خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰
خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از اینرو آشنایی با این فاکتورها بهترین راه کار برای انتخاب صحیح این مدل دستگاه کپی محسوب می شود. ریسوگراف کام کالر 7050 یک دستگاه چند منظوره می باشد. که کاربران را از دستگاه های کپی دیگر بی نیاز می سازد.

آشنایی با راهنمای ریسوگراف رنگی کام کالر

بهتر است بدانید که آشنایی با نکات مهم جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به کاربران کمک می کند. تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. از اینرو با برخی نکات جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به صورت مختصر آشنا خواهیم شد.

سرعت دستگاه کپی

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید دستگاه کپی سرعت آن می باشد. که در صورت نیاز باید قبل از خرید و انتخاب دستگاه مورد توجه کاربران قرار گیرد. از اینرو باید با توجه به سرعت تکثیر در دقیقه و همچنین تعداد برگه های چاپ شده در هر ماه می توان سرعت دستگاه مورد نظر را بررسی کرد. دستگاه کپی ریسوگراف کام کالر 7050 قادر است ۱۲۰ برگ A4 را در هر دقیقه و ۶۶ برگ A3 را در هر دقیقه چاپ کند. از اینرو از سرعت بالایی جهت چاپ اسناد مناسب برخوردار می باشد.

نوع دستگاه انتخابی

از دیگر فاکتورهای مهم جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ مدل دستگاه است. این دستگاه در سه مدل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار موجود می باشد. در واقع دستگاه های استوک و بازسازی شده به مراتب دارای قیمت پایین تری نسبت به مدل های نو و آکبند هستند. از اینرو کاربرانی که از لحاظ اقتصادی از نیاز مالی زیادی برخوردار نیستند بهتر است. مدل های استوک و بازسازی شده را انتخاب کنند.

قابلیت چاپ دو رو در کام کالر ۷۰۵۰

از دیگر نکات مهم جهت خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ قابلیت کپی گرفتن دو طرفه آن می باشد. بهتر است بدانید که این قابلیت به طور قابل توجهی هزینه کاغذ مصرفی را کاهش می دهد. از اینرو از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به است. همچنین این ویژگی به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. از طرفی باعث افزایش کارایی دستگاه به طور چشمگیری می شود.

کیفیت و رزولوشن

از دیگر نکات مهم و قابل توجه دیگر در انتخاب دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن چاپ دستگاه است. از آنجا که معیار کیفیت با واحدی به نام DPI سنجیده می شود بهتر است. دستگاه کپی را انتخاب کنید که از میزان DPI بالایی برخوردار باشد. هرچه کیفیت دستگاه بالا باشد به همان اندازه میزان عملکرد بالایی را خواهد داشت. لازم به ذکر است که این مدل دستگاه کپی قادر است اسناد و متون مختلف را با کیفیت 600* 300 دی پی آی کپی و همچنین با کیفیت 600* 600 پرینت بگیرد.

چند منظوره بودن کام کالر ۷۰۵۰

همچنین باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس چندکاره و تک کاره بودن دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع ریسوگراف کام کالر 7050 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار است. این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت های مختلفی همچون کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰
خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

مشخصات فنی ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص محبوبیت دارد. این مدل دستگاه کپی در مدل ایستاده در بازار موجود می باشد. در واقع دستگاه کپی ایستاده ابعاد بزرگتری نسبت به دستگاه های رومیزی دارند. در اینجا مشخصات فنی ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ را توضیح خواهیم داد.

کیفیت مطابق با بالاترین استاندارد ها

کیفیت خروجی دستگاه تلفیقی از دو سنسور اسکن و پرینت با رزولوشن های چاپ ۶۰۰*۶۰۰ dpi می باشد. بهتر است بدانید که خروجی دستگاه از فرآیندهای مختلف از جمله مجهز به اسکن ها و پردازش های مختلف عبور می کند.

در نهایت این فرآیندها باعث افزایش کیفیت چاپ می شوند. به طوری که تمامی موارد ریز و جزئیات را در برگه چاپ شده نمایش می دهند. کیفیت کپی های خروجی ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ بسیار عالی می باشد به طوری که کاملا نزدیک به سند اصلی است.

کیفیت این مدل ریسوگراف از نظر بسیاری از رنکینگ ها و اعتبار سنجی های بین المللی از نظر قابل تجارت بودن تایید صلاحیت شده اند و ممتاز بودن کیفیت آنها تایید شده است.

تونر و مواد مصرفی دستگاه ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ یک دستگاه کپی جوهرافشان می باشد. این مدل دستگاه کپی دارای جوهر مایع با کارتریج پلاستیکی است. مدل طرح و مدل فابریک این نوع تونر در بازار موجود می باشد. بنابراین در صورت نیاز به تعویض یا شارژ کارتریج می توانید یکی از هر دو نوع را انتخاب کنید.

سرعت بالا

ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ نسبت به سایر دستگاه های مشابه از سرعت بالایی برخوردار می باشد. این مدل دستگاه کپی برای برگه A4 سرعت ۱۲۰ برگ در هر دقیقه دارد. سرعت دستگاه برای برگه A3 به صورت ۶۶ برگ در دقیقه است. لازم به ذکر است که همه کارهای دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شوند به طوری که ۱۲۰ برگ با کمترین دخالت کپی و در مدت زمان کوتاهی به دست شما می رسد.

