قیمت شارپ MX-X283
قیمت شارپ MX-X283

قیمت شارپ MX-X283

قیمت شارپ MX-X283 با توجه به چند منظوره بودن و ویژگی ها و کاربردهایش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما با استفاده از این دستگاه می توانید. تمامی کارهای پرینت، اسکن و کپی خود خود را انجام داده. و از خرید چند دستگاه به صورت جداگانه خودداری کنید. قیمت این دستگاه همانند دیگر دستگاه های چاپ دیگر به دو شکل استوک و آکبند متفاوت بوده و شما می توانید.  آن را با قیمت های متفاوتی تهیه کنید.

شارپ MX-X283

شارپ MX-X283 یکی دیگر ار دستگاه های چاپ برند شارپ است که قابلیت کپی، پرینت و اسکن را داشته و می توانید از آن در مراکز مختلف اداری بزرگ وکوچک استفاده کنید. این دستگاه علاوه بر سه آپشن بالا قابلیت اتصال فکس را نیز دارد. شارپ 283 چاپ دارای توان و حجم کاری بالایی بوده و اجزای داخلی و عملکرد آن تا حد بسیار زیادی با محیط زیست سازگار است. در صورتی که قصد خرید این دستگاه چاپ را دارید با ما همراه شوید تا به شکل تخصصی تر آن را نقد و بررسی کنیم.

ویژگی های عمومی شارپ MX-X283

شارپ MX-X283 یک دستگاه چاپ ایستاده و اداری است که دارای وزن 95 کیلوگرم و ابعاد 645*695*953 میلی متر می باشد. این دستگاه ولتاژ مصرفی 220 تا 240 ولت داشته و کاملا با شبکه برق ایران سازگار است.

کنترلر مرکزی قدرتمند

در تمامی دستگاه های دیجیتال یک کنترلر مرکزی نیاز است تا بتواند تمامی کارهای دستگاه را کنترل کند. قدرت این کنترلر باید با حجم کاری دستگاه متناسب بوده و بتواند بدون هنگ

شارپ MX-M283 کردن و یا کند شدن تمامی کارهای درخواستی را انجام دهد. شارپ MX-M283 دارای یک کنترلر مرکزی قدرتمند 8 مگاهرتزی است که سرعت و قدرت بالایی داشته و به شما در انجام هرچه سریع تر و دقیق تر کارها کمک می کند.

صفحه نمایش 8.5 اینچی

از دیگر ویژگی های بسیار پر کاربرد در شارپ MX-X283 داشتن یک صفحه نمایش 8.5 اینچی است که به شما امکان مشاهده اطلاعات مورد نیازتان را می دهد. در هر مرحله از کار می توانید روی صفحه نمایش اطلاعاتی مانند تعداد برگه های چاپ شده یا باقی مانده و یا زمان باقی مانده تا پایان کار را مشاهده کرده تا برای انجام کار بهتر برنامه ریزی کنید. این صفحه نمایش کار با دستگاه را نیز برای شما بسیار ساده تر کرده و پیچیدگی خاصی برای کار با آن نخواهید داشت.

گزینه های امنیتی

در بسیاری از ادارات و شرکت ها برخی از اطلاعات در دست چاپ یا ذخیره شده تا جنبه های امنیتی بالایی بوده و هر کسی واجد شرایط اطلاع از آن نیست. در این موارد دستگاه های چاپ باید دارای گزینه های امنیتی بوده تا بتوانند از لو رفتن اطلاعات جلوگیری کنند. در صورتی که دستگاه های چاپ فاقد این ویژگی باشند، اطلاعات سری و محرمانه در زمان بسیار کوتاهی در میان تمامی افراد پخش می شود. در صورتی که برای شرکت و یا اداره خود به دنبال یک دستگاه چاپ با این ویژگی ها هستید، شارپ MX-M283 با داشتن گزینه های امنیتی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

عوامل موثر بر قیمت شارپ MX-X283

فاکتورهای مختلفی بر قیمت شارپ MX-X283 تاثیر می گذارند. که مهم ترین آن ها چند منظوره بودن دستگاه است. شاید در نگاه اول قیمت دستگاه کمی به نظرتان گران بیاید. اما اگر سه دستگاه جداگانه پرینت، کپی و اسکن با ویژگی های مشابه را پبدا کرده و قیمت آن ها را با یکدیگر جمع بزنید. قطعا قیمت آن بسیار بیشتر از دستگاه چند منظوره قیمت شارپ MX 283 خواهد شد.

ویژگی های دیگری مانند کیفیت چاپ بالای 1200 DPI، سرعت چاپ مناسب 28 برگ در دقیقه و سازگاری با سیستم های عامل مختلف باعث می شود. که کاربری دستگاه بسیار بالا باشد.

امکانات جانبی به کار رفته در این دستگاه کپی از جمله سورتر، لارج باکس، فینیشر و ذخیره خودکار ADF سرعت و دقت کار شما را چندین برابر کرده و می توانید. در مراکز شلوغ و پر کار روی سرعت بالای آن حساب کنید.

این دستگاه چاپ و اجزای به کار رفته در آن از جمله تونر با محیط زیست سازگار بوده و آسیبی به آن نمی رسانند. از طرفی مصرف انرژی آن بسیار پایین بوده و تونر آن قابلیت بازیافت دارد. این ویژگی ها باعث می شود. که شما در کنار یک خرید استاندارد و مناسب در حفظ محیط زیست نیز نقشی هرچند کوچک داشته باشید.

کپی متوالی تا 999 برگ، بزرگ نمایی و کوچک نمایی، حافظه داخلی بالا، اسکنر دقیق از دیگر ویژگی های این دستگاه چاپ است. که بر قیمت شارپ MX 283 تاثیر مستقیم می گذارد.

قیمت شارپ MX-X283
قیمت شارپ MX-X283

از چه فروشگاهی خرید کنیم؟

همانطور که در بالا اشاره شد. این دستگاه را می توانید. به دو صورت استوک و آکبند خریداری کنید. اما با توجه به دست دوم بودن دستگاه های استوک چه فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنیم. تا از خرید خود اطمینان داشته باشیم؟ قیمت شارپ MX 283 در مدل استوک آن بین 20 تا 50 درصد با قیمت استوک آن متفاوت است. بنابراین با خرید استوک از فروشگاه معتبر می توانید. در هزینه های خود تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

نکته اول آن که فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید. که در تعداد و نوع دستگاه های استوک تنوع بالایی داشته و تنها به داشتن یک یا دو دستگاه اکتفا نکرده باشد. زیرا در صورت تنوع بالا مطمئن خواهید شد. که فروشگاه واقعا وارد کننده دستگاه های چاپ بوده و دستگاه های آن اصل هستند.

قبل از خرید راجع به شناسنامه و گارانتی دستگاه های چاپ با فروشنده صحبت کنید. دستگاه های استوک با وجود دست دوم بودن دارای شناسنامه و خدمات پس از فروش هستند. خرید یک دستگاه استوک با گارانتی تا حد زیادی خیال شما را بابت اورجینال بودن دستگاه و حل مشکلات احتمالی برطرف می کند.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی شارپ MX-X283 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید