ریکو آفیشیو mp8000

ریکو آفیشیو mp8000 یکی دیگر از دستگاه های اداری فتوکپی برند ریکو است. که می توانید در مدارس، ادارات مختلف، مراکز چاپ و نشر و غیره مورد استفاده قرار دهید. اگر قصد خرید این دستگاه چاپ را دارید با ما همراه باشید. تا شما را با تمامی ویژگی های این دستگاه چاپ آشنا کنیم.

سال ساخت و کشورهای سازنده

سال ساخت ریکو آفیشیو mp8000 به سال2012 بر می گردد. بنابراین حتی اگر دستگاه در اولین سال ساخت خود مورد استفاده قرار گرفته باشد. باز هم خیلی کار نکرده است. کشورهای مختلفی نیز اقدام به ساخت این دستگاه فتوکپی کرده اند. از جمله این کشورها می توان به ژاپن، چین، کانادا، آلمان، فرانسه، هلند و آمریکا اشاره کرد.

دقت چاپ بالا

بدون شک هر چه میزان کیفیت چاپ بالاتر باشد. قیمت دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. کیفیت چاپ دستگاه های لیزری معمولا 600، 1200 و یا 1600 دی پی ای است. از آن جا که روش لیزری به خودی خود دقت چاپ بسیار بالایی دارد، دی پی آی بالا ضمانت می کند. که نسخه چاپ شده در نهایت کیفیت و وضوح خواهد بود. کیفیت چاپ در ریکو آفیشیو 8000 مقدار 1600 DPI است. این میزان کیفیت یکی از بیشتری و بالاترین مقادیر دی پی آی در میان دستگاه های چاپ است. که می تواند سخت گیر ترین ناشران را نیز راضی نگه دارد.

سرعت چاپ بالا

هر چه سرعت چاپ بالاتر باشد. قیمت دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت. بدون شک سرعت چاپ دستگاه های اداری بسیار بیشتر از دستگاه های رومیزی است. به طوری که دستگاه های رومیزی حداکثر تا 40 برگه را می توانند چاپ کنند. اما این میزان در دستگاه های اداری می تواند به 100 نیز برسد. ریکو آفیشیو mp8000 از این بابت نیز می تواند. نمره راضی کننده ای به دست آورد. این دستگاه چاپ می تواند در هر دقیقه 80 برگه را با کیفیت بسیار بالا برای شما چاپ کند. یعنی در روزهای کاری شلوغ خود می توانید در هر ساعت می توانید. حدود ۵ هزار برگه را چاپ کنید!

سطوح چاپ مختلف

مساله بسیار مهم دیگر درباره دستگاه های چاپ، سایز کاغذهایی است. که می توانید در دستگاه قرار داده و روی آن ها چاپ انجام دهید. شما در محل کار خود سفارش های مختلفی برای چاپ در اندازه های مختلف روی برگه های مختلف خواهید داشت. این مساله باعث می شود نیاز داشته باشید دستگاهی با تنوع در سایز برگه های ورودی نیاز داشته باشید. در ریکو آفیشیو mp8000 می توانید برگه های مختلف A3 تا A5 و B4 قرار داده و در ابعاد مورد نیازتان کپی یا پرینت بگیرید.

چاپ دو طرفه

در کنار داشتن سرعت و کیفیت بالا یکی از قابلیت های جانبی اما بسیار مهم و پرکاربرد در دستگاه های چاپ داشتن قابلیت چاپ دو طرفه است. بدون شک می توان گفت این روزها بیشتر سفارش های چاپی که در مراکز چاپ و نشر داده می شود. کپی دو طرفه جزوات و برگه های مختلف است. در دستگاه های مختلف بدون قابلیت کپی دو طرفه شما مجبور خواهید بود. که به صورت دستی برگه را زیرو رو کنید. اما در ریکو آفیشیو mp8000 برگه به صورت خودکار در دستگاه به صورت دو طرفه چاپ می شود. این مساله سرعت کار شما را تا حد بسیار زیادی بالا می برد.

 

  •                       
  • فتوکپی ریکو آفیشیو mp8000

  • کاربری سیاه سفید اااا لیزری
  • سرعت 80 برگ در دقیقه
  • دقت 1200 dpi
  • امکانات اختیاری اتصال به کامپیوتر – سورتر و فینیشر-ADF
  • سال تولید 2010
  • کشور سازنده چین – مالزی
  • قیمت استوک بسته به وضعیت و امکانات
  • قیمت رفیل موجود نیست
  • قیمت آکبند موجود نیست
  • قیمت کار کرده بسته به وضعیت و امکانات
  • ریکو آفیشیو mp8000
    ریکو آفیشیو mp8000

    توضیحات دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو mp8000 جزو سری جدید استوک شده می باشد مناسب تکثیر در دفاتر فنی و مراکز آموزشی است و استوک بسیار تمیزی می توان از این سری فتوکپی ها خریداری نمود.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید