دستگاه کپی استوک ریکو

دستگاه کپی استوک ریکو یکی از انتخاب های اول خریداران به شمار می رود. و با داشتن ویژگی هایی کاربردی و قیمتی مناسب می تواند. یک انتخاب ایده آل برای محل کار و با منزل شما باشد.

چرا دستگاه های فتوکپی را به صورت استوک بخریم؟

اگر قصد خرید دستگاه های چاپ و فتوکپی را دارید، ممکن است. افرادی به شما دستگاه های آکبند را پیشنهاد داده و عده ای دیگر دستگاه های استوک را به شما معرفی کنند. اما هر کدام از این دستگاه ها چه مزایایی برای خرید دارند؟ پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه های فتوکپی استوک به دلایل مختلف است.

دستگاه کپی استوک ریکو
دستگاه کپی استوک ریکو

قیمت پایین تر

مهم ترین مزیت خرید دستگاه کپی استوک ریکو یا برندهای دیگر خرید با قیمت بسیار پایین است. دستگاه های فتوکپی جزء دستگاه های گران قیمت اداری بوده و برای خرید بسیاری از آن ها باید گاها تا چند صد میلیون هزینه کنید. که برای اغلب افراد نشدنی است. دستگاه های استوک با قیمتی بسیار پایین تر گاهی تا نصف قیمت به فروش می رسند.

کیفیت بالا

یعنی اگر قیمت یک دستگاه کپی آکبند 100 میلیون باشد. می توانید آن را با حدود 50 میلیون خریداری کنید. از طرف دیگر خرید دستگاه های استوک در برندهای معروف این مزیت را برای شما ایجاد می کند. که از کیفیت بالای دستگاه استفاده کنید. در واقع بهتر است دستگاه های استوک با برند معروف را خریداری کنید. تا دستگاه های بی نام و نشان اما آکبند! مزیت دیگر دستگاه فتوکپی استوک ضمانت نامه و گارانتی است. که در صورت خرید از فروشگاه های معتبر می توانید. از آن بهره مند شوید.

ویژگی های دستگاه کپی استوک ریکو

یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه های چاپ داشتن قیمتی پایین تر نسبت به برند های دیگر در کنار داشتن کیفیت بالا است. سرعت چاپ و کیفیت آن در مدل های مختلف متنوع بوده و در بسیاری از مدل ها می تواند تا 70 برگه را با کیفیت بالای 2400 DPI و بیشتر به چاپ برساند. دستگاه کپی استوک ریکو در مدل های مختلف ایستاده و رومیزی، جوهر افشان و یا لیزری در بازار موجود بوده و می توانید. با توجه به نیاز خود اقدام به خرید آن ها کنید. بسیاری از مدل های این برند به صورت چند منظوره طراحی شده و می توانید. علاوه بر کپی برای پرینت، اسکن و فکس نیز از آن ها استفاده کنید.

 

راه های ارتباطی دستگاه کپی استوک ریکو

راه های ارتباطی در دستگاه های این برند نیز متنوع بوده و در بسیاری از آن ها می توانید از کابل شبکه، اتصال بی سیم و چند پورت USB استفاده کنید. کپی دو طرفه، کپی مستقیم، ذخیره خودکار ADF، قابلیت برنامه ریزی، کپی متوالی تا 9999 برگه در بسیاری از مدل ها، از دیگر ویژگی های این برند از دستگاه های چاپ می باشد.

دستگاه کپی استوک ریکو
دستگاه کپی استوک ریکو

نکات مهم تشخیص دستگاه کپی استوک ریکو

در ذیل به چند نکته مهم در مورد تشخیص دستگاه های استوک اشاره می کنیم.

قطعات

یکی از نکات مهم در رابطه با دستگاه های استوک این است که قطعات دستگاه بعد از مدتی احتیاج به تعویض دارند. برای مثال هیتر دستگاه بعد از کارکرد 300 هزار برگه، امیج دستگاه بعد از 50 هزار برگه و تراسفر دستگاه بعد از کارکرد 400 هزار برگه احتیاج به تعمیر یا تعویض دارند.

بنابراین دستگاه های برقی از جمله مدل های مختلف دستگاه های فتوکپی بعد از مدت زمان معینی احتیاج به تعمیر و سرویس قطعات دستگاه خواهند داشت. شرکت سازنده این دستگاه ها قطعات از کار افتاده را با قطعات نو جایگزین می کنند.

پیچ های دستگاه

دستگاه کپی که سرویس نشده باشد قطعات آن پیچ های یکسانی دارد اما اگر دستگاه تعمیر یا تعویض شده باشد ممکن است پیچ های ناهماهنگی را بر روی دستگاه مشاهده کنید. بنابراین لازم است موقع خرید دستگاه پشت دستگاه را باز کنید پیچ ها و قطعات داخلی آن را بررسی کنید. در صورتیکه پیچ ها یکسان و قطعات دستگاه قدیمی بودند یعنی دستگاه سرویس نشده است.

فروشگاه معتبر

یکی دیگر از نکات موقع خرید دستگاه استوک این است که آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه اگر یک یا دو مدل از دستگاه کپی مورد نظر شما را داشته باشد امکان خرابی دستگاه زیاد می باشد. بنابراین بهتر است از فروشگاه هایی که خود وارد کننده این دستگاه ها هستند و انواع مختلفی از این دستگاه ها را دارند خریداری کنید. در اینصورت می توانید با اطمینان کاملی از کیفیت و سلامت دستگاه کپی نسبت به خرید آن اقدام کنید.

کنتور دستگاه

نکته دیگری که موقع خرید باید به آن توجه کنید این است که کنتور مکانیکی و دیجیتالی دستگاه باید یکی باشد. همچنین ایمیجینگ و کارتریج دستگاه هم باید یک مدل داشته باشند و حتی الامکان کشور سازنده آن ها یکسان باشد.

هیتر

یکی از قطعات مهم هر دستگاه کپی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید هیتر دستگاه است. سالم بودن و تمیز بودن هیتر دستگاه نشان دهنده کارکرد کم آن می باشد. درصورتیکه هیتر نو و بدون لکه باشد یعنی از سلامت کافی برخوردار است. اگر روکش روی هیتر کثیف و لکه دار باشد به معنای کارکرده بودن دستگاه می باشد.

بنابراین قبل از خرید دستگاه ریکو آفشیو  بهتر است آن را به طور کامل بررسی و با سایر مدل های مشابه مقایسه کنید. زیرا دستگاه استوکی مناسب خریداری می باشد که علاوه بر قیمت مناسب کیفیت لازم را هم داشته باشد.

دستگاه کپی استوک ریکو
دستگاه کپی استوک ریکو

خرید از کپی ایران

کپی ایران یکی از فروشگاه های آنلاین لوازم اداری است. که می توانید برای خرید دستگاه کپی استوک ریکو یا هر برند دیگری به آن مراجعه کنید. تمام دستگاه های این فروشگاه اصل بوده و کاملا سالم هستند. می توانید. مدل های مختلف دستگاه را در بخش فروش وبسایت دیده، کاتالوگ ها و ویژگی هایشان را مطالعه کرده و سپس با قیمت بسیار مناسب اقدام به خرید کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی استوک ریکو آفیشیو کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید