دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754

 

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 یک دستگاه فتوکپی چند منظوره است. که با داشتن ویژگی های عالی و استاندارد می تواند. رضایت خاطر شما را به طور کامل به دست آورد. این دستگاه فتوکپی استوک با استفاده از تکنولوژی لیزری چاپ روی برگه را انجام داده لذا از سرعت و دقت قابل قبولی برخوردار می باشد.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754
دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754

در این قسمت به بررسی چند مورد از ویژگیهای این دستگاه فتوکپی می پردازیم:

راه های ارتباطی متنوع و متعدد

یکی از ویژگی های بارز در دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا C754 داشتن دو پورت USB.1 و USB.2 و پورت شبکه است. که می توانید به وسیله آن با سرعت مناسب به انتقال داده بین سیستم های مختلف یا فلش مموری و دستگاه فتوکپی بپردازید.

کپی دو رو همزمان

قابلیت کپی دو رو و همزمان در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا C754 به شما این امکان را می دهد. که به راحتی و بدون نیاز به توقف دستگاه و جابجا کردن برگه، از هر دو سمت آن کپی گرفته و سرعت کار خود را افزایش دهید.

کیفیت بسیار عالی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 کیفیت قابل قبول آن است. دقت کپی در این دستگاه 600 DPI و دقت پرینت در آن 1200 DPI می باشد. این دقت به خصوص در پرینت یکی از بهترین و ایده آل ترین مقادیر برای دستگاه های چاپ محسوب می شود. دقت اسکن در این دستگاه فتوکپی استوک نیز بالا بوده و 600 DPI می باشد.

ظرفیت کاغذ بالا

در دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 می توانید. در بیشترین حالت 1150 برگه قرار داده و به طور متوالی از 999 برگه کپی بگیرید. این ویژگی کپی متوالی و تعداد بالای ظرفیت برگه ها می تواند. سرعت عملکرد شما را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754
دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

از دیگر ویژگی های خوب و پر کاربرد در دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی آن در ابعاد 20 تا 400 درصد با تغییر یک دهم درصد می باشد. با این ویژگی می توانید. تمامی یک سند بزرگ را در یک صفحه کپی گرفته و یا بخش های خاصی از آن را بزرگ نمایی کرده و فقط از بخش مورد نظر پرینت بگیرید.

راه اندازی بسیار کوتاه

در گذشته برای راه اندازی و شروع به کار دستگاه های فتوکپی مجبور بودیم. تا چند دقیقه منتظر گرم شدن و اولین کپی در دستگاه بمانیم، اما دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 دستگاه در کم تر 22 ثانیه گرم شده و در کم تر 3.7 ثانیه می تواند. اولین کپی را برای شما انجام دهد.

سایز کاغذ متنوع

در دستگاه استوک کونیکا مینولتا C754 می توانید. بدون محدودیت خاصی برگه های مختلف با سایزهای A3 تا A6 را قرار داده و از آن ها کپی و پرینت بگیرید.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754
دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754

نکات مهم هنگام خرید

 

موقع خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 بهتر است توجه داشته باشید که :

کنتور

کنتور دستگاه یا به عبارتی کارکرد دستگاه پایین باشد. همچنین بهتر است که کنتور دیجیتال و آنالوگ را با یکدیگر تطبیق دهید. بنابراین در این خصوص دستگاه نباید خطای لیسانس داشته باشد. وجود خطا بدان معنی است که کنتور دستگاه دستکاری شده است. در این صورت بعد از گذشت مدت زمانی دستگاه متوقف خواهد شد؛ که مجبور به عوض کردن برد فرمتر و امیج ها و  NVRAM خواهید بود. بنابرین مجبور خواهید بود هزینه زیادی را جهت تعمیر دستگاه بپردازید.

تونر

 

همچنین موقع خرید دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 باید تونر دستگاه را از لحاظ پر بودن کنترل کنید. لازم به ذکر است که فروشنده ممکن است تونرها را شارژ کرده باشد. بنابراین به پلمپ بودن تونرها دقت نمایید. زیرا در غیر این صورت در اثر گذر زمان به دستگاه آسیب می‌ رسد. اغلب فروشندگان به دلیل قیمت بالای تونر مجبور می‌شوند آن را با قیمت بسیار پایین شارژ کنند. لازم به ذکر است که تونر شارژی کار می ‌کند اما در گذر زمان به دستگاه آسیب می‌ زند.

فیوزینگ یا هیتر

 

از آن جایی که فیوزینگ یا هیتر دستگاه از صد ها قطعه مصرفی تشکیل شده است و به دلیل این که به صورت زنجیر وار کار می‌کند، ممکن است مابقی قطعات را از کار بندازد. از طرفی تنظیم هیتر کاری بسیار سخت و دشوار است و هر سرویس کاری نمی‌تواند آن را انجام دهد. بنابراین توصیه می‌شود در صورت خرابی در هیتر آن را با یک قطعه استوک سالم یا آکبند تعویض کنید.

ترانسفر

 

ترانسفر فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754c به دلیل اینکه همانند هیتر جزو مصرفی دستگاه می ‌باشد و در حدود 280 هزار برگ عمر می‌کند باید به آن دقت ویژه داشته باشید. بنابراین در صورت خرابی در این قسمت باید آن را تعویض نمایید. خریدفتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754c کار مشکلی است و نیازمند تخصص بالایی می‌ باشد.

فروشگاه معتبر

 

در صورتی که بر حسب نیاز خود قصد خریددستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754 را داشتید بهتر است از فروشگاه معتبر و صاحب نامی مانند فروشگاه کپی ایران خریداری کنید. این فروشگاه به دلیل سابقه و تجربه فراوان قادر است با کیفیت ‌ترین دستگاه را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دهد. فروشگاه کپی ایران با در نظر گرفتن خدمات گارانتی امکان خریدی مطمئن را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در صورت تمایل به خرید این دستگاه می توانید به صورت اینترنتی از طریق همین صفحه اقدام نمایید؛ تا محصولی مطمئن و با کیفیت و با خدمات پس از فروش گسترده در اختیارتان قرار گیرد.

 

خرید از کپی ایران

شرکت ایران کپی یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های وارد کننده دستگاه های فتوکپی استوک است. که می توانید مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله مدل معرفی شده در بالا را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید.

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754
دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C754

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا 754 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید