مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635

مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635
مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635

مشخصات دستگاه کیوسرا 1635

مشخصات دستگاه کیوسرا 1635 یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه می باشد. به طوری که هر چه کارایی و قابلیت های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن هم افزایش پیدا خواهد کرد. این دستگاه کپی چند کاره مناسب افرادی است که توان مالی خرید چند دستگاه به صورت جداگانه را ندارند. بهتر است بدانید که کیوسرا یکی از برندهای شناخته شده در زمینه تولید دستگاه های اداری می باشد.

آشنایی با مشخصات فنی دستگاه کیوسرا 1635

این مدل دستگاه کپی با مصرف پایین انرژی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. همچنین دستگاه کپی کیوسرا 1635 با قابلیت انتخاب کاغذ به صورت خودکار و مرتب سازی الکترونیکی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد.

راه های ارتباطی

یکی از ویژگی مهم هر دستگاه کپی که باعث افزایش عملکرد آن می شود راه های ارتباطی آن با دستگاه های مجاور است. این مدل دستگاه کپی با استفاده از پورت USB.2 می تواند به کامپیوتر و لپ تاپ متصل شود. بنابراین کاربر به راحتی و در مدت زمان کوتاهی قادر است فایل های مورد نظر خود را چاپ کند.

پیکربندی دستگاه

از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635 وزن و ابعاد مناسب آن است. به طوری که ابعاد این مدل دستگاه کپی 502*552*574 میلی متر و وزن آن 39 کیلوگرم می باشد. این دستگاه کپی فضای کمی از محیط اداری یا منزل را اشغال خواهد کرد. بنابراین با خرید یک دستگاه کپی جمع و جور می توانید نیازهای خود را برطرف سازید.

کیفیت و رزولوشن چاپ

یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد کیفیت چاپ آن می باشد. رزولوشن این مدل دستگاه کپی 600*600 DPI است.

کپی متوالی

منظور از کپی متوالی تعداد برگه هایی است که دستگاه با برنامه ریزی و بدون دخالت کاربر چاپ می کند. میزان کپی متوالی در دستگاه های اداری و ایستاده 999 یا 9999 می باشد. در دستگاه کپی کیوسرا 1635 میزان تعداد کپی متوالی 999 است.

قابلیت بزرگنمایی دستگاه

یکی از مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635 قابلیت بزرگنمایی آن است. با این مدل دستگاه کپی می توانید بخشی از نسخه اصلی را بزرگ یا کوچک کنید. این مدل دستگاه کپی از قابلیت بزرگنمایی 25 تا 400 درصد برخوردار می باشد.

زمان گرم شدن دستگاه

زمانیکه دستگاه را به برق متصل می کنید برای گرم شدن و شروع به کار به یک زمان مشخصی نیاز دارد. بهتر است بدانید که هر چه این مدت زمان کوتاه تر باشد کارایی و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد شد. دستگاه کپی کیوسرا 1635 برای شروع به کار فقط به 20 ثانیه زمان نیاز دارد. بنابراین دستگاه در یک چشم به هم زدن آماده به کار می شود.

مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635
مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635

دستگاه فتوکپی رومیزی کیوسرا

کیوسرا رومیزی در مدل های مختلف دارای امکانات و ویژگی های بسیار عالی و کاربردی است. که بدون شک می تواند نیازهای کاری شما را برطرف کند. این دستگاه چاپ دارای قابلیت استفاده از کاغذها در انواع و سایزهای مختلف است. شما می توانید از فایل های مختلف روی برگه ها در اندازه های مورد نیازتان چاپ بگیرید.

این دستگاه های رومیزی دارای راه های ارتباطی متنوع می باشد. شما می توانید از طریق کابل شبکه یا رابط USB به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به انتقال اطلاعات بپردازید. در بسیاری از مدل های این دستگاه شما می توانید از طریق اتصال به وای فای به صورت غیر مستقیم به تلفن همراه نیز وصل شده است. و از آن اطلاعات و فایل های مورد نظر خود را دریافت کنید.

دستگاه کپی رومیزی کیوسرا در ابعاد بسیار مناسب و وزن مناسب طراحی و ساخته شده است. به طوری که می توانید به راحتی آن را روی میز کاری خود در اداره و یا منزل قرار دهید. کارهای خود را با آن انجام دهید.

ظرفیت سینی و توان کاری ماهیانه کیوسرا رومیزی با وجود داشتن اندازه نسبتا کوچک، بالا و قابل قبول است. شما می توانید در روزهای پر کار خود ظرفیت سینی دستگاه را تا بیش ترین حد پر کرده و بدون نیاز به پر کردن چند باره از برگه های داخل دستگاه استفاده کنید.

توان کاری ماهیانه مدل های مختلف این دستگاه چاپ نیز بالا است به طوری که شما می توانید در هر ماه بیش از چند صد برگه را پرینت یا کپی گرفته و کارهای اداری دیگر خود را با این دستگاه انجام دهید.

جمع بندی و کلام آخر

قبل از خرید دستگاه کپی آشنایی با مشخصات دستگاه کپی کیوسرا 1635 امری ضروری و مهم می باشد. این دستگاه کپی علاوه بر کپی قابلیت پرینت را هم دارد. همچنین این دستگاه از قابلیت حافظه داخلی 32 مگابایتی برخوردار است. این دستگاه به دلیل چند منظوره بودن و مصرف انرژی پایین بسیار مناسب می باشد. فروشگاه کپی ایران به دلیل سابقه طولانی از اعتبار بالایی برخوردار است. توصیه می شود دستگاه کپی کیوسرا 1635 را از این فروشگاه خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات کافی در مورد مشخصات کیوسرا 1635 کلیک کنید.

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید