کونیکا مینولتا c350

کونیکا مینولتا c350 یک دستگاه فتوکپی رنگی می باشد. مواد مصرفی آن ارزان و قطعات دستگاه در بازار در دسترس و موجود می باشد.

  • کونیکا مینولتا c350

  • کاربری رنگی   اااااا سیستم ال ای دی
  • سرعت 35 برگ در دقیقه
  • دقت 400 dpi
  • امکانات اختیاری اتصال به کامپیوتر – سورتر و فینیشر-ADF
  • سال تولید 2005
  • کشور سازنده چین – مالزی
  • قیمت استوک بسته به وضعیت و امکانات
  • قیمت رفیل موجود نیست
  • قیمت آکبند موجود نیست
  • قیمت کار کرده بسته به وضعیت و امکانات
  • توضیحات دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c350  از محسنات این سری فتوکپی رنگی بصرفه بودن و ارزان بودن مواد مصرفی و بورس بودن قطعات و خدمات فنی است.

    فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا c350 از محسنات این سری فتوکپی رنگی بصرفه بودن و ارزان بودن مواد مصرفی و بورس بودن قطعات و خدمات فنی است. از لحاظ زمان ساخت جزو دستگاهای قدیمی محسوب می شود. برای خرید لطفا مدلهای جدیدتری انتخاب کنید.

    کونیکا مینولتا 350

    کونیکا مینولتا 350 جزء دستگاههای فتوکپی رنگی می باشد. در هر دقیقه ۳۳ برگ کپی رنگی میزند و سرعت کپی سیاه و سفید این دستگاه ۳۵ برگ در دقیقه است. تکنولوژی استفاده در این نوع فتوکپی از نوع دیجیتال (LED)ا ست. این فتوکپی به کامپیوتر وصل می شود و به عنوان پرینتر استفاده می شود. با دقت ۶۰۰Dpi  و با سرعت ۳۵ برگ در دقیقه پرینت می کند. همچنین دارای ADF یا همان تغذیه اتوماتیک سند است. دوبلکس دارد و به طور همزمان از اسناد و مدارک کپی میگیرد.

    مشخصات فنی دستگاه کونیکا مینولتا 350

    ابعاد کونیکا ۳۵۰ عبارت اند از ۷۰۶*۷۶۸*۹۱۰ و دارای وزن ۱۲۵ کیلوگرم است. ولتاژ ورودی آن ۲۲۰ ولت و مصرف برق دستگاه ۱۵۰۰ وات می باشد. دستگاه سطح چاپ A3 تا A6 دارد. این فتوکپی میتواند بصورت متوالی ۹۹۹ برگ کپی بزند. بزرگنمایی و کوچکنمایی دستگاه ۲۵ تا ۴۰۰ درصد است. زما گرم شدن این دستگاه ۱۰۰ ثانیه طول می کشد و برای تهیه اولین کپی تنها ۵ ثانیه لازم است.

    آپشنهای اختیاری

    این نوع فتوکپی رنگی هم همانند سایر دستگاهها دارای آپشنهای اختیاری است. از جمله این آپشنها میتوان به برد اسکن، برد پرینتر، برد فکس، لارج باکس، ADF و دوبلکس اختیاری اشاره کرد. این آپشنها همانطور که از اسمشان پیداست اختیاریند و در صورت انتخاب کاربر بر روی دستگاه نصب میشود و طبیعتا در قیمت دستگاه تاثیر می گذارند.

    مزایا و معایب دستگاه کونیکا مینولتا 350

    این دستگاه در ایران از جمله دستگاههای بورس است. قطعات دستگاه و مواد مصرفی این دستگاه ارزان و در دسترس است یعنی به راحتی میتوان تهیه کرد. به طور کلی دستگاه با صرفه ای است. دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و نسبت به کونیکا ۴۵۰ چاپ بهتری دارد و کپی براق تری ایجاد می کند. با این همه این دستگاه قدیمی است و منسوخ شده می باشد.برای خرید مدل های جدیدتری را پیشنهاد می کنیم.

    وضعیت دستگاه

    کونیکا مینولتا ۳۵۰ قبلا بصورت استوک اروپا وارد می شد ولی در حال حاضر دیگر وارد نمی شود. ایران کارکرد دستگاه موجود است. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید لطفا مدلهای جدیدتری را انتخاب کنید. البته از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید. در پی خرید این نوع فتوکپی رنگی با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد.

    جمعبندی و کلام آخر

    کونیکا مینولتا 350 یک دستگاه فتوکپی رنگی می باشد. از کیفیت خوبی برخوردار است و قطعات و مواد مصرفی دستگاه ارزان ودر دسترس است و به آسانی قابل تهیه است اما به خاطر قدیمی بودن این دستگاه دیگر منسوخ شده است و استوک اروپای آن موجود نیست. برای خرید گزینه ی مناسبی نمی باشد و در پی خرید این نوع فتوکپی با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد لطفا مدلهای جدیدتری را انتخاب کنید.

   

اشتراک گذاری در:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در مطالب

سوالی دارید؟

برای آگاهی از راه های ارتباط با ما، بر روی دکمه زیر کلیک کنید

مطالب جدید ...

در خبرنامه ما عضو شوید