کم مصرف و مقرون به صرفه بودن دستگاه

هزینه کپی گرفتن با ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به شدت پایین و مقرون به صرفه است. این مدل ریسوگراف برخلاف سایر دستگاه ها با افزایش تعداد کپی قیمت آن مقرون به صرفه تر می شود. درصورتیکه در حالت عادی در سایر دستگاه های کپی هر اندازه که تعداد برگه های چاپ شده افزایش پیدا کند هزینه پرداختی هم افزایش پیدا خواهد کرد.

اما در این مدل ریسوگراف قضیه برعکس می باشد. زیرا شما یک بار هزینه کپی کردن اطلاعات سند اولیه را پرداخت می کنید و بعد از آن هزینه پرداختی بین تعداد کپی ها تقسیم می شود. همچنین خود دستگاه ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ کم مصرف است به طوری که در برخی از حالات عملکردی به اندازه مجموعا دو لامپ ساده حبابی انرژی مصرف می کند.

لازم به ذکر است که قطعات دستگاه با محیط زیست بیگانه نیستند و از مواد قابل تجزیه ساخته شده اند. یکی از مزایای این مدل ریسوگراف این است که دستگاه هیچگونه نشر شیمیایی خطرناک یا گاز سمی یا اشعه مضری ندارد. بنابراین با خیالی آسوده می توانید با دستگاه کار کنید.

ظرفیت سینی بالا ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

ظرفیت سینی یکی از ویژگی های مهم هر دستگاه کپی به شمار می آید. لازم به ذکر است هر چه ظرفیت سینی دستگاه بالا باشد سرعت عملکرد دستگاه هم بیشتر خواهد شد. ظرفیت سینی ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ هزار برگه می باشد که قابلیت ارتقا دادن هم دارد. بنابراین کاربر می تواند هنگام راه اندازی و شروع به کار هزار برگه را در سینی قرار دهد و تا مدت زمان زیادی کاغذ دستگاه را شارژ نکند.

چاپ مستقیم از طریق پورت اتصال USB ,LAN

دستگاه های چاپ می توانند با روش های متفاوتی به ورودی اطلاعات خود متصل و آن ها را چاپ کنند. در ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ راه ارتباطی پورت USB ,LAN می باشد. دستگاه از طریق این پورت اتصالی می تواند با سرعت بالا اطلاعات مختلف را از ریسو به فلش مموری و یا برعکس انتقال دهد.

زیرا در غیراینصورت سرعت عملکرد دستگاه کاهش پیدا می کند. این مدل ریسوگراف می تواند به صورت مستقیم فایل مورد نظر را چاپ کند. به این صورت است که نیازی به انتقال داده ها از حافظه بیرونی به ریسو ندارید. این امر باعث افزایش سرعت عملکرد شما تا دو برابر می شود.

زمان گرم شدن دستگاه ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

زمانیکه دستگاه را به برق متصل می کنید برای گرم شدن و شروع به کار به مدت زمان مشخصی نیاز دارد. هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد عملکرد دستگاه بالاتر خواهد بود. ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ برای گرم شدن و شروع به کار به ۲ دقیقه و ۴۵ ثانیه زمان احتیاج دارد.

زمان تهیه اولین کپی

این مدل دستگاه کپی می تواند اولین کپی را در مدت زمان ۸ ثانیه به شما تحویل دهد.

قابلیت بزرگنمایی دستگاه

با این مدل دستگاه کپی می توانید بر روی بخش خاصی از نسخه اصلی زوم کنید. بدین صورت است که با این قابلیت کل فایل را می توانید بزرگ یا کوچک کنید. بهتر است بدانید که ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ از قابلیت بزرگنمایی ۵۰ تا ۲۰۰ درصد برخوردار می باشد.

استفاده از برگه در سایزها و جنس های مختلف
برای چاپ تراکت های مختلف، صفحات یک کتاب، کارت های ویزیت و غیره به برگه های با سایز و جنس مختلف نیاز پیدا می کنید. در صورتیکه دستگاه چاپ تنها از یک برگه با یک سایز استفاده کند کاربری آن کاهش پیدا می کند. سایز کپی ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ به صورت A5,A4,A3 می باشد.

خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰
خرید ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰

جمع بندی و کلام آخر

دستگاه ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ تمام قابلیت های لازم جهت انجام پروژه های سنگین را دارا می باشد. سرعت بالا، کیفیت عالی و مقرون به صرفه بودن از ویژگی های بارز این مدل ریسوگراف است. با این دستگاه می توانید تمام نیازهای خود را برطرف کنید. سرعت بالای دستگاه مانع از اتلاف وقت شما می شود. این دستگاه کپی جهت چاپ تکثیر انبوه بسیار پرکاربرد است.

مواد مصرفی ارزان و هزینه نگهداری دستگاه نسبت به سایر دستگاه های کپی بسیار پایین تر می باشد. به طوری که خرید این دستگاه کپی برای کاربر بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. زیرا این دستگاه چه از لحاظ مصرف انرژی و چه از لحاظ هزینه های تهیه کپی اقتصادی عمل کرده است. توصیه می شود ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ را از فروشگاه معتبر کپی ایران خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد خرید دستگاه ریسوگراف کام کالر ۷۰۵۰ کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید