قیمت ریکو 9003

قیمت ریکو 9003 یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی خریداران این دستگاه حرفه ای می باشد. پرینترهای بالارده و پرچمداری مثل 9003 که عموما کاربردهای حرفه ای- صنعتی دارند. در قیمت های مختلفی به فروش می رسند. این دستگاه ها امکان به فروش رسیدن در مدل های آکبند، استوک و بازسازی شده، به انضمام آپشن های اختیاری و در پیکر بندی های گوناگون و همچنین تحت ساخت ریجن های مختلف را دارند. هر یک از حالت های ذکر شده قیمت متفاوتی دارند.

انتخاب دستگاه ایده آل از نظر مدل و پیکربندی علاوه بر به ارمغان آوردن نهایت سازگاری با کسب و کار و نوع کاربری شما، سبب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. در ادامه به معرفی عوامل تاثیرگذار بر قیمت و نحوه اثرگذاری آنها بر قیمت ریکو 9003 خواهیم پرداخت.

قیمت ریکو 9003
قیمت ریکو 9003

مشخصات دستگاه کپی ریکو 9003

امروزه اهمیت دستگاه های کپی در دفاتر اداری و کسب و کارهای چاپ و تکثیرات بیشتر از قبل شده است. از طرفی دستگاه کپی ریکو mp9003 یک دستگاه چند کاره می باشد. با خرید این دستگاه کپی می توانید عمل کپی، پرینت، اسکن و فکس را به صورت اختیاری انجام دهید. از طرفی سرعت دستگاه جهت انجام کارهای روزانه بسیار مناسب می باشد. میانگین سرعت این دستگاه کپی 90 برگه در دقیقه است. با این دستگاه می توانید هر قسمت از متن یا عکسی که مد نظر دارید را زوم کنید. زیرا از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می باشد. در اینجا قصد داریم ویژگی های این مدل دستگاه کپی را به صورت تخصصی تر بیان کنیم.

دستگاه ریکو 9003

ریکو 9003 یک پرینتر چندکاره حرفه ای می باشد. ویژگی ها و قابلیت های متعدد این پرینتر سبب شده است. که شما امکان به کارگیری این دستگاه حتی برای انجام سنگین ترین و پیچیده ترین پروژه ها را نیز داشته باشید. سرعت ریکو 9003 به چاپ و کپی 90 برگ بر هر دقیقه می رسد. که برای انجام طیف گسترده ای از پروژه ها کاملا کافیست. این سرعت در کنار زمان آماده به کار شدن و تهیه اولین کپی پایین، در مجموعه از ریکو 9003 یک دستگاه کلاس سریع می سازد.

کیفیت

ریکو 9003 مجهز به قابلیت ها و ساز و کارهای سخت افزاری و نرم افزاری متعددی می باشد. به این ترتیب کیفیت و کارایی دستگاه به نهایت خود می رسد. همچنین

آپشنهای اختیاری

شما می توانید با افزودن آپشن های اختیاری، کارایی دستگاه خود را بالاتر نیز ببرید. اما توجه داشته باشید. که آپشن های اختیاری هزینه های جداگانه ای دارند که مشمول قیمت دستگاه خام نمی شوند. حضور این آپشن ها بر قیمت ریکو 9003 اثر بسیاری دارد.

 

قیمت ریکو 9003
قیمت ریکو 9003

مدل های مختلف ریکو 9003

شما می توانید این دستگاه را در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده خریداری نمایید. هر یکی از انواع ذکر شده در قیمت ریکو 9003 تاثیرگذارند. مدل های مختلف، امکان خرید این دستگاه در هر بودجه ای از مشتریان را فراهم آورده اند.

استوک و بازسازی شده

دستگاه های استوک و بازسازی شده بر خلاف دستگاه های آکبند برای مدتی کار کرده اند. و شامل خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی نمی شوند. این دستگاه ها به علت عرضه مدل های جدیدتر به بازار، توسط صاحبان پیشین خود در اروپا یا آسیای شرقی واگذار شده اند. در نهایت نیز با نام استوک، یا پس از تغییراتی و با نام بازسازی شده، مجددا به فروش رسیده اند.

 

قیمت ریکو 9003
قیمت ریکو 9003

آکبند

دستگاه های آکبند قیمت بسیار بالاتری دارند. از سوی دیگر دستگاه های استوک و بازسازی شده در عین کیفیت، سلامت و کارایی کامل، قیمت بسیار ارزانتری داشته و به لحاظ خرید معقول تر هستند. شما می توانید با خریداری این مدل ها در هزینه ای که به قیمت ریکو 9003 اختصاص داده اید، صرفه جویی کنید.

خرید از فروشگاه معتبر

گاهی اوقات انتخاب یک مدل ریکو در بین مدل ها و پیکربندی های مختلف بسیار دشوار می شود. هیچ چیز مثل خرید از فروشگاه مطمئن و معتبری مثل کپی ایران نمی تواند. خاطر شما را هم از به صرفه بودن قیمت ریکو 9003 و هم از سلامت و کارایی دستگاه آسوده کند.

جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت ریکو 9003 لطفا کلیک کنید.

قیمت ریکو 9003
قیمت ریکو 9003

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید