قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

 

قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا با توجه به کیفیت، ظرفیت و دقت بالای آن بسیار مناسب می‌باشد. این نوع دستگاه جزء دستگاه‌های فتوکپی رنگی لیزری است و به همین خاطر قادر می‌باشد سرعت و کیفیت چاپ را تا چندین برابر افزایش دهد. این دستگاه به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که دارد در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار است. لیزری بودن دستگاه بر قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا تاثیر گذاشته است. این نوع دستگاه کاربردهای فراوانی دارد که در همه جا قابل استفاده می‌باشد.

قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا
قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا راچگونه خریداری کنیم؟

برای خرید دستگاه  ما چند را ه کار برای شما پیشنها د می کنیم:

آکبند

در صورت نداشتن مشکل مالی پیشنهاد اول ما انتخاب دستگاه آکبند می باشد.

بازسازی شده

در دستگاه بازسازی شده خود دستگاه کار کرده ولی مواد مصرفی دستگاه مانند امیج، ترانسفر و هیتر صفر شده می باشد. این بازسازی هم در اروپا یا آمریکا انجام می گیرد. همچنین کنتور دستگاه خیلی پایین است به عبارتی کم کارکرده و تمیز است. دستگاههایی را مورد بازسازی قرار می دهند که از لحاظ ظاهر خیلی تمیز باشد مثلا شکستگی یا زرد شدگی نداشته باشد.

استوک

دستگاه فتوکپی استوک  حدود قیمت نسبت به آپشن ها و قطعات فرق می کند اختلاف قیمت بابت کارکرد و وضعیت مواد مصرفی و قطعات جانبی می باشد.

ایران کارکرد

هرگز برای خرید دستکاه ایران کار کرد اقدام نفرمایید. و پایین بودن قیمت شما را  فریب ندهد. چون از لحاظ کیفیت و کارکرد و وضعیت مواد مصرفی خیلی در حد پایینی قرار دارند.

عوامل موثر در قیمت کونیکا مینولتا

ویژگی‌های خاص و منحص به فرد هر دستگاهی بر قیمت آن تاثیرگذار است.

سرعت و کیفیت بالای دستگاه

از ویژگی‌های بارز این مدل دستگاه سرعت و کیفیت بالای چاپ آن می‌باشد. به طوری که در هر دقیقه قادر است 45 برگه را کپی کند. این سرعت بالا باعث شده در بین مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. این دستگاه می‌تواند ریزترین جزئیات تصاویر را پرینت یا فتوکپی بگیرد. کیفیت چاپ از عوامل بسیار مهم است که تقریبا برای تمام مشتریان اهمیت دارد. بنابراین دو عامل سرعت و کیفیت چاپ بر قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا تاثیرگذار خواهند بود.

قابلیت چاپ دورو

از دیگر ویژگی‌های خاص این مدل دستگاه می‌توان به قابلیت همزمان کپی پشت و رو برگه اشاره کرد. این ویژگی باعث شده است بتوانید بدون اتلاف وقت هر دو سمت برگه را کپی کنید. دیگر نیازی به جابه جایی برگه و متوقف کردن دستگاه نخواهید داشت. بنابراین خستگی ناشی از کارکردن را برای شما کاهش خواهد داد. همچنین در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد.

سایز کاغذ مورد استفاده

با خرید این نوع دستگاه قادر خواهید بود هر نوع برگه در سایزهای مختلف بین A3 تا A6 را در دستگاه قرار دهید و آن ها را کپی یا پرینت بگیرید. همچنین این مدل دستگاه از ظرفیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین برای کارهای با حجم بالا بسیار مناسب خواهند بود.

قابلیت اتصالات متنوع

می‌توان گفت یکی از ویژگی‌های کاربردی که بر قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا هم تاثیرگذار است قابلیت اتصالات متنوع و گسترده در این نوع دستگاه می‌باشد. برای مثال با خرید محصولات کونیکا مینولتا می‌توانید توسط پورت LAN به شبکه داخلی اداره وصل شده و فایلی را که همکارتان در ساختمان دیگر نیاز دارد را کپی یا پرینت بگیرید. از طرفی وجود پورت‌های USB باعث افزایش سرعت و کاربری دستگاه می‌شود که به راحتی و به طور مستقیم قادر خواهید بود محتویات فلش را کپی یا پرینت بگیرید.

قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی

در بعضی از مواقع ممکن است به کوچک یا بزرگ کردن بخشی از اسناد یا مدارکتان نیاز داشته باشید. این مدل دستگاه قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی بخشی از اسناد را دارد. بنابراین این قابلیت می‌تواند بر قیمت فتوکپی کونیکا مینولتا بسیار تاثیرگذار باشد. شما می‌توانید با کیفیت‌ترین فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه کپی ایران خریداری کنید. فروشگاه کپی ایران با افتخار توانسته است مجموعه‌ای از با کیفیت‌ترین دستگاه‌های کونیکا مینولتا را در اختیار مشتریان قرار دهد.

قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا
قیمت فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد قیمت دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید