ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550

ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550

ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550
ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550

ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550 : برای ریست دستگاه شارپ mx550.700.600 وارد قسمت سرویس مد شوید و کد 15استارت و 1 استارت را بزنید برای آگاهی وآموزش بهتر فیلم آموزشی را تماشا کنید

شارپ ام ایکس 700/550

شارپ ام ایکس 700/550 بهترین قابلیت های کلاس خود را به عنوان یک دستگاه فتوکپی به شما ارائه می دهد. با سرعت گرفتن بیش از پیش کارهای مختلف شما نیاز دارید که با یک اشاره کارهای زیادی را هم زمان آماده تحویل داده شدن کنید. در مدت زمان کمتر کار بیشتری کنید. اسکن، کپی، پرینت و فکس قدرتمند عملگرهای چند منظوره این دستگاه بدون شک به قلب تپنده کار شما تبدیل خواهند شد.

تکنولوژی اسکن همزمان دو طرفه، قابلیت آرشیو اسناد اسکن شده و 120 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای حدود 60 هزار برگ کاغذ تنها بخش کوچکی از قابلیت های این دستگاه است. دستگاه همه کاره شارپ 700 mx نوآورانه ترین شاهکار شارپ است. در ادامه به معرفی قابلیت های این دستگاه همه کاره خواهیم پرداخت.

راندمان کاری بالاتر

ورودی و خروجی های سازگار دستگاه به ادارات پر کار و کارگروه های شلوغ کمک بزرگی خواهد کرد. همه کارمندان می توانند گردش کار خود را مدیریت کنند و چندین برابر موثرتر در ارتباط اتوماسیونی با یکدیگر قرار بگیرند. حتی می توانید با تکنولوژی جدید OSA شارپ، از دفتر کار خود و با یک کلیک، فرآیندهای مختلف دستگاه را به کار بیاندازید.

سرعت بالا

سرعت بالای کپی یا پرینت 70 برگ کاغذ در هر دقیقه در ترکیب با گنجایش فوق العاده بالای 4500 برگه ای سینی این دستگاه، به شما بیشترین خروجی کاری را که داشته اید هدیه میدهد.

عملکرد

با طراحی و مهندسی فوق العاده شارپ، خروجی با کیفیت و شایسته سطح کاری خود تحویل بگیرید. موتور ارتقا یافته شارپ mx 700 امکان اسکن چندین برگ را به صورت همزمان به شما میدهد. این چندوظیفگی در کنار کیفیت رضایت بخش 600 dpi صورت می پذیرد. اما این همه ماجرا نیست.

سیستم تغذیه

با سیستم تغذیه اسناد جدید، 150 برگ کاغذ را به صورت دو رو، در یک چشم بر هم نهادن و با یک اشاره کپی کنید. تا 65 تصویر را در حالت یک رو یا 76 تصویر را در حالت دو رو، فقط در یک دقیقه اسکن کنید. این سیستم تغذیه جدید اشتباهات و خطاها را به حداقل میزان ممکن می رساند.

کاربری آسان

شارپ ام ایکس 700/550 علاوه بر فرمت های معمول، از هر دو فرمت .pdf و تکس (.TIFF عمدتا سیستم های مبتنی بر لینوکس یا یونیکس) نیز پشتیبانی می کند. 120 گیگابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات این امکان را به دستگاه میدهد تا اسناد در انتظار پرینت شدن را اولویت بندی و مرتب کند. همچنین امکان تشکیل آرشیو از پرونده ها و اسناد را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد.

حداکثر کارایی

کافیست روی صفحه کنترل پنل (LCD) دستگاه، قابلیت پرینت خودکار ایمیل را برای رایانه های متصل فعال کنید. به محض دریافت فایل های ضمیمه ایمیل، شارپ mx 700 شروع به چاپ کردن فایل های ضمیمه ایمیل شما میکند. یا حتی می توان این قابلیت را برای فایل های دریافتی از طریق FTP نیز فعال کرد. هیچ وقتی را تلف نکنید، حتی به اندازه ارسال یک فایل ضمیمه به پرینتر!

زمانی که می خواهید یک صفحه آنلاین را ذخیره کرده و سپس آن را به پرینتر بفرستید، صرف کارهای دیگر یا نوشیدن یک لیوان چای کنید. شارپ mx 700 به صورت خوکار از صفحه وبی که روی مرورگر شما باز است نیز می تواند یک پرینت تهیه کند.

 زدن جلد یا کاور

به سادگی هر چه تمام تر، کار پرینت یا کپی شده خود را شیک و آماده تحویل بگیرید. شما می توانید با از قبل گذاشتن کاورهایی در سینی دستگاه و فشردن یکی از دکمه های AR-F15 و یا AR-F16، کاور را نیز به برگه های خروجی خود (هر 50 برگ یک کاور) بچسبانید.

امکانات مختلفی برای نحوه چسباندن و کاور کردن خروجی شما وجود دارد که همه را می توانید از روی صفحه نمایش یا کنترل پنل دستگاه انتخاب کنید. پرینت های خود را شکیل و حرفه ای تحویل بگیرید آن هم کاملا خودکار و بدون صرف وقت و انرژی برای جا انداختن طلق و شیرازه.

 

 

ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550
ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550
ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550
ریست دستگاه فتوکپی شارپ ام ایکس 700/550

                                                                                                                       

{mp4remote}http://dl.copyir.com/videos/2485.mp4{/mp4remote}

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید