فتوکپی رنگی استوک کونیکا

فتوکپی رنگی استوک کونیکا
فتوکپی رنگی استوک کونیکا

فتوکپی رنگی استوک کونیکا

فتوکپی رنگی استوک کونیکا جزء پرکاربردترین دستگاه‌ها می‌باشد. که در همه جا قابل استفاده است. این مدل دستگاه به دلیل دارا بودن ویژگی‌های خاص از جمله قیمت مناسب، کیفیت بالای چاپ و چند منظوره بودن مورد پسند اکثر مشتریان واقع شده است.

آشنایی با فتوکپی رنگی استوک کونیکا

بهتر است بدانید که فتوکپی رنگی در صنعت چاپ دیجیتال بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. که جایگزین چاپ افست در تیتراژهای پایین کتاب شده است. این مدل دستگاه به دلیل سرعت بالا و مقرون به صرفه بودن به راحتی توانسته است جایگزین دستگاه‌های قدیمی شود. می‌توان گفت این نوع دستگاه در سازمان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز چاپ و تکثیر بسیار کاربرد دارد. این نوع دستگاه از قیمت بسیار پایینی برخوردار است در عین حال چاپ بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهد. به دلیل قیمت پایین در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار می‌باشد. قبل از خرید هر گونه دستگاه کپی باید نیازهای خود را بسنجید. سپس براساس آن نیازها در میان برندهای مختلف دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. زیرا علاوه بر دارا بودن قیمت مناسب دستگاه باید بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

فتوکپی رنگی استوک کونیکا
فتوکپی رنگی استوک کونیکا

دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

کونیکا مینولتا نام یک شرکت ژاپنی می باشد ، که در زمینه ی تولید 1) تجهیزات اداری 2) ابزار های تجسمی 3) تجهیزات تصویر برداری پزشکی و ابزارهای اندازه گیری فعالیت می نماید.این شرکت از ادغام دو شرکت کونیکا و شرکت مینولتا تاسیس گردید. و در سال 2003 فعالیت خود را آغاز نمود .و اما شرکت کونیکا خود یک شرکت بنام در زمان 1873 بود که در زمینه ی چاپ لیزری ، فیلمبرداری ، فیلم عکس و … فعالیت می نمود در واقع این شرکت ژاپنی کلیه لوازم عکاسی را تولید می نمود. و شرکت مینولتا نیز که یک شرکت ژاپنی بود که در زمینه ی تولید دوربین عکاسی و دور نگار و چاپگر های لیزری فعالیت می نمود .

شرکت مینولتا در سال 1928 فروشگاه خود را با نام فروش دوربین های آلمانی ژاپنی تاسیس کرد و از جمله زرگترین دلایل شهرت این شرکت ساخت دورین هایی با فوکوس خودکار بود . دفاتر مرکزی شرکت کونیکا مینولتا در توکیو ، مارونولوچی ، چیودا قرار دارد . این شرکت از جمله شرکت های سهامی عام محسوب می گردد که سهام آن در بورس توکیو عرضه می گردد . از جمله بزرگترین سهام داران شرکت نیپون لایف و جی پی مورگان چیس می باشند .

ویژگیها و مشخصات

کونیکا مینولتا به دلیل داشتن ویژگی ‌های خاص در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. دستگاه های فتوکپی این برند با داشتن امکانات متنوع می توانند پاسخگوی نیاز های متفاوت همه طیف از مشتریان باشند. از ویژگی‌ های بارز آن امکان اتصال به پورت USB می‌باشد. بنابراین می ‌توانید به راحتی دستگاه را به کامپیوتر وصل نمایید. همچنین از قابلیت سورت به صورت دیجیتال و مکانیکی برخوردار می باشد.

کونیکا مینولتا به دلیل دارا بودن قابلیت EDF قادر است به صورت همزمان دو طرف سند را اسکن بگیرد. همچنین از قابلیت مشخص کردن موقعیت اسکن برخوردار می باشد. بنابراین به راحتی می‌توانید سند مورد نظر را در فایل اسکن پیدا کنید. بهتر است بدانید که این دستگاه از قابلیت اسکن به صورت رنگی هم برخوردار می‌ باشد.

ویژگی‌های فتوکپی رنگی

فتوکپی رنگی استوک کونیکا به دلیل دارا بودن ویژگی‌های خاص انتخاب اکثر مشتریان خواهد بود. افرادی که حجم کاری بالایی دارند برای مثال در مراکز چاپ و تکثیر مشغول به فعالیت هستند بهتر است از این نوع دستگاه استفاده کنند. زیرا این مدل دستگاه از ظرفیت بالایی برخوردار است. می‌توان گفت کار با این دستگاه بسیار راحت می‌باشد به طوری که دیگر مجبور به چک کردن و گذاشتن برگه داخل دستگاه نیستید. بنابراین این دستگاه باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

سرعت بالا

از دیگر ویژگی‌های مهم این فتوکپی رنگی استوک کونیکا سرعت بالای کپی در آن می‌باشد. در صورتیکه سرعت کپی برایتان مهم است توصیه می‌شود این دستگاه را خریداری کنید. امروزه سرعت کپی دستگاه یکی از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود زیرا مانع از اتلاف وقت خواهد شد.

دستگاه چند منظوره

این نوع دستگاه چند منظوره می‌باشد. بنابراین افرادی که از فضای کمی در محیط کاری خود برخوردار هستند. می‌توانند این نوع دستگاه را خریداری کنند. این مدل دستگاه باعث ایجاد فضایی منظم و آراسته در محل کار شما خواهد شد. از طرفی خرید این مدل دستگاه برای مشتری بسیار به صرفه‌تر است. زیرا با خرید این دستگاه دیگر احتیاجی به خرید دستگاهای دیگر نخواهید داشت. با فتوکپی رنگی استوک کونیکا می‌توانید علاوه بر فتوکپی کارهای پرینت و اسکن خود را انجام دهید. بنابراین توصیه می‌شود افرادی که در محل کار خود به این کارها نیاز دارند این دستگاه کپی چند منظوره را خریداری کنند.

کیفیت و وضوح چاپ

می‌توان به جرات گفت از مهم‌ترین ویژگی‌های هر دستگاه کپی کیفیت و وضوح چاپ دستگاه برای مشتری می‌باشد. این مدل دستگاه از کیفیت چاپ فوق العاده‌ای برخوردار است. بنابراین افرادی که کیفیت چاپ برایشان اهمیت دارد بهتر است خرید این نوع دستگاه را در اولویت قرار دهند. همچنین به دلیل تنوع در برند‌های مختلف دستگاه فتوکپی بهتر است. دستگاه مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه‌ای که دارد. جزء فروشگاه‌های معتبر و برجسته می‌باشد. توصیه می‌شود فتوکپی رنگی استوک کونیکا خود را از فروشگاه کپی ایران خریداری نمایید.

فتوکپی رنگی استوک کونیکا
فتوکپی رنگی استوک کونیکا

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد فتوکپی رنگی استوک کونیکا کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید