

فروشگاه معتبر

البته به این نکته توجه داشته باشید. که فروشگاه آنلاینی که انتخاب می کنید. معتبر بوده و دستگاه های چاپ را همراه با گارانتی به شما تحویل دهد. کپی ایران یکی از فروشگاه های آنلاین لوازم اداری است. که می توانید در آن مدل دستگاه چاپ مورد نظرتان را انتخاب کرده، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی خریداری کنید.

کپی ایران

در واقع فروشگاه کپی ایران بهترین گزینه جهت خرید این مدل دستگاه کپی به شمار می آید. زیرا این فروشگاه عرضه کننده انواع دستگاه های کپی و تجهیزات اداری از جمله دستگاه های کپی برند شارپ است. همچنین یکی از بهترین مراکز فروش دستگاه های کپی می باشد که مشتریان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر می توانند از آن خرید کنند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ 564 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید