قیمت ریکو آفیشیو 6001

قیمت ریکو آفیشیو 6001 برای کسانی که قصد خرید این دستگاه چاپ سیاه و سفید را دارند. از اهمیت بالایی برخودار است. هر خریداری مایل است پول خود را صرف خرید کالایی حرفه ای با عملکرد بالا کند. بنابراین بهتر است پیش از هر اقدامی با ویژگی های بارز دستگاه کپی ریکو آفیشیو 6001 آشنا شده و دستگاه را بهتر بشناسید تا انتخاب یهتری داشته باشید.

قیمت ریکو آفیشیو 6001
قیمت ریکو آفیشیو 6001

مشخصات تاثیر گذار بر قیمت ریکو آفیشیو 6001

قبل از انتخاب و سفارش ریکو 6001 با مشخصات تاثیرگذار بر روی قیمت آن آشنا شوید:

سرعت چاپ

یکی از فاکتورهای مهمی که قیمت هر دستگاه کپی را تعیین می کند سرعت چاپ آن است. بی شک تمامی مراکز بر اساس که نیازی که دارند یک ماشین کپی می خرند و هیچکس مایل نیست هزینه اضافی بابت دستگاهی بپردازد که به آن نیاز ندارد و یا اینکه برای ابعاد کاری که دارد مناسب نیست. در مورد ریکو آفیشیو 6001 سرعت آن به اندازی هست که بتوان گفت برای کارهای حرفه ای مناسب است. این دستگاه در هر دقیقه 60 برگه را به صورت سیاه و سفید کپی یا پرینت می کند.

قابلیت چاپ دورو و اسکن

این دستگاه چاپ دورو را به صورت کاملا حرفه ای و عالی انجام داده و دچار مشکل گیر کاغذ نمی شد. ویژگی مهم درباره ریکو آفیشیو اسکنر آن است. این دستگاه قابلیت اسکن رنگی را داشته و در هر دقیقه می تواند بیش از 130 برگ را اسکن کند. اما قضیه به همین جا ختم نمی شود، زیرا این دستگاه دارای دو اسکن زیر و رو می باشد تا بتواند همزمان فایل های دو رویه را اسکن کند.

قیمت ریکو آفیشیو 6001
قیمت ریکو آفیشیو 6001

پنل لمسی

قیمت ریکو آفیشیو 6001 از عوامل دیگری نیز تاثیر می پذیرد. از جمله پانل لمسی دستگاه که کاربرد آن را بسیار راحت کرده و نیز سرعت بالایی که در لود و پرینت فایل های حجیم دارد. این دستگاه همچنین مجهز به یک رم 1.5 گیگابایتی و هار دیسک 160 گیگابایتی می باشد. از حافظه موقت می توان برای افزایش سرعت چاپ و اسکن استفاده نمود و هارد نیز برای ذخیره و بایگانی اسنادی که بعدا مورد نیاز هستند کارایی دارد.

قیمت ریکو آفیشیو 6001
قیمت ریکو آفیشیو 6001

پورت ارتباطی دستگاه

از دیگر ویژگی های ریکو آفیشیو 6001 می توان به پورت ورودی USB، پورت اتصال به شبکه، قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری، قابلیت نصب فینیشر، قابلیت تبدیل به فکس، مصرف برق 1950 وات و وزن 217 کیلوگرم اشاره نمود. همچنین وضوح تصویر در این دستگاه برابر 1200 دی پی آی می باشد.

آپشنهای اختیاری ریکو آفیشیو 6001

اگر بخواهید آپشن های اضافه ای همچون فینیشر، کیت نصب فکس، سورتر و … را خریداری کنید قطعا قیمت ریکو آفیشیو 6001 دستخوش تغییرات عمده ای خواهد شد.همچنین انتخاب شما برای نو یا آکبند بودن محصول نیز بسیار اثر گذار است. زیرا این دستگاه کپی در سه شکل آکبند، استوک و بازسازی شده در بازار یافت می شود. هر یک از این انواع بنابر کیفیتی که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند. تصمیم با شماست که بر اساس بودجه و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. لازم به یادآوری است بیشترین قیمت برای کالای آکبند و کمترین برای بازسازی شده می باشد.

خرید ریکو آفیشیو 6001

خرید ریکو آفیشیو 6001 به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد. از طرفی خرید دستگاه کپی به یکی از جستجوهای اصلی کاربران دستگاه های اداری تبدیل شده است. چرا که دستگاه کپی جزء محبوب ترین و پرکاربردترین ماشین های اداری می باشد. قابلیت های ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ تقریبا کارگشای همه نیاز های اداری شما است. بسیاری از شرکت ها، دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیرات و دفاتر اداری می توانند گردش کار های خود را با این مدل دستگاه کپی همیشه در جریان نگه دارند.

قیمت ریکو آفیشیو 6001
قیمت ریکو آفیشیو 6001

مدل های مختلف ریکو آفیشیو 6001

تهیه ریکو آفیشیو 6001 در مدل ها ی مختلفی اعم از استوک، آکبند و بازسازی شده امکان پذیر می باشد. بنابراین این مدل دستگاه کپی در سه نوعی که در بالا ذکر کردیم به فروش می رسد. مدل های استوک و بازسازی شده برخلاف آکبند، مقداری کار کرده اند و خدمات را به طور مستقیم از کارخانه سازنده دریافت نمی کنند. اما در مقابل دستگاه های استوک و بازسازی شده از لحاظ قیمت نسبت به دستگاه آکبند ارزان تر هستند.

نظر به سلامت و کارایی کامل این مدل ها شما می توانید با خرید ریکو آفیشیو ۶۰۰۱ به صورت استوک یا بازسازی شده، در هزینه های خود به مراتب صرفه جویی بیشتری کنید. همچنین شما می توانید با حذف آپشن های غیرضروری هزینه های پرداختی خود را باز هم کاهش دهید.

کشور سازنده دستگاه

مورد دیگری که در خرید ریکو آفیشیو 6001 اهمیت دارد، محل تولید و کشور تولیدکننده دستگاه می باشد. این فاکتور در سازگاری و کارایی و هم در قیمت دستگاه تاثیرات متعددی می گذارد.

تک کاره یا چند کاره

باید با توجه به نیاز کاری خود و براساس تک کاره  و یا چندکاره  بودن  دستگاه کپی مورد نظر را انتخاب نمایید. در واقع  دستگاه کپی ریکو آفیشیو 6001 یکی از دستگاه های فتوکپی چند منظوره موجود در بازار می باشد. این مدل دستگاه کپی از  قابلیت های متعددی مانند کپی، پرینت و اسکن بوده و از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار می باشد.

خرید از کپی ایران

با استفاده از فروشگاه اینترنتی کپی ایران می توانید انواع دستگاه کپی ریکو آفیشیو 6001 را در مدلهای مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده توام با خدمات استثنایی خریداری کنید. این فروشگاه معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می دهد.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی ریکو آفیشیو 6001 کلیک کنید.

قیمت ریکو آفیشیو 6001
قیمت ریکو آفیشیو 6001

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